Monday, April 12, 2010

H.Selangor: Masih Nak Sokong PKR?

Parlimen Hulu Selangor, kita mulakan dengan keahlian pembangkang disitu. PKR ada dalam 5,000 ahli dan keahlian itu tidak langsung bertambah malahan makin berkurangan.

PAS, keahliaan dalam lingkungan 4,500 ahli seluruh Hulu Selangor dan DAP cuma keahlian tidak sampai 500 ahli. Dari segi kesepakatan pentadbiran politik ketiga-tiga parti sangat caca marba dan selalu main bangsat satu sama lain.

Mengapa.? Walhal pakatan ini yang memerintah seluruh Selangor. PKR menumpang program PAS dan DAP memperkudakan dokongan PAS. Pakatan ini tidak mampu berdiri sendiri sebagai satu parti yang kukuh. Bertanding nanti pun pakai bendera sendiri bukan bendera pakatan.

Menjelang PRK Hulu Selangor, PAS yang lebih memfokuskan aktiviti ceramah untuk memberi ruang kepada PKR meraih sokongan diatas pentas PAS. PAS yang lebih beriya-iya menganjurkan ceramah untuk kepentingan PKR. DAP dengan ahli cuma 500 sudah menjadi tok dalang wayang kulit dengan PAS dan PKR sebagai pelakon utama.

Tanpa PAS, program PKR akan hancur, tiada pendengar dan tiada sokongan. Jika PKR berbangga dengan keahliaan yang melebihi PAS sepatutnya PKR yang lebih konfiden menjadi dominan dalam mengharungi PRK kali ini. Tak guna PKR letak calon Melayu pasal Melayu PKR tetap jadi balaci DAP sampai bila-bila. Tengoklah betapa beriyanya Karpal Singh membela peliwat untuk jadi pak turut kemudian hari.

Orang Melayu apa lagi yang kita hendak. Nak kontrol ekonomi dah tak mampu, nak kontrol politik Melayu bangsat PKR dah sanggup jual.

Masih nak pilih PKR.? Tengok kat Penang sudah tahu apa yang terjadi.!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

7 comments:

Pemerhati said...

Undilah PKR utk kesejahteraan orang Melayu selama2nya dibawah pimpinan Anwar aljuburi.
Liwatlah kau sebelum engkau diliwatkan.

Anonymous said...

PKR selalu main tipu.kalu main bola selalu curi ayam. Licik tapi tidak matang.undi pkr sama juga menyokong peliwat kearah tragedi laut mati moden

Melayu Pasir Gudang said...

Salam.
Hanya Allah tempat kita berserah. Ayuh semua pejuang bangsa kita adakan sembahyang hajat agar allah memberikan kemanangan kepada BN. Semoga dengan kemenangan itu YBK akan dapat balik tanahnya dan kampus UiTM akan kembali ke Serendak.

Kalau PR menang lagi di Hulu Selangor.
1. Kedai arak dan jualan arak akan menjadi business utama.
2. Rumah urut dan sex akan dibuka 24 jam, 7 hari seminggu dan 365 hari setahun di hulu selangor.
3. Surau-surau dan masjid tidak di benarkan pasang speaker.
4. Orang melayu boleh sembahyang di gereja dan orang bukan islam boleh sembahyang di surau atau masjid.
5. Kongsi gelap dan samseng mendapat kawasan baru.
6. Aktiviti meliwat di benarkan di hulu selangor.
7. Hulu selangor akan mendapat penasihat ekonomi yang bertuankan Yahudi.
8. Hulu selangor tak perlu ada Polis,sebab polis akan tembak siapa yang dia tak suka.
9. Hulu selangor tak perlu ada Polis,Badan Kehakiman dan SPRM sebab PR tak percaya pada polis,badan kehakiman dan SPRM.
10.Hulu Selangor akan dapat pakar bedah Prono yang di import dari Thailand.
11. Semua tuntutan IFC akan di laksanakan di P094 hulu Selangor.
12. Kalimah allah boleh di gunakan oleh semua orang Hulu Selangor tanpa mengira agama.
13. Anak-anak perempuan yang belum datang bulan di cagarkan / di nikahkan dengan ahlul Pakatan Ajaran Sesat.
14. Wakil rakyat boleh langgar pelajar dengan kereta lepas minum arak.
15. Kelab tak pakai seluar dalam akan ditubuhkan oleh Eli di Hulu selangor.

-krisjawa lok3- said...

Dimanakah cerdik pandai dan ahli fikir dari kaum pas selangor nie?? Masih tak sedarkah anda telah menjadi unta tunggangan puak yang nak jahanamkan islam di bumi melayu?

Malah dah ada ura-ura dari pemimpin pkr supaya pas disingkir saja dari PR..Sahabat2 pas dah membenci pas tapi pas tetap "hemoi" atau hidung tak mancung,pipi yang tersorong2.

Pas oh pas....kasihannnnnnnnnnn

org saya said...

Pengundi di Hulu Selangor harus berhati hati dengan pakatan rakyat penipu besar jangan lah di beri undi lagi pada pakatan lebeh lebeh lagi PKR lahabau ni tak akan tolong bangsa melayu lagi mereka lebehkan bangsa cina apa apa pun bangsa ini yg dapat lebeh dari org melayu sedangkan MB Khalid gagap bangsa melayu selama 2 tahun perintah Selangor apa yg dia bagi pada rakyat selangor bangsa melayu dok balas lagi ada dari itu berpesan pesan lah jangan terkena kali ini dulu zaman pak lah sekarang zaman Najib banyak yg telah di ubah nya Najib terbuka tiada jaringan antara dia dengan rakyat dari itu rakyat terutama di H/Selangor ambil kesempatan ini dia cakap dia buat dia janji dia kota tak lah macam si gagap tu janji sudah 2 tahun habuk pun tara.

Hashim said...

Kalau MIC jadi calon ...kami undi Melayu PKR. Ini kawasan Melayu.

Kalau boleh Melayu APACANO ( UMNO+APCO) calon MP di Hulu Selangor.

Anonymous said...

Kesian hasyim.. kalau dah dasar pencacai tu mmg itu la keje yer.. meroyan memanjang...