Thursday, June 18, 2009

Manek Urai: Team Presiden Diminta jangan hadir berkempen

Kali ini tak tertahan rasanya mendengar kecelaruan yang ada dalam PAS. Bohonglah jika GM tak panas hati bila isu ini makin panas dan mengelegak. Kenapa Pendita usang Nik Aziz makin teruk Alzhemeirnya.? Adakah menjadi satu kesalahan jika PAS duduk semeja berunding demi perpaduan ummah..! Kali ini GM nak kongsi maklumat yang GM terima daripada PAS Pusat.

1. Kegilaan puak-puak sekular makin rancak. Hari-hari dalam blog menghentam kumpulan Presiden kerana kononnya mendakwa team Presiden tak wa’ala kepada MOO SHIT DOL Am PAS. Sebenarnya yang berlaku adalah kerana dendam kesumat kerana anak ikan emas tak ditabal sebagai bakal pewaris PAS yang sekular.

2. Kali ini pasti lebih hangat dan menampakkan perpecahan dalaman PAS. GM diberitakan 6 negeri iaitu Kedah, Perlis,Pulau Pinang dan Terengganu akan memboikot kempen PRK Manek Urai. Lagi 2 negeri GM tak nak sebut itu lagi sensitif dan bercakaran sesama sendiri.

3. Kenapa GM cakap 6 negeri diatas.? Ini kerana 6 negeri tersebut adalah pro kepada Presiden / kerajaan perpaduan (UG). Kerana 6 negeri tersebut paling steady dibelakang team presiden.

4. Melalui fatwa pendita usang Nik Aziz, kumpulan pro Presiden / UG tidak dibenarkan berkempen di Manek Urai dan fatwa itu disambut oleh team Presiden, Kami takkan turun Manek Urai. Ini dikukuhkan lagi dengan kenyataan Dewan Pemuda PAS Kelantan untuk membuat cadangan kepada kepimpinan tertinggi (MO SHIT DOL) supaya team Presiden dilarang hadir berkempen.

5. Jawapannya mudah Team Presiden kali ini dipulau oleh puak sekular dan buat apa hadir di Manek Urai jika tidak boleh menggunakan pentas untuk berkempen. Lebih baik simpan duit untuk tujuan kebajikan. Itu yang berlaku. PRK kali ini menyaksikan PAS berpecah kerana virus sekular bawaan Anwar Ibrahim.

6. Pihak yang paling beruntung dan sangat gembira adalah Anwar Ibrahim kerana pemuja taksubnya di dalam PAS khayal dengan drama yang sedang dipanggungkannya. Syaitan ini mahu mereka melupakan perbicaran kes liwat dan tidak memperkatakan isu itu.

7. Nik Aziz pernah berkata PAS ak mungkin akan berpecah kerana PAS parti yang taat kepada kepimpinan tetapi kali ini Nik Aziz kena menelan kegooan kerana tangannya sendiri merosakkan PAS.

8. Apa yang pasti ini adalah malapetaka PAS kerana mempermainkan sumpah. Ingat lagi Amanat Hadi Awang yang di buat pada 7 Apr 1981.? GM pasti semua mujahiddin di sini tahu pasal fatwa itu.

9. Jalan penyelesaian paling mudah untuk memperbetulkan PAS adalah BUANG TERUS PENGARUH ANWAR IBRAHIM. Itu jawapannya.

2 comments:

azlishukri said...

salam sahabat, nik aziz sudah tidak lagi relevan bagi PAS

zizOu21 said...

nik ajiz pendita pujangga tua patut masuk pkr ja. bg anuar al juburi kemut dia plak!