Thursday, April 22, 2010

H.Selangor: Duit PKR Rezeki Kita.

Tadi aku tulis plan B PKR yang sibuk tabur duit untuk beli undi. Depa memang banyak duit pasal dapat funder dari Singapore dan juga Yahudi. Ini kita boleh baca kerana setiap ceramah yang PKR buat tak pernah buat rounding minta derma.

DUN Ulu Bernam, pengundi kat situ dah kenyang dapat duit. Ucapkan terima kasih kerana bantu ringankan beban dan dapat durian runtuh bila tiba pilihanraya.

PKR cuma mampu bagi duit dan berjanji melangit sorga untuk rakyat Hulu Selangor. Trend yang sama dalam setiap pilihanraya kecil yang disertai PKR.

PKR tidak mampu perintah. Janji cakap pandai menipu rakyat itu saja kelebihan yang ada pada depa.

Jika PKR dah tabur duit, apa yang boleh pengundi buat adalah ambil saja rezeki depan mata. Tapi bila masuk tempat mengundi terus pangkah BN.

Nilai semula apa yang telah BN lakukan. Depa bukan gila berjanji tapi siap beri bukti dah ada depan mata. Najib pun kerja siang malam nak jaga negara, apa yang Anwar buat kerja siang malam untuk rosakkan maruah negara.

Duit PKR rezeki kita, sapu dan jangan toleh kebelakang. Jika berpilihanraya pun depa boleh beli undi, entah macamana bila dah jadi satu kerajaan, negara pun boleh dijual beli.

Fikirkan maruah dan anak cucu kita.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

Hashim said...

UMNO main politik wang, sapu dan jangan toleh kebelakang. Jika berpilihanraya pun depa boleh beli undi,boleh beli maruah, boleh beli ijazah, entah macamana bila dah menang di Hulu Selangor, negara pun boleh dijual beli.

Fikirkan maruah dan anak cucu kita.

Selamat Mengundi....tolak MIC. Selamat Melayu. Selamat anak cucu kita.

Hashim said...

UMNO main politik wang, sapu dan jangan toleh kebelakang. Jika berpilihanraya pun depa boleh beli undi,boleh beli maruah, boleh beli ijazah, entah macamana bila dah menang di Hulu Selangor, negara pun boleh dijual beli.

Fikirkan maruah dan anak cucu kita.

Selamat Mengundi....tolak MIC. Selamat Melayu. Selamat anak cucu kita.

Pro-M said...

Blah laa ko Hashim! Kalo UMNO ni jenis main duit je...dah lama semua PRK UMNO menang...vodo punya org...

Anonymous said...

bla la ko hashim..ko ingat melayu boleh selamat ke di bawah kaki botol dan kuda serta dipayungi oleh peliwat tegar tu..harkk tuiii

MIC itu BN
BN itu UMNO
UMNO itu MELAYU
MELAYU itu ISLAM

Anonymous said...

aku sokong hashim. kalau PKR menang kita lah negaraislam pertama yang mengangkat murtabat seorang peliwat tegar untuk menjadi PERDAN MENTERI. masuk guiness books of records beb tu. kita juga akan membenarkan peliwat bermaharaja lela dan juga kita akan dibenar membelasah bini kawan kita sendiri dan laki bini bole merasa depan dan belakang oleh pemimpin agung PM kita.pemimpin agung tersebut boleh meliwat-liwatkan banyak kes di mahkamah. so perompak , perogol , pencuri , penyangak, pembunuh anda semua jangan risau kerana PM kita akan membenarkan meliwat-liwat kan kes anda. so sampai korang mampos pun mahkamah tetap liwatkan kes korang. kepada perompak kereta dan penjenayah2 lain pun jangan risau kerana anda akan dibela sehebat-hebatnya dari ditangkap polis. kita bole bermaharaja lela jadi penyamun, mat rempit pasal polis adalah anjing dan tak berguna satu sen pun,.so kematian kugan dengan beng hock akan kita jaja sehingga polis2 semua yang takberguna tu dimasuk ke lubang kubur. so aman lah peliwat, perogol, pemfitnah, penyangak, penipu besar duduk dala Malaysia yang aman damai ini.tak lupa yahudi zionists akan menganyyangorang melayu islam kerana yahudi mendapat tempat yang utama dibanding melayu sendriri,. hindraf, cina akan menguasai ekonomi kita dan kita akan menjadi warga yang setia selamnya dibawah naungan PM kita nanti..yahooo bestnyeeerrr

Anonymous said...

Nik Aziz pernah berkata org bagi baju kita ambil,bagi duit ambil bagi apa pun ambil tapi pangkah kena pangkah PAS tapi sekarang PKR bagi apa pun sapu itu untuk P/Raya saja lepas tu hilang.Pangkah BN untuk masa depan dan untuk anak cucu cicit kita pangkah PKR untuk jangka masa pendek pangkah BN untuk jangka masa panjang mana mahu kita fikir fikirkan lah.

Melayu Pasir Gudang said...

aku setuju dengan anon 2:37pm dan anon 3:03pm. tulis Hashim hanya mendedahkan ketidakmatangannya berpolitik di Malaysia.

Anonymous said...

gratis webwinkel beginnen gratis webwinkel beginnen

My homepage: webwinkel beginnen inkoop