Thursday, October 14, 2010

Betul Ker Rahimi Rela Hati Sign SD?


Membaca cerita dari blog Ketua AMK Kepala Batas bernama Amizudin Ahmat@Din Binjai macam kelakar dan rasa mahu mencarut dicelah telinga dia. Manusia ini pernah kecewa meroyan setelah gagal mendapat tender kuari. Baca blog dia dengan tagline * KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...poodaahh..!!

Bila Rahimi membuat laporan polis untuk nafi keikhlasan buat SD round pertama dulu, Din Binjai pantas tulih dalam blog menafikan Rahimi dipaksa turun tandatangan. Kiranya maksud Din Binjai, Rahimi rela hati sign SD.

Din Bulat Kepala Batas tulih macam nie:-
Untuk makluman semua, Rahimi dijaga dengan baik, beliau di benarkan berjumpa dengan sesiapa sahaja, menelefon siapa sahaja bahkan beliau pernah memperkenalkan kepada ibu dan bapa beliau bahawa 'inilah 2 orang abang (sharpshooter dan Zulkifli Ibrahim) yang jaga keselamatan beliau sepanjang di sini'
Malah pernah pada satu malam, Rahimi berkata dia nak tengok Euro final 2008? Kami bawa Rahimi ke Sri Pentas TV3 dalam ribuan manusia.
Ini akai budak AMK. Rahimi dijaga 5 hari 4 malam oleh 2 orang koboi ini. Masa kejadian itu, satu malaya kelam kabut. Anwar pun tanpa segan silu lari ke Kedutaan Turki kata ada orang nak assinated dia tapi sampai hari ini Anwar selamat, siap boleh pergi Gay Festival di Indonesia.

Kem PKR masa itu huru hara dengan repot polis Saiful.

Macam tidak logik pula dalam tempoh kelam kabut selama 5 hari boleh Rahimi berseronok tengok Euro 2008 di Damansara. Macam Hotel Quality dah tiada siaran TV.

Tengok statement bercanggah Azizah dan Sivarasah dalam sidang media pun dah tau kantoi. Sorang kata ada bersama meeting seorang kata kat rumah. Nak alih isu tunjuk gambar MMS Saiful kat pejabat Najib. Jangan lupa Din, Azizah tuh saksi alibi pertama Anwar tau.!

Sambung balik perasaan tak puas hati pada Din Bulat Kepala Batas:-
Sharpshooter melihat dengan mata dan kepala sendiri pengakuan Rahimi yang divideokan tanpa paksaan dan dengan kerelaannya sendiri. Latifah Koyah sebagai peguam bertanya beberapa soalan kepada Rahimi dan beliau menjawab tanpa skrip yang diberi dalam erti kata lain, Rahimi sendiri yang menceritakan dengan kerelaannya.
Yang Din tak tahu, ketika Rahimi dikurung bersama Latheefa Koya dan Saiful Izham masa ini yang Latheefa jadi singa betina 'mencuci' otak Rahimi dan memaksa dia turun tandatangan. Rasid di bilik sebelah dan giliran di tocher belum sampai lagi.

Wee Choo Keong pun dah sahkan yang si Rahimi gugup dan tidak selesa ketika sign SD dulu. Dia tahu Rahimi di paksa menipu untuk ubah sejarah moden negara.

Budak AMK yang syok sendiri ini mana dia tahu. Itu pun disuruh tengok video pengakuan Rahimi dan bukan dia yang jadi director pembohongan Anwar.

Padahal, Saifuddin dah plan nak selamatkan jubur Anwar.

1 comment:

CUCU TOK WAN said...

Mamat tuh, adalah sebahagian daripada jentera saraf Anwar yang cuba memutar belitkan segala fakta agar sentiasa berpihak kepada Anwar... Samalah juga macam berita tentang pemilihan Cabang Permatang Pauh... memula bukan main lagi marah tangan ghaib yang memenangkan Mansor Othman...

Ini semua bebudak yang makan berhidang dengan Anwar ni... budak-budak macam Din Binjai nih, kalau dibagi BABI BERGARAM yang kat China tu pun, harus dia bersungguh-sungguh kata, itu adalah daging lembu pekasam....