Sunday, January 24, 2010

Zul Kulim Hanya Berani Dengan Khalid Samad

Kedua-dua YB diatas dari dulu sampai la memang jenis tak sebulu. Kalau ada watak budak yang buat gumpalan kertas gelar "ini kepala dia, ini kepala kamu" macam dalam cerita Do Re Mi, Anwar Ibrahim adalah orang yang layak pegang watak tersebut[Rujuk]. Ini ada satu satira terbaik untuk kedua-dua YB diatas.

Abg Mie [Rujuk] sudah ketuk kedua-dua kepala buat mereka berdua.

Zul Pendek mengesyorkan supaya Khalid Samad;

1. Tarik balik kenyataannya kerana menghina Islam, Yang Dipertua Agung dan Sultan Selangor dalam masa 24 jam.

Kalau tak tarik, ko berani ke pergi 'sepak' Khalid Samad? Ko nie pendek, berani ke atau cakap belakang aje berapi-api, kat depan terkencing dalam seluar pulak. Ko kena ingat, Khalid report kat Anwar, laki Zizah tu, sakit kau.

2. Yang Benggong (YB) Khalid Samad perlu minta maaf pada golongan YDPA dan Sultan Selangor.

Zul, Khalid tak perlu minta maaf pada seluruh umat Islam ke? Kita orang tak ada hati dan maruah ke Zul Pendek bila mendengar kenyataan bodoh dari Khalid tu!
3. JAIS kena dakwa Khalid Samad.

abe MIE kira JAIS di bawah Dr. Hassan Ali hanya tahu menangkap Dr. Asri aje. Kat Selangor, kahwin tanpa Wali, Hassan Ali tak tangkap.
4. Polis perlu tangkap atas pertuduhan jenayah.

(Ko tahu ke Khalid Samad bukannya penjenayah. Peliwat pun tak ditangkap- pemimpin ko lah Zul Pendek).

5. PAS perlu siasat.

Zul nie mabuk ke yang pemimpin dan ulama PAS pun sebulu ketiak dengan Khalid Samad.

T0key - Rasanya agak melucukan kerana Zul Kulim lebih senang sparing partner dengan Khalid James Samad kononnya kerana prinsip pertahankan Islam. Adalah lebih seronok jika dia mengajak sekali Anwar Ibrahim kerana peliwat itu juga sudah terang-terang menyatakan sokongan kepada pihak gereja. Mungkin kerana fikirkan elaun dalam tuntutan Qazaf Anwar , Zul Kulim pejam sebelah mata pada bosnya.

TG ingin dedikasi khas lagu ini buat Zul Kulim.

http://www.youtube.com/watch?v=X6jkpn9hNcQ

6 comments:

John Paul said...

..huahaha huahaha..ini satu lagi drama terhebat puak Fuckatang Riot..riuh rendah dok berbalah tapi sebenarnya beri publisiti murah kepada puak gereja..selepas ini penasihat penyokong puak gereja akan panggil press kononnya Khalid Pambela Gereja telah berdamai dengan Zul Anti Gereja demi perpaduan PR untuk meraih undi puak gereja...

...demi undi.."Hudud Diketepikan, Gereja Didahulukan"...slogan baru PR..semua pimpinan PAS tentunya setuju dengan slogan ini kecuali Dr Harun Din dan Taib Azimuddin..

eXception said...

Drama... Drama... Drama... Itulah terjadi dlm PR...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

Setuju 200% dengan pandan Bro.!!

Si Gila Glamour ni tau sajalah..inilah peluang keemasan nak cari puplisiti murahan! Dengan Khalid boleh la dia cabar repot Polis.Cuba dia cabar repot sekali Anwar yang setuju memperjuangkan Islam libral dansetuju pengunaan kalimah Allah dan kenyataan Anwar Tuhan semua sama!

Ada berani dia repot...Poooorah !!
jgn sembang lebih la Zul Nordin oi.Kat baling sana hang boleh la gempaq budak2 kampung ...cuba hang gempaq Anwar..,mungkin berak pun hang tak sempat basuh !!

Kita tengok kesudahan Zul Nordin nei..dia akan terus bekokok atau terhenti bila dapat syarat dari Anwar.

Kalau dah ulama mutabar tak setuju..mengapa dia masih mengampu ulama yang Anwar sanjung...yang dia juga setuju kalimah Allah boleh digunakan oleh bukan Islam!!

Tentanglah pendapat Anwar dan ulama yang datang berjumpa Anwar dan berkesempatan pula Zul Nordin dijemput sekali ari tu...Awat tak bekokok dan berbahas dengan ulama muktabar yang Anwar dok sanjung..

Zul...cukuplah wayang cina hang pada bangsa !!

Kalau hang jujur ..tinggalkan perjuangan kapiaq harbi tu,....jadi bebas !!

Bukan terus berkokok dan mengampu Anwar lagi!!

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Sandiwara... sandiwara... hamPAS dan PoKeR. Akhirnya bersalam-salaman dan berpeluk-pelukan... tak ubah macam Ah San Eli dan Ustad Ronnie Tiu je.

Apakah ini bakal menjadi 'drama terbaik' untuk permulaan tahun 2010???

Yang bengong (YB) Zul, kalau kau dah masuk lubang taik yang sokong gereja guna kalimah Allah, maknanya kau pun memang taik juga la......

Anonymous said...

zul kulim mahu jadi peguam syariah untuk anwar dalam tuntutan qazaf ... pelik. Ini semua berlakun.

ZAFAN said...

zul kulim patut sangat buat laporan polis sekali keatas Anwar Ibrahim sebab dia ada cakap Islam berkongsi Allah dengan agama lain (Nauzubillah)..Kat Hj Hadi juga sebab alasan yg longgar Allah digunakan oleh agama sanawi..Tentawi juga sb cakap pakai la nama Allah asal tak disalah guna..Ingat Zul drama kamu selama ini orang dok perhati..lama lama orang muak n silap haribulan kau pulak diaorang buat laporan polis sebab kau asik dok buat drama temberang..hehehe