Wednesday, October 20, 2010

Anwar Nak PRU..Cerita Liwat Pun Belum Sampai Klimak.


Bukan susah nak baca step Anwar yang tiba-tiba mendakwa SPR diberi peruntukan besar bagi menghadapi pilihan raya tergempar. Adalah tidak logik untuk kerajaan mengadakan PRU tergempar dalam masa terdekat ini. Tak mungkin think tank Najib berpandangan begitu.

Bagi penyokong tegar PKR dan pembangkang kenyataan Anwar selalunya dianggap mukjizat. Apa saja yang keluar dari mulut Anwar dijadikan modal kempen penyokong depa tambah ahli PAS isu itu akan dispin secukup rasa. Tak percaya tunggu malam nanti pasti bergegar dipentas ceramah.

Orang yang tahu politik, dakwaan Anwar itu adalah cakap politik nak alih isu. Setelah macam-macam lubang dibuka oleh manusia yang teraniaya oleh game politik Anwar, apa saja isu yang boleh diputar akan diputar oleh Anwar.

Sabarlah pak sheik, drama liwat tak sampai klimak lagi.


Dah terkeluar bau busuk pekung Anwar. Rahimi, Rasid, pemilihan berat sebelah PKR dan kini kenyataan Dr. Siew yang mengesahkan wujudnya aktiviti sodomised, Anwar memerlukan sesuatu untuk alihkan perhatian rakyat kala ini.

Cerita di mahkamah belum lagi sampai ke klimak air mazi. Banyak lagi yang belum didedahkan. Peminat porno songsang pun ternanti cerita londeh Anwar dan Saiful. Apa stail Anwar pakai, mengayat macam mana, dah pancut apa yang Anwar buat....itu semua skrip yang dinanti-nantikan oleh rakyat.

Bukanlah nak kata kemaruk dengan cerita lucah tapi bila bekas orang No. 2 kerajaan yang buka cerita pasti hangat dan meriah. Belum lagi dikirakan dengan Karpal tunda yang fobia dengan istilah "LAGI"

Di mahkamah kenyataan Dr. Siew dah pun mengegarkan sanubari Anwar. Belum masuk lagi statement Dr. Razali. Lagi Anwar pening kepala. Rasid dan Rahimi ,Anwar mesti terus mengurut dada. Wan Azizah pun tak sanggup nak dengar kebenaran dari mereka semua.

Belum sampai klimak lagi nie, Pak Sheikh

Pak Sheikh nak pilihan raya awal, takkan kot... dia pun tahu rakyat dah buka mata dan buka telinga.

7 comments:

TokAyah said...

Bila orang tak beri bukti keterangan merayu nak gugurkan kes. Bila saksi dah beri keterangan dalam perbicaraan di liwat lapan kali tak nak terima pula keterangan. Apa ke benda ni. Mana aibi? Buktikan tak beflaku yang lapan kali.

Anonymous said...

bai,

betula stim xsampai lagi nak tuka chanel...

Anonymous said...

ANWAR TU DAH GILA

GILA TALAK

Azizan Yaakob said...

blog sdr telah lama saya link di http://suaramajlis.blogspot.com

blogger-admin said...

betul tu bro..ha ha ha
mohon copy, terima kasih daun keladi.

PAPA GOMO said...

mantap artikel ni...
anwar babi

alehkayong™ said...

Salam kunjungan dan Salam perjuangan ,

Saya blogger baru dari Sarawak ingin mengucapkan SYABAS kepada Tuanpunya blog ini yang berjaya menghasilkan sebuah blog yang begitu mantap dengan artikel2 yang bernas.

Di harap dapat memberi tunjuk ajar mengenai cara penghasilan artikel yang mantap.

Blog alehkayong memang telah lama linkkan blog Tuan di dalam blog pilihan di blog saya..

Di harap pihak Tuanpunya blog ini dapat menimbang untuk membantu alehkayong untuk mempromosi blog saya..

SEKIAN, SALAM KASIH IKHLAS DARI,

alehkayong