Sunday, April 18, 2010

H. Selangor: Selamatkan Malaysia Atau Selamatkan Anwar.?


Hari ini di Hulu Yam Bahru, Muhyiddin sudah 'sound' Anwar pasal riuh rendah tuduh kerajaan zalim. Dia minta Anwar buktikan kerajaan zalim.

Baiklah Muhyiddin sudah kasi warning dengan Anwar, la nie kita tunggu Anwar sambut cabaran Muhyiddin. Kalu Anwar senyap bermakna Anwar penakut dan penipu maha dasyat.

Strategi Anwar nampak mudah di Hulu Selangor. Menaikkan billboard di seluruh Hulu Selangor dengan tagline "Selamatkan Malaysia'. Apa yang tidak selamat di Malaysia.? Cuba tulis email dan hantar ke blog ini.

Yang tak selamat di malaysia adalah mempunyai pemimpin talam 2 muka macam Anwar. Siang cakap lain, malam cakap lain. Ini statement Nallakaruppan yang bagi. Dia lebih kenal Anwar daripada Kak Wan mengenali suaminya.

Tagline 'Selamatkan Malaysia' adalah kata-kata provokasi murahan Anwar. Menggambarkan bumi bertuah ini diserang malapetaka yang dasyat. Rasanya belum kedengaran lagi rakyat malaysia takut untuk ke kedai beli susu anak.

Pernahkan kita mendengar laungan amaran bahaya daripada kerajaan bila terfikir untuk membeli belah.? Tagline ini cuma kepingan Anwar yang mahu menonjolkan dirinya adalah penyelamat negara.

Selamatkan Malaysia bukan untuk rakyat tetapi lebih kepada selamatkan Anwar kerana kes liwat II yang bakal menghantarnya ke penjara.

Rakyat Hulu Selangor jangan percaya dengan Anwar Ibrahim, pemimpin talam dua muka yang terang-terang mahu menghapuskan hak keistimewaan orang melayu. Pemimpin yang lebih menjaga bangsa lain daripada bangsa sendiri.

Nanti kita sambung...

Ini untuk Anwar Ibrahim...Hj. Azmin Ali suami kepada Hjh Shamsidar yang punyai skandal terlarang dengan Hj. Anwar Ibrahim bongkak minta BN buktikan Hj. Zaid Ibrahim adalah seorang kaki botol.

Ini yang aku nak kata..cabaran Hj. Azmin sudah disahut tepat jam 12 tengah hari esok akan dibuktikan permintaan takbur Hj. Azmin. Jangan lepaih ini Hj. Azmin spin cerita gambaq Zaid tonggang arak adalah gambaq superimpose.

Zaman superimpose dah tamat. Yang menamatkan tipu helah superimpose orang dia sendiri..Tian Chua.

5 comments:

herokecik said...

Selamat? apa yang selamat?

PKR Kencing rakyat untuk selamatkan Anwar dan PKR pilih Zaid jd calon= selamat poket Anwar...ada yang ker tg terselamat...

Anonymous said...

SELAMATKAN MALAYSIA DARI AL-JUBRI!!!!

Penyelia e-Direktori said...

zaman aku dulu nak keluar malam takut antu. sekarang antu takut keluar malam.

zaman aku dulu nak lepak kat Broga (kawasan kedua hitam selepas Grik zaman dharurat) takut tapi sekarang nak meniaga kat situ pun boleh.

zaman aku dulu nak kutuk amerika atau british kat kedai kopi pun takut tapi sekarang boleh sebar dalam internet ke serata dunia.

zaman aku dulu tengok polis kecut perut walaupun tak buat salah tapi sekarang ramai yang langgar dan cuba langgar polis kat roadblock (erk? polis tembak ke kalau cakap tak takut dengan mereka ni? hehehe)

cuma zaman aku dulu nak gi ceramah politik pembangkang tak takut tapi sekarang seram gak sebab ada yang anggap jadi talibarut.

Anonymous said...

eh .. tak siapa sambut cabaran GM? cepat, hantarkan surat yang mengatakan kerajaan ni zalim ya amat ..

PASPISPUS

Anonymous said...

beste webwinkel software webwinkel beginnen kvk

Feel free to visit my page ... webwinkel beginnen gratis