Thursday, October 14, 2010

Anwar Kurung Rasid Kerana KY Jelly


Rahimi dan Rasid adalah 2 individu yang akan dibawa ke mahkamah sebagai saksi perbicaraan sodomi II Anwar Ibrahim. Bila petang 26 Jun 2008, Saiful membuat laporan polis diliwat Anwar, 2 orang penting ini terus di 'tangkap' Anwar untuk disimpan sementara waktu. Lokasinya Hotel Quality, Shah Alam.

Mengikut cerita, apa yang menyebabkan Rasid menurunkan tandatangan pada SD palsu adalah kerana bimbangkan keselamatan diri dan isterinya kerana tekanan daripada orang-orang Anwar yang boleh bertindak gila kerana tak percaya Anwar kaki meliwat.

Rasid juga telah ditipu kononnya orang-orang kerajaan sedang berusaha mencari dia untuk mendatangkan ketakutan pada keluarganya.

Anwar juga tahu, Rasid banyak mengetahui operasi harami Anwar di kondominium itu. 'Barang' yang dikatakan Rasid dihantar ke kondo juga adalah KY Jelly yang dipesan Anwar pada hari Anwar meliwat Saiful. KY Jelly yang dibeli oleh Rasid digunakan untuk tidak menyakitkan Saiful bila Anwar bersenggama.

Pada awalnya, Rasid tidak mengetahui fungsi KY Jelly dan menganggap ia adalah sejenis ubat biasa. Ini kerana Rasid juga berada di kondo itu dan melihat sendiri bagaimana Anwar berpakaian tidak kemas dan kepenatan disusuli oleh Saiful.

Apa yang membuatkan Anwar menyimpan Rasid adalah kerana dia mengetahui kencederungan seksualiti Anwar yang pelik. Rasid yang menjaga 'kebajikan' Anwar di penjara dan menjadi penjaga tetap Anwar di kediamannya.

Ini kerana tugas menjaga 'kebajikan' Anwar dipenjara bukan sekadar menyediakan air panas untuk mandi tetapi sebagai pelengkap aktiviti masturbasi Anwar di penjara.

Ezam pernah menceritakan bagaimana Wan Azizah menelefonnya dari USA untuk memastikan tiada mana-mana lagi bersama Anwar dirumah ketika ketiadaanya. Kebetulan pada malam itu semasa Ezam hadir bermesyuarat berkenaan hal-hal parti, Ezam dikejutkan dengan kehadiran Rasid.

Susulan itu, Ezam mula meragui keperibadian Anwar.

Bila bekas 2 orang tahanan ini buat laporan polis, semacam ada orang jadi bisu dan pekak tak mau ambil peluang belasah kerajaan.

Orang itu adalah Wan Azizah dan Nurul Izzah...

2 comments:

Megat Alam Gempita said...

Nih salah kerajaan BN la sebab gagal mendidik rakyat jelata betapa penting memakai kondom ketika meliwat. Nah sekarang bang Nuar jadi mangsa pitnah, ni kena berdemo pakai baju pink n bawa lilin nih.

Anonymous said...

hahhahha, Wan Jijah n Nurui Izah, pegilah saman Rahimi n Rasid then apalagi belasah le BN-UMNO yg buat konspirasi nih!!!

Apa nak takut kalau benar kan kan kan? Tak gitu??