Saturday, October 16, 2010

Rasid: RM1,500 Harga Cita-Cita Anwar Ke Putrajaya.


Difahamkan bila Rasid muncul di public dengan laporan polis menafikan keikhlasan SD round pertama, kem PKR sunyi senyap untuk menyanggah perbuatan Rasid. Tidak seperti ketika Rahimi comeback.....Anwar, Kak Wan anak beranak, Saifuddin dan barisan chi-bai peguam pro-PKR tak tahu kat mana lagi nak tutup lubang penipuan.

Selama ini rakyat Malaysia dimomokan dengan siri penipuan konspirasi apabila Saiful membuat laporan polis dan Anwar terkincit lari ke kedutaan Turki. Penipuan assinated Anwar dan spining ada 4 orang AP BN hendak terjun ke dalam kem PKR sampai hari ini langsung tak muncul.

Dalam dunia maya, nama Rasid sentiasa berlegar kewujudannya. Daripada penjara hingga dibawa masuk ke rumah Anwar, Rasid adalah entiti misteri untuk diperdebatkan. Ezam, pernah bercakap mengenai Rasid dan cakap-cakap Rasid antara 'santapan' nafsu songsang Anwar juga masih menjadi misteri.

Yang diketahui, Rasid dipertemukan dengan Anwar ketika di penjara, diarahkan untuk menjadi pembantu dan menjadi 'teman' pemuas nafsu pelik Anwar.

Rasid jelaskan Anwar mempunyai kecenderungan seksual yang pelik.

Kemunculan Rasid bersama skrip kebenaran benar-benar mengejutkan. Sudah terbukti, selama kehilangan Rasid dan Rahimi membuktikan Anwar sudah 'membeli' 2 orang saksi penting ini bagi menutup kerja jijiknya.

Rahimi tidak mendedahkan sebanyak mana bayaran diterima untuk menutup mulut tetapi Rasid mendedahkan gaji bulanannya adalah sebanyak RM1,500.

Selama hampir 3 tahun, Rasid hidup dengan RM1,500 sebulan daripada PKR. Anwar membayar harga itu demi cita-citanya ke Putrajaya. Murah dan cukup hina tindakan Anwar. Bukan kerana faktor KY Jelly Rasid disimpan kemas tetapi kerana sumbangan Rasid dalam memenuhi nafsu songsang Anwar yang sangat ditakuti bila dibicarakan di mahkamah.

Terbaca satu komen pembaca blog disini tentang seorang lelaki yang turut dikatakan Rasid dalam SDnya.
Ismail Harun atau Ismail Mat Rabi kini berumur lebih kurang 35 tahun adalah seorang penganggur yang diperkenalkan kepada Anwar Ibrahim oleh Sukma Darmawan.

Mereka bertiga dikatakan pernah melakukan seks/liwat bilik perpustakaan di rumah lama Anwar di Bukit Damansara dan juga di Tivolli Villa ketika Anwar jadi TPM. Ismail Harun dapat bayaran 200-300 ringgit setiap kali dipakai Anwar. Sukma tukang bayar.

Tak tahulah apakah mungkin Ismail ini pelacur lelaki atau tidak tetapi dia dikenali Sukma ketika sedang clubbing di kelab malam. Maklumat dalaman kata Anwar Ibrahim masih 'pakai' mamat ni selepas dia keluar dari penjara.

Kalau betul Ismail ini yang disebut oleh Rasid, terbongkar 1 lagi rahsia Anwar.

video di sini

http://www.youtube.com/watch?v=3AjwjzgdQOM
Tidak mustahil, jika dikatakan Kak Wan juga akan 'menentang arus' setelah tidak tahan dengan pendedahan demi pendedahan kegiatan jijik Anwar kepada umum.

Ini silapnya Anwar kerana tidak mematuhi seruan kerajaan.

Gunakanlah Kondom..!

4 comments:

Anonymous said...

Salam Garam....

Ni lubang tak boleh nak kambus dah tuan....

Bawa tanah satu Karpal Tunda pun tak mampu kambus...


Nuar akan mati ....

Anonymous said...

25 hb. ni Karpal nak serang anak-anak ikan anuar, kerana menghina mahkamah.

Anonymous said...

wakakakkakaka
betoollll gunalah kondom!!!

Speed Trap said...

nilah bahana bila langgar janji dn ketentuan tuhan..