Friday, April 30, 2010

Mahfuz Kata Bantu Rakyat. Kenapa Dibazirkan RM Juta.?


Pooddaahh...

Mahfuz 'bean' Omar cuma tahu bercakap pandai. Selain itu, kelebihan dia kuat mendesak kerajaan untuk ditubuhkan suruhanjaya. Kosong dan tidak berisi.

Mahfuz mengulangi tonasi tidak berfaedah golongan pembangkang di Malaysia. Mereka cuma sibuk berpolitik siang malam hinggakan boleh dikatakan 'Tiada hari tanpa politik' di Malaysia. Begitulah Mahfuz 'bean' Omar.

Mahfuz diketahui sudah memberi amaran kepada KP Selangor untuk tidak bercelupar dalam insiden kematian Aminul Rasyid. Ya..benar, seluruh rakyat Malaysia bersimpati atas tragedi malang itu. Rasionalnya, Polis tidak boleh diletakkan sepenuh kesalahan pada mereka. Buat salah tak buat pun salah.

Yang lawaknya pasal statement Mahfuz ialah dia cuma mahu membantu rakyat..!

Apa maksud bantu rakyat yang Mahfuz kata. Mengelirukan rakyat lagi penting pada mereka untuk diambil kredit merosakkan keharmonian negara. Diketahui, insiden ini adalah untuk melarikan perhatian pada isu yang lebih besar dalam PAS. Isu RM4 juta yang didedahkan oleh Kickdefella.

Jika benarlah nak bantu rakyat, sepatutnya RM4 juta yang dibazirkan untuk operasi memburukkan orang lain lebih berfaedah untuk membantu miskin tegar di kawasan kepunyaan PAS. Duit rakyat itu yang lebih berfaedah untuk Mahfuz riuhkan.

Pembangkang terutamanya PAS hanya mahu mengalihkan perhatian rakyat terhadap pembaziran wang rakyat kerajaan Kelantan seprtimana yang didedahkan Kickdefella. Sepatutnya PAS bermuhasabah, bersandarkan kepada iman dan amal bukannya terus menabur fitnah.

Kita fikirkan secara rasional, PAS lebih mengharapkan kerja-kerja fitnah untuk menjatuhkan orang lain daripada PAS mempercayai kekuasaan Allah taala dalam hal berpolitik dengan memohon petunjuk jika buntu menyelesaikan masalah politik.

Pemimpin PAS tidak berpijak dibumi nyata. Sudah bercanggah dengan prisip perjuangan parti yang dahulunya berlandaskan undang-undang dan hukum Islam. PAS kini jauh tersasar dan lebih material serta ideologi makin tersasar dari asal.

"Syaitan pun menangis melihat kelakuan PAS"

7 comments:

Anonymous said...

BN/UMNO PUNYA ORG MANA?GESAK LAH ORG2 PAS NI,TEKAN HABIS2 PKR DAN DAP SEKALI.KALAU PELUANG MCM NI DPT KAT PAKATAN HARAM JADAH,TAK TAU LAH.LEMBAP BTL ...

Anonymous said...

org BN/UMNO ni bersopan santun bang,tak macam pakatan haprak..

Anonymous said...

mahfuz giler nie xde otak...bodoh...
belagak pandai...ko bukan sape2 pon, pandai ckp je...
jaga tpt sendiri dahla, xpayah kacau org wat keje....
keje kat tpt sendiri pon xterbuat, nie nk kacau keje org....

mangkuk ayun + pukimak = mahfuz bangang...

Anonymous said...

Pas mempunyai CEO kilang Fitnah Mahfus sebagai CEO pas tu.Aku hairan dengan UBN ni tak macam Tun Mahathir tak bagi muka kepada parti pas ni parti yg tak ada masa depan yg mereka tahu penipu,buat fitnah kacau kerja org tu parti pas nak bela rakyat jauh api dari panggang yg puak ni rebut kuasa dan berbini banyak.

gotahlantun said...

salam bro,
diorang ni sengaja cari pasal buat provok keatas isu orang lain untuk mendapat sokongan murahan.
isu yang membina lansung tak de..

amieiezam said...

di awani mahfuz "kacang" dah sentuh isu PAK LAH dan BRUNEI...blok L dan M serta persetujuan SARAAK dalam kes tuntuttan tersebut....

sebelum komer tanya dia dah tanya dulu...

kena makan banyak kacang cerdik!!!

Anonymous said...

orang BN punsama