Friday, April 23, 2010

H.Selangor: Amaran Kaler Oren.!

Ini maklumat yang aku baru terima:-

Ini kerja lucu, Sam Ketot Chief AMK nak kumpui 10,000 AMK dari seluruh negara. Strategi dia nak bikin kecioh, sesakkan jalan, upah budak mundar mandir lintas jalan dengan taktik memperlahankan proses orang nak pegi buang undi.

Lucu Sam nie, nak kumpui 200 orang pun dia tak mampu, inikan pula 10,000.! Mana dia nak cari. Budak-budak dia sini pun makan sardin hari-hari.

Woi..Sam Ketot lebih baik hang tengok budak-budak AMK Serendah. Depa semua nak sabo pilihanraya. Ketua AMK situ dah rembat duit dan budak-budak takda duit nak isi minyak motor bikin panas.

Diberitakan juga, Mb Kedah pun dah tarik muka dengan PAS Pusat. Sebab musababnya adalah dia takmau jentera dari PAS Kedah turun membantu menangkan kaki botol.! Mb Kedah memang rasional tak macam Nik Ajis yang kata jihad, Mb Kedah kata buang masa. Macam-macam PAS flip nie.

Aku nak cabaq rakyat Hulu Selangor, budak-budak PAS dan 3 suku AMK nie hangpa semua kena halau. Sikit hari lagi Hindraf nak masuk estet. Ini kepala samseng kita kena halau. Kita mahu Hulu Selangor nie aman damai dan takda pemimpin tidak bermoral macam Zaid 'Stallion'.

Nanti aku tulis lagi...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Hashim said...

Aku nak cabaq Melayu Hulu Selangor, MIC nie hangpa semua kena tolak. Sikit hari lagi Hindraf nak masuk estet. Ini kepala samseng kita kena halau. Kita mahu Hulu Selangor nie aman damai dan takda pemimpin bukan Melayu jadi tuan di bumi Melayu.

MymassaVoice said...

betul2 tu hashim. apatah lagi kapir yg suka berzina dann bogel2 tunjuk anu, baca quran tunggang langgang, maki sultan dan persenda hukum islam, anti melayu cam lge dan kit siang...sume kena tolak tu!

Lintau Perak said...

kalau Hindraf masuk estate...biarkan..kerana mereka ada hak merayu undi dalam sistem demokrasi negara kita.

Tapi lepas tu..dengan segera hantar orang kita pulak buat pembersihan.

Insyaallah kita akan berjaya.

Anak Lenggong said...

Semalam juga dalam berita di astro awani..si salehuddin tu kata PAS dah gerakkan 10K anggota taliban diketuai oleh ketua taliban pusat yang bersemuntal tinggi untuk berkempen di Hulu Selangor...So dinasihatkan AJK masjid dan surau dikawasan Hulu Selangor supaya buat sementara ni tutup dulu pintu pagar tu..kalau tidak ditempat ibadah ni lah menjadi medan untuk mereka berlonggok..dengan bergurau senda dan mandi air free..mengotorkan kawasan jangan cakap laa sebab puak ni semua mana ada sivik minded...tambahan pulak yang datang daripada pantai timur kalau tak tu takde la kat kelantan kelihatan sampah bertaburan..

Lagi satu awas..perkara yang berlaku dibagan pinang akan berlaku di hulu selangor dengan provokasi dari pada malaun ni semua..para penduduk diharap dapat bersedia dengan telur busuk..baling jee..kepada pihak yang melampau sangat tu..

Zulkarnain said...

hashim, hashim. kelakar tengok ko ni. aku rasa ko tak paham2 jugak. mungkin ko tak perasan yang ko ni diabaikan dimana2 pun ko komen. hehehehe. macam cakap dengan dinding kan? aku dengan 2/3 kerat je tukang komen yang simpati nak layan ko ni tau tak? tu pun atas dasar simpati. aku rasa ko kalu masuk hulu selangor, ko yang kene halau.

takpun time hindraf datang nanti, apa kata ko jadi champion halau diorang? kalau ade bran la. bergegar cerita dalam ni ape jadah beb.