Friday, April 16, 2010

H.Selangor: Pengundi CIna Dah Kasi Signal


Ceramah di Dewan Cina KKB malam tadi. Ramai betoi orang..!

Hassan Ali konfiden 70 - 75% pengundi cina akan mengundi Zaid Ibrahim. Sejak bila pula Hassan Ali berlidah cina padahal kita tahu hati budi Hassan Ali yang bermuka-muka dengan orang Melayu dan lupa daratan. Rumah dia kat depan Masjid Al-Gufran pun dia perlu sedaq dari mana hasilnya.
Zaid Ibrahim kepala liberal murtad, orang PAS tahu pasal benda ini. Orang PAS juga tak boleh buat-buat lupa bila Zaid berkeras nak saman Nik Aziz pasal pelaksanaan hudud. Tapi nak buat macam mana, pasal undi bukan isu agama PAS gadaikan perjuangan depa. PAS bukan nak perjuangankan agama Islam pun. Depa lebih gilakan undi, itu yang lebih depa khayalkan. Tak percaya boleh klik kat sini
Ish...PAS patut malu bila terpaksa jilat semula kahak hijau yang diludah ke muka Zaid dulu. Blog ini ingin memberi nasihat pada pakcik, makcik, ayah su, pok nik lebih baik hangpa balik tak payah penatkan diri kempen pada kepala murtad dan kaki botol Zaid Ibrahim. Kalu pergi kempen juga ibarat menghina perjuangan Ustaz Asri sewaktu jadi Presiden dulu.

6 comments:

Anak Lenggong said...

Dimana-mana pilihanraya hakikat sebenarnya penduduk tempatan tak ramai yang datang untuk mendengar kelentong daripada nuar...yang datang tu kebanyakan muka sama sahaja dan bercakap dalam loghat pantai timur dan utara..tengok laa bila dah dekat hari mengundi nanti barua upahan dan samseng jalanan pas akan datang menganggu kehidupan penduduk setempat..so nantikan saja dengan telur busuk..

TAKDE TIUB said...

Org Pas yg menyokong Zaid ni memang jenis bodoh lagi membangangkan la....Zaid kutuk Pas mcm2 dulu tapi skrg Zaid yg diaorg puja..??
Apa punya bahlol la Pas...!! Woii...dia tu minum arak la..!!

poklin said...

tak tahu ke!!! bagi puak-puak parti ajaran sesat, rukun Islam yang ke6 ialah menyokong Pas, PKR, DAP.

Hashim said...

Ish...UMNO patut malu bila terpaksa jilat semula kahak hijau yang diludah ke muka MIC dulu. Blog ini ingin memberi nasihat pada pakcik, makcik, ayah su, pok nik lebih baik hangpa balik tak payah penatkan diri kempen pada koling MIC ni. Kalu pergi kempen juga ibarat menghina perjuangan UMNO.

Anonymous said...

Alamak Mr Hashim betul la lu cakap ramai orang melayu pangkah DAP,sama gak kalu melayu sokong mic pangkah BN mana ada salah hahahahahahaha

amieiezam said...

orang melayu pangkah dap depa pangkah roket...tak pangkah PR.. orang melayu sokong MIC depa pangkah BN...huhuhu jijiknya melayu pangkah DAP