Tuesday, January 05, 2010

God Is Dead, Apa Makna Tuh?

Budak budak metal selalunya tak sebulu dengan grup punk. Mereka selalu laungkan punk is dead tapi grup punk akan sahut punk not dead. Yang hardcore dengan stail rock akan kutuk pula pop is dead hingga ada grup US nama Pop Is Dead.

Scene black metal awal 80an sangat ekstrim dengan fahaman anti christ hinggakan ada grup metal yang sanggup bakar gereja sebab ekstrim tidak percayakan tuhan. Tagline god is dead adalah kemuncak kebencian mereka pada tuhan.

Scene metal di Malaysia juga ganas, ritual minum darah kambing adalah wajib bagi grup metal yang songsang. Tapi hari ini budaya sonsang itu semakin menular dalam arena politik.

Cuba bayangkan kalu perincian GOD itu adalah ALLAH, dan tagline God Is Dead seperti yang diatas tadi apakah maksudnya.? Siapa nak jawab.? Khalid, Anwar, PAS atau Tulang Besi.?

Komen..komen..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

Frodo Baggins said...

hhuhuhuhu ~ baik tulis PR IS DEAD


>>_______<<

jiwakita said...

salam.....

tuuu..belum lagi ayat atau perkataan
lucah lagi...(malu nak bagi contoh)....
diakhiri dengan ALLAH is dead!

astagafirullah alazim!

TAAVEEKUN PERAK said...

alam ziarah,
sebenarnya parti2 yg paling bangsat seperti PAS,PKR,DAP telah lama mati kerana yg kuasai parti2 tersebut kini adalah syaitan2 gondol.mereka sdg menggondol ugama,ummah,dan nama tuhan dgn sewenang2nya.

Anonymous said...

PAS is MAM PUS

Anonymous said...

PAS=parti ajaran setan!!!

diari-anwar said...

Salam ziarah dan perkenalan

http://diari-anwar.blogspot.com/2010/01/selepas-sulaiman-abdullah-mungkinkah.html