Thursday, January 28, 2010

Dulu Ada KEJAM, Kali Ini GEGAR Pula..!





Anwar Ibrahim makin takut dengan kes sodomi II bimbang rahsia dalam kelambu dia dengan Saiful pecah ke atmosfera Malaysia. Baru-baru ini di Perak, peliwat gentayang itu sudah melancar Gelombang Gerakan Rakyat (GEGAR) dengan perincian mahu mendedahkan kononnya ada konspirasi tahyul yang direka-reka. Apa punya bengong Anwar yang lari ke kedutaan turki dulu kata ada oang hendak 'assassination' dia tapi sampai hari ini dia selamba pergi road show seluruh Malaysia dengan tidak dijentik-jentik hidung langsung.

Dulu Abg Sam Ketot buat kerja bodoh dengan lancarkan Gerakan Rakyat Tolak Konspirasi Jahat Terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim (KEJAM) yang sungguh memalukan bos dia kerana langsung naya tidak mendapat sambutan dan kali ini mahu tampil dengan imej yang malar segar dengan tagline baru GEGAR..!

TG menyeru kepada semua mujahiddin blogger yang ada dalam blogosfera supaya meletakkan logo GEMPUR yang membawa maksud Gerakan Menentang Peliwat Untuk Rakyat sepertimana diatas sebagai tanda sokongan menentang perilaku jijik manusia yang bernama Anwar Ibrahim.

Tokey - Mungkin esok lusa Anwar Ibrahim akan tampil dengan idea yang lebih inovatif, GOYANG..!

4 comments:

McTheory said...

Tokey,

ewahh. . bang nuar membuat goyang ala gerudi inul punya mari. . hahaha. . ewahh. . goyang sik asyik. .

Anonymous said...

Abg sam ketot yang mana satu bro, aku tau sam yang kencing dalam seluar tuh. berangan nak jadi yb tapi haram ketinggian mengagalkan cita-citanya..

hahahah

Anonymous said...

warghkakakaka cun siot gambar tu..alahai lembutnya bang nuar kita sorang tu. tunggu kastemer ke bang?

topkapi

Anonymous said...

OIT MC..INUL PUN NGERI NAK DKT DIA BEB! SILAP2 BLEY TEKEHEL PINGGANG! KEHKEHKEH