Monday, October 04, 2010

Azmin Serius Nak Bergaduh Dengan PERKASA.

Semalam pemilihan Gombak dengan game penipu. Sepatutnya yang hadir undi beribu-ribu tapi yang mai 400 ahli. Macam tak fair politik PKR yang claim "bapak segala demokrasi".

Cabang Gombak memang sentimental. Buang undi semalam pun dirasmikan oleh Shamsidar, seteru Azizah atau bed partner Anwar. Walaupun sudah bergelar hajah, DNA Afifah belum lagi disaring ketulenannya.

Cabang Gombak calonkan Sam Ketot untuk jawatan Ketua AMK. Pelik pula pasal Sam bertungkus lumus mengampu Azmin. Lakonan adu pejabat agama pasal statement Ezam belasah Anwar, langsung tak makan saman.

Yang bangsatnya dengan Azmin, dia ajak bergaduh dengan PERKASA. Dia nak alih isu ada penipuan dalam pemilihan Cabang Gombak semalam. Dia lupa Gombak tuh subur dengan semangat PERKASA.

Tolong baca kisah-kisah royal rumble dalam PKR...Seronok woo...

3 comments:

Anonymous said...

ini pondan hari hari tersungkur kat lubang dubur anuar...

sebelum pru 13 kau dah tersungkur kat pintu jamban.....

pejuang tulin said...

Siapa yg berani sentuh TUN M org itu akan binasa rakyat malaysia berbilang kaum sangat sayangkan TUN M lebeh lebeh lagi kaum cina,Kepada Azmin lebeh baik kamu diam dari bercakap pasal TUN M rakyat tidak mahu kau bercakap pasal TUN M jangan sampai org buka pasal rumah tangga kau dan anak kau yg bernama afifa siapa bapak dia sebenar.kepulangan TUN M nanti harus di sambut olih jutaan rakyaat diklia nanti terutama UMNO dan PERKASA supaya TUN M berasa lebeh sihat untuk merpujangkan bangsa dan ugama islam.

MELANAU BLOGGER™ said...

kami berbagai kaum di Sarawak juga sangat sayangkan Tun M.
azmin adalah manusia biadap yang gila kuasa...


p/s: tuan blog, mohon dipasang link saya. link sudah saya pasang.