Saturday, April 24, 2010

H.Selangor: Duit Jadi Penentu


PKR akan main bangsat. Korang percaya tak.?

Macam nie, PKR dah habis bullet nak hentam BN. Isu 'cert' calon pun depa dah habis modal cuma Sam Ketot yang biol dendang cerita tuh bila berceramah di Sg. Boya malam tadi.

Last kad PKR nak debat dengan PM. Hulubalang depa macam biasa Anwar Ibrahim. Kenapa depa riuh sangat nak debat padahal isu APCO dah dijawab dan syarikat omputih tuh pun dah respon. Anwar terdesak buka silat mau debat. Dia dah boleh buat sebelum PRK lagi.
PKR akan main bangsat dengan kempen pakai duit. Istilah kasar, politik wang. Dengaq cerita PKR akan beli semua kenderaan yang akan bawa pengundi kelak. Daripada depa tak yakin menang lebih baik puas hati BN tak dapat undi.
Ini amaran aku pada BN, PKR akan bagi jumlah yang lebih tinggi daripada apa yang depa dapat dari BN. Jika kereta dah ditugaskan bawa pengundi dengan jumlah tertentu, PKR akan bagi lebih lagi supaya kereta itu keluar terus dari Hulu Selangor. Musti depa suruh pegi KLCC, Muzium Negara atau Sunway Lagoon bawa isteri dan anak-anak.
Hasilnya apa pun tak dapat.
Strategi ini pernah berlaku dulu pada PRU 1999 dan berkesan.
Petugas BN yang ditugaskan perlu fikirkan parti bukan cap agong kerana orang yang terdesak macam Anwar sanggup buat apa saja. Tengoklah bila dia sanggup labur bagi RM500 untuk setiap keluarga yang ada. Asal pacak bendera PKR mesti dapat tapi kalau pacak bendera BN samseng PKR akan maki hamun.
Syaitan suka orang main politik macam PKR.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

jiwakita said...

salam....

hahahah...nie le masa pengundi dapat durian runtuh....PKR bagi ambikkk...Bn bagi..ambikkkk..yg pasti undi tuuu rahsia...pangkah
calon@parti pasti yg boleh bekerja,
berkhidmat untuk rakyat Hulu Selangor
khasnya,Negeri selangor khususnya dan negara umumnya...1Malaysia!!!!

Anonymous said...

sokong, sokong sokong, itulah yg diperbuat oleh org di kelantan, siapapun bg duit, senyum senang lenang je mereka ambil malahan kekadang sampai bergaduh-gaduh, tetapi bila masa memangkah, mereka pangkah je bulan,yg memang tak pernah malappun di hati mereka, letaklah btg kayu buruk seketul pun asalkan ada lambang bulan, maka, pangkahlah makcik2,pakcik2, tokkcik2, kakcik2 tu................