Friday, October 15, 2010

Liwat Paksa Boleh Berlaku Tanpa Kekasaran

Ada pihak mempersoalkan di mana logik untuk lelaki berusia 61 tahun untuk mengguna kekasaran untuk meliwat pemuda berusia 23 tahun? Pastilah anak muda itu mengguna kekuatan untuk menendang dan melarikan diri. Kesian kecetekan pengetahuannya dalam kes-kes jenayah seksual.

Kes jenayah seksual boleh berlaku dalam keadaan menyerah tanpa kerelaan atas faktor-faktor psikologi. Ia termasuk rasa kepada pengaruh pemangsa, terlalu hormat kepada pemangsa sehingga tidak dapat menolak kehendak seks pemangsa, dan lain-lain cara yang banyak dibincangkan dalam makalah-makalah kajian saintifik criminology.

Undang-undang yang dipanggil sodomy law wujud di negara-negara barat dan sering berlaku dalam bentuk non-consensual. Kemungkinan yang berlaku antara Anwar dan Saiful adalah non consensual sodomy . Kami ulang balik, ia mungkin berlaku. Kes-kes liwat paksa banyak berlaku di kalangan paderi dan anak-anak muda di barat yang pernah menjadi skandal beberapa tahun lalu.

Senario yang mungkin berlaku adalah setelah dipaksa secara psikologi, Saiful menurut saja kehendak Anwar. KY Jelly dan dildo digunakan dan cara sodomi itu selamat tidak membawa kesakitan kepada mangsa. Kemungkinan besar tiada kesan kekerasan fizikal dapat ditemui.

Cabaran kepada pendakwa adalah untuk membuktikan. Jika tidak, ia bermakna ia adalah perhubungan seks sama jenis yang berupa suka sama suka. Bertambah lagi, ada laporan mengatakan ini bukan kali pertama Saiful telah diliwat.

Jika Saiful terkantoi juga dan spin psywar PKR yang mengatakan kesalahan meliwat adalah suka sama suka sudah tentu mengesahkan kecenderungan seksual Anwar.

Bagaimana bumi Malaysia ini mahu dipimpin oleh pemimpin homoseksual dan mengulangi sejarah kaum Luth yang dilaknati Allah.

Apa kata PAS?

12 comments:

Anonymous said...

Istilah yang paling baik untuk mengambarkan keadaan liwat cara paksa kepada puak PKR yang masih bangang mempercayai paksa dalam rela atau sebagainya adalah dngan menggunakan istilah"liwat harrasment secara paksa' yang selalu digunapakai ialah ganguan seksual secara paksa

Anonymous said...

Hubungan seks atau liwat secara paksa tanpa kekerasan boleh berlaku banyak kali hingga bertahun2 lamanya selagi mangsa rasa dia dia berdaya menolak kemahuan tertuduh/pelaku kerana dia di bawah kuasa atau pengaruh seperti majikan, bapa, bapa tiri, kekasih ibu dan lain2 lagi.

Kita biasa mendengar kes2 mangsa tidak melarikan diri walau pun berpeluang.

Saiful mungkin kena sontot 6-8 kali sepanjang dia bekerja 3-4 bulan dengan Anwar Ibrahim

James Labu

Doktor haiwan said...

Hubungan sex liwat secara paksa akan berlaku sekira nya peliwat sampai tahap nafsu shawat nya terlampau kemukinan selepas melihat gambar gambar yg gairah dan gambar gambar lucah masa keinginan untuk melakukan liwat memuncak terhadap peliwat keatas mangsa nya atau keasih gelap nya masa itu perlakuan sex liwat secara kasar belaku.Mangsa yg diliwat akan terasa sakit teramat tidak macam sebelum belum nya apabila melakukan sex liwat ini disebakan peliwat sudah sampai kekemuncaknya dan mahu menghabiskannya dengan cepat ini lah apa yg terjadi pada Saiful sebelum ini saiful serahkan saja kepada Anuar untuk melakukan sex liwat dengan cara yg lembut dan pujuk rayu sebab itu sampai 8x diliwat kerana ada pujuk rayu dari Anuar.

Anonymous said...

Memang umur 61 tapi bila dah naik stim menggila (setan dah masuk) bolih jadi umur 16 tau!Itu pun tak faham ke?
Berapa punya bahlol la penyokong peliwat no 1 Malaysia nih!

Anonymous said...

seorang bisexual lebih bijak...dalam hubungan antara sex kerana bisexual itu sendiri adalah(jika lelaki)seorang yang ada isteri, dalam masa yang sama mendapat kepuasan sex dengan pasangan lelaki juga..., penulis pernah meneliti pengakuan beberapa orang yang terlibat dalam istilah bisexual ini...kebanyakan kaki bisexual ini sangat berminat kepada lubang di bahagian belakang disebabkan oleh beberapa faktur : 1-kemutan yang kuat disebabkan kemut keliling. 2-disebabkan lubang belakang lebih kecil dan sempit menyebabkan injuksi climax yang sangat merangsangkan dan melegakan. 3- jika lubang belakan berwarna pink, maka sinar warna itu merangsang tiada tolok bandingnya.
4-jika seorang bisexual itu lelaki ada maka ada kemungkinan dia akan lakukan perkara yang serupa terhadap lubang belakang isterinya, atas sebab pengaruh bentuk dan rupa yang sama dengan lubang belakang pasangan lelakinya....bersambung...

Anonymous said...

yang penting suka sama suka/paksa ke,

yang pasti liwat berlaku, yang lain tak kira. kalau nak kira juga pergi negara yang L + L = ok

Anonymous said...

is it statutory rape guys??

Anonymous said...

kamu semua tidak mempunyai bukti yang kukuh!ingatlah ALLAH........JGN NAK MAIN TUDUH TANPA SEBARANG BUKTI DAN JANGANLAH NAK KUTUK ORANG SESUKA hATI.......ALLAHUAKHBAR>>>>>>>>>>>>>

Anonymous said...

Teori rekaan semata mata dah logik akal pun tak leh terima apa lagi secara saintific nya, inilah penulis dan penyokong yang tiada inovasi, munkin tak sekolah ni.. kalau sekolah pun darjah 6, jee.
Gologan umur 60 an ke atas je yang akan menerima berita tapi tanpa memikir.
Orang tua tua kalau boleh buat Blog bukan main terasa hebat dah haha..
Orang muda dah boleh pasang komputer pemikiran sentiasa advance berita dan cerita tak diterima bulat-bulat.
Budak tadika pun boleh nampak logiknya tua lawan muda siapa kuat.. Tiada sijil punya olang

hehe hee bodoh

Anonymous said...

Sek tanpa kekerasan??/ tak keras macam mana boleh masuk tiada, kuat lee penipu
Rekaan yang tak inovasi lansung..

harun said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Rakyat malaysia byk membuang masa sia sia membincangkan kes kes liwat sedangkan ini adalah kinspirasi politik umno dan dirancang dan mempergunakan.mahkamah utk.mencapai matlamat rakus mereka..lihatlah vagaimana anwar diseksa dan didera dlm penjara dgn pelbagai sekatan dan halangan utk siksa jiwaraga dan mentalnya setiap hari..perbicaraan liwat yg paling pincang dan ramai saksi2 penting tidak dipanggil supaya perancangan jahat mereka tidak terbongkar sedangkan perbicaraan ini menjadi bahan jenaka lawak dunia.