Friday, October 15, 2010

Awani: Jom Lanyak Bar Council

Oleh sebab Bar Council dah jadi alat politik PKR dan anti Islam wajar sangat kita bagi peringatan pada depa supaya jangan jadi budak suruhan untuk jahanamkan maksud demokrasi negara ini.

Jangan dilupa, sikap kurang ajar Bar Council sebelum ini yang menyentuh hak privasi agama Islam, bincang Perlembangaan Baru, berat sebelah, partisan dan serang kredibiliti agensi kerajaan.

Perhimpunan menghantar nota bantahan terhadap Majlis Peguam (Bar Council) di hadapan Pejabat Bar Council, Kuala Lumpur hari ini selepas solat jumaat.

Tujuan

Membantah kegagalan Bar Council mengawal selia dan membenteras kegiatan ahli mereka yang menipu anak-anak guam dan melakukan kegiatan jenayah.

SEMUA DUJEMPUT HADIR.

3 comments:

Mohd said...

Orang Melayu yg berada di akar umbi memang sedang resah dan merasa bimbang akan nasib dan masa depan keturunan Melayu di dalam senario politik Malaysia sekarang.
Pemimpin2 PAS yg diketuai oleh Nik Aziz tidak mahu bekerjasama dgn UMNO kerana kepentingan politik DAP dan PKR. PAS ni tak sedar yg PAS akan diketepikan saja bila DAP dapat berkuasa memerintah Malaysia ala PAP di Singapura. Tengoklah apa yg berlaku di Penang. Kenapa exco2 PAS dan PKR Melayu tidak bersuara dan hanya diam membisu seribu bahasa bila kaum Melayu dihalang utk berniaga dan dihalau dpd pulau itu dgn berbagai2 cara dan dalih oleh DAP.
Dlm diam2, kaum Cina dlm MCA, Gerakan dan PKR sedang berkompromi dan berpakat utk mengambil alih Putrajaya. Perlembagaan Malaysia akan dipinda oleh DAP. Hak keistimewaan kaum Bumiputera akan dihapuskan utk melaksanakan Middle Malaysia. Institusi raja-raja Melayu akan dihapuskan. Suara azan tidak akan lagi berkumandang di Malaysia.
Kaum Melayu dan Bumiputra akan mengemis di tanah air sendiri. Padan muka kerana kaum Melayu bodoh sombong tak mahu dengar nasihat akar umbi spt ini.
Melayu mudah lupa ........

Anonymous said...

Apa yang dtulis oleh saudara Mohd amat tepat sekali. Senario inilah yang bakal berlaku sekiranya pr berkuasa. Contoh yang jelas adalah Selangor negeri majoriti penduduk Melayu dan Pulau Pinang (jgn cakap la memang cina berkuasa).Apakah agenda utama mereka apabila berkuasa selepas pru 12 dulu? Mengutamakan kandang babi mega, akan menghapuskan DEB, pengusiran secara sistematik terhadap orang melayu, peniaga melayu didiskriminasi dan banyak lagi yang tertulis di sini. Ingatlah anak cucu kita yang akan mewarisi generasi akan datang. Memang takkan hilang melayu di dunia tapi wujud pun sebagai pengemis di bumi sendiri!

Anonymous said...

jangan hang nak kutuk TOK GURU aku lah!!!!!!!!!!!hati-hati sikit kalau tak tau cerita.........tok guru bukanya kisah dangan DAP ke PKR ke.......tetapi BN telah banyak membawa fitnah!!!!!!!!!