Thursday, April 08, 2010

Mahfuz...Hang Memang Tera.


Rugi PAS ada Naib Presiden macam ini. Boleh ringankan jari klik sini dan sini

3 comments:

Anonymous said...

tera jadi balaci dan tukang lap najis ja

Anak Lenggong said...

Memang betul mamat ni tererr...dalam parlimen pada hari rabu dulu dia lah jagohan pas dan pkr..setiap kali menteri atau timbalan menteri ataupun mp bn nak buat pembentangan..monyet daripada pokok sena ni akan menjerit-jerit terlompat2 lebih terok daripada monyet kat zoo negara..perkataan yang keluar daripada mulut dia tak melambangkan dia ni konon nya pemimpin yang memperjualkan islam..pieeraahhh...beruk pokok sena..

Tapi pabila nak dikenakan tindakan oleh parlimen..mengeletar kepala lutut..merayu-rayu kata dia tak berniat seperti apa yang dia ucapkan...kah kah kah..nasib baik laa mp kuala kurau tu kesian kat mamat sekor ni ..dia bawak semula usul membatalkan usul yang telah dipersetujui pada hari rabu kah kah kah...NI LAH PEJUANG MONYET PAS..dan yang paling best semalam kat parlimen bila simonyet hitam Ipoh Barat..mengadu kat parlimen bahawa dia diamcam untuk dipukul oleh mp daripada pasir salak YB Tajudin tu kah kah kah...

Anonymous said...

Salam...
Aku kira bagus jugak monyet monyet yang ada di Parlimen tu terkijang kijang. Ada gak kerja . Tak lah Parlimen tu senyap sunyi macam orang bisu.
Memang rakyat mengundi dan pilih semua monyet monyet tu untuk berbahas isu di Parlimen. Baguslah lah tu.
syabas kepada semua monyet monyet di Parlimen. Anda pemimpin dan pemikir yang berani !!
Kami kera kera di luar sini memang memerhatikan anda ! he he he....