Thursday, October 21, 2010

Anwar Akan Disambut Grup Anti Liwat Di Sarawak.


Nampaknya, grup anti liwat sudah bertapak di Sarawak. Kalu sebelum ini, hanya side semenanjung yang berani bersuara bantah perilaku sumbang mambang Anwar Ibrahim, kini rakyat Sarawak pun dah ada kesedaran untuk tidak percaya teori kospirasi penipu ciptaan Anwar.

Dah ramai rakyat yang buka mata sedaq Anwar adalah agen pemusnah keharmonian negara. Sam ketot, Mustapa Kamil dan Zaid Ibrahim tau Anwar kaki juboq tapi pasal nak jadi ahli politik, liwat pun liwat la....
Terima kasih bloger Melanau pasal kasi berita panas ini.

Dikabarkan sebanyak 8,000 t-shirt sedang diedar secara percuma mulai hari ini, oleh ahli -ahli gerakan yang menggelarkan diri mereka sebagai “Gerakan Anti-liwat”.
Kumpulan anak muda yang bergerak secara senyap, dan memiliki rangkaian di bandar-bandar utama seperti Kuching, Sibu, Mukah, Bintulu dan Miri sedang melancarkan gerakan menggedar T-shirt tersebut secara aktif.
Tidak diketahui, apakah kumpulan anak muda tersebut mewakili parti komponen BN negeri. Begitu juga tentang sumber kewangan mereka?
Yang pasti, difahamkan gerakan tersebut telah aktif secara senyap di Kuching sejak Ogos lalu.
T-shirt nie pernah juga berada dipasaran dulu

Apakah mereka akan buat ‘pertunjukan’ di Miri pada 23 Oktober nanti, sempena menyambut kehadiran Anwar?
Anwar dan pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat dijangka hadir di "Pelancaran Jentera Pakatan Rakyat Miri" pada 23 Oktober 2010 (sabtu). Pelancaran tersebut akan diadakan di rumah Dr Teo, Lot 349, Jalan Tanjong.

4 comments:

Penyokong said...

Terima kasih kerana jadi fOLLOWER. Pohon promosi blog kami.

- Galas untuk BN -

Anonymous said...

Kreatif dan inovatif..jgn lupa teriakan "SATU MALAYSIA RAKYAT ANTI-PELIWAT".....

Anonymous said...

penetrasi x3....

mr.muscle said...

brminat btol aku dgn baju anti liwat tuh!!!....cmner nk dpt???...bleh jd tmpuan kalu pakai kt kolej aku ni...tbeliak mate geng2 lembut..