Thursday, October 07, 2010

Rahimi: Anwar Gentar Sambil Menyamun

Takut benar Anwar bila Rahimi membuat laporan polis dan tak sempat buat PC pasal diganggu samseng keling PKR.

Anwar terpaksa guna jentera psywar rasmi PKR, malaysiakini untuk jahanamkan imej bekas budak sectretary dia.

PKR kata mengamalkan kebebesan bersuara tapi bila budak ini nak bersuara, Anwar hantar keling estet buat bising dan halang kebebasan bersuara yang diperjuangkan PKR. Pundek punya PKR.

Tak pernah pula sebelum ini malaysiakini despret nak jahanamkan imej orang yang tak setuju dengan Anwar. Saiful dulu pun tak macam nie.

Yang bangsatnya, PKR dedahkan cerita Rahimi lepas tuh sempat menyamun duit rakyat suruh register dengan malaysiakini. Sebijik doktrin yahudi kapitalis anti Islam.

Bodohnya keling estet PKR kacau pc semalam. Azmin Ali terang-terang hina India panggil pariah. Klik sini

5 comments:

Ashley Ahmed said...

Salam,

Dah mmg kerja keling...

Anonymous said...

salam saudara...

gunakan akal ALLAH TAALA bagi dengan sebaiknya.jangan berfikir guna kepala lutut,kenapa baru sekarang dia nk buat report polis,kenapa tidak 2 tahun dulu.
india2 yang dr estet(bak kata saudara)pun x rela nak tgk episod fitnah terbaru.
yang episod sebelum ni pun blom selesai, terkucir sana sini...Tunggulah Allah akan tunjukan siapa yang benar, siapa yang salah.berfikirlah pakai akai..jangan guna kepala lutut.
jangan jadi mcm reezal merican..nak serang guang eng pasal judi..dah tentu lim guan eng tu bukan islam..langsung xde rasa malu, kalau ikhlas berjuang utk islam..kenapa tidak bangun bersuara semasa lesen judi bola diluluskan..kenapa x persoal kerajaan persektuan mengenai hasil cukai judi,kelab malam dan sebagainya.fikir2-fikirkan lah...

Anonymous said...

Saudara Anon 6:47PM,

Aku rasa ko tu yg patut fikir sebelum berkata.
Betul atau salah bukan kita yg tentukan. Negara kita ada undang2.
Ikutlah undang2. Dia nak buat report polis ke, PC ke. Itu hak dia. Mana ko tahu yg ini fitnah?
Dan lagi satu,
Kerajaan persekutuan guna duit hasil judi, kelab malam dan dsb untuk bina kemudahan awam bukan untuk diberikan/derma pada rakyat.
Bertaubatlah sebelum terlambat.

Anonymous said...

Kah kah anao 6.47 kalau aku andaikan kau ni bangang kau memang bangang pon...kes liwat tangguh dah hampir 2 tahun..fitnah apa nye yang nak difitnah...bapak segala fitnah ialah anwar dan PKR...allah bagi akal untuk kau fikir baik2 jangan sedap bontot tuduh2....kau baca AIDC kuasa allah kenapa 2 surat akuan sumpah latifah koyak rabak boleh hilang dalam simpanan barisan peguam anwar...

Anonymous said...

BRO...PERCAYALAH INI ADALAH PLOT DALAM PKR SENDIRI..KEMUNGKINAN DARI PROKSI WAN AZIZAH+NURUL IZZAH+ZAID IBRAHIM UNTUK MENGHANCURKAN KARIER AZMIN...HAHAHA...DAN KEMUNGKINAN UNTUK MENGALIH PERHATIAN DARIPADA ISU PEMILIHAN PKR SEKRANG...PKR BERUSAHA PELBAGAI CARA UNTUK MENJEJASKAN KEYAKINAN RAKYAT TERHADAP BN...ISU RAHIMI INI BAGI KELEBIHAN UNTUK PKR SEBENARNYA BUKAN BN...BELIEVE ME!!!