Monday, January 18, 2010

Anwar Makin Kempunan, Forum Langsung Tak Laku

Program Anwar untuk mengumpulkan rakyat bagi mempercayai imaginasi tahyul dia kena main dengan kerajaan dalam hal konspirasi telah gagal dan kecundang. Forum Anwar on Trial di Komplek Penyayang, Penang malam sabtu tempoh hari hanya mampu mengumpulkan tidak sampai 100 orang itupun setelah dibayar RM 10 masih ada yang sudi nak datang mendengar tok dalang Yusmadi bermain wayang.

Yusmadi dan Sim Tze hanya mampu syok sendiri dengan forum yang tidak lebih daripada sebuah ceramah syok sendiri ibarat sitcom cara-cara nak main wayang kulit yang disponsor oleh Anwar [rujuk]. Rata-rata yang datang tengok pun tercongok terpaksa dengan drama Yusmadi dan barisan panelis yang gagal menyakinkan termalogi kononnya ada konspirasi. Panelis yang hadir semua terpaksa penuhkan jadual program yang dirangka Anwar.

Lagi melucukan bila Mat Ketot Shamsul buat ceramah di depan Pejabat PKR Cabang Tasek Gelugor yang hadir sungguh tidak disangka-sangka hingga menyeksakan lalulintas. Jangan terkejut yang hadir bukan 10,000, 1,000 tetapi cuma 100 orang budak-budak AMK yang dipenuhkan tank minyak motor untuk mai penuhkan crowd.

Johari Abdul yang sepatutnya beri ceramah paling koman pun sejam terpaksa pendekkan masa untuk pulang awal kerana sambutan 'menggila' rakyat yang makin 'terpedaya' dengan terma imaginasi konspirasi PKR.

Depa semua terlupa rakyat sudah bosan dengan ayat-ayat penipu PKR dan Anwar lebih-lebih lagi bila kata Anwar malas nak bersumpah kata tak main bontot. Rakyat dah tau sudah ramai 'mat-mat jambu' yang kena liwat oleh Anwar. Lagi Anwar lari nafikan keadilan yang dicari Saiful lagi rakyat tau Anwar kaki jubor.

Malam sabtu TG layan lagu XPDC bertajuk Langsung Tak Paham khas untuk Anwar Ibrahim


7 comments:

Tok Pambu said...

Yang pasti BN/UMNO akan tamat riwayatnya pada PER13 nanti.

Isu agama yang sedang kencang bertiup akan meranapkan BN/UMNO.

Sebenarnya PRU12 yang lepas BN/UMNO diselamatkan oleh Sabah dan Sarawak sahaja.

Kini PRU13 pasti isu agama ini akan memberi sokongan padu terhadap PR.

Anonymous said...

Anwar kaki bontot...
Anwar kaki bontot...
Anwar kaki bontot...

sure punya..!

Kelopak Salak said...

sudah-sudah la nalapambu woi..... terima hakikat la pakatan haprak makin haprak

anwar sayang said...

ramai gila yang datang

rakyat dah muakla crita pasal anwar main bontot. yang tak bosan budak2 pas dan pkr. sebab tu dalam blog diorang iklan ubat kuat bersepah. semua otak seks.

ini baru betoi mambangun bersama islam.

bulat said...

Bro,
Layan lagu baru Meet Uncle Hussein -
ditujukan khas untuk anuwar and Tok Gundu - "Drama King"

aliffnajmi said...

Kenyataan nalapambu tu jelas membuktikan PR/Pas mmg gemar mempermainkan agama utk tujuan politik.

Jgn nti salahkan pengundi hantu atau salahkan askar/polis bila PR kalah PRU13 nti.

Anonymous said...

Just wanted to say hello someplace. Found [url=http://www.google.com/ncr]you guys through google[/url]. Hope to contribute more soon!
-utimmemiatt