Monday, April 12, 2010

Hulu Selangor: Suarakan Isi Hati Rakyat.

Sudah jadi benda wajib, bila ada pilihanraya maka timbullah isu pengundi hantu. PKR yang sedang cuba nak pertahankan kerusi dah nampak goyang dengan bala yang sedang menunggu. Makanya pengundi hantu jadi isu sasaran. Alasannya sebab depa sudah 'prank' mahu jadikan alasan kalu sudah kalah.

Baru- baru ini, Khalid Gagap buat statement gila. PKR kalah sure air tak dapat percuma. Itu statement dari seorang yang berstatus Menteri Besar. Jangan kita nak salahkan dia yang penting kita fikir semula macam nie mainan politik PKR bila depa memerintah.

Pernah kita dengaq BN yang kalah 5 negeri nak gertak rakyat masa PRU dulu. Pernah dengaq BN gertak, kalu BN kalah jangan harap nak dapat makan nasi lagi.?

Mainan politik PKR memang kotor. Baru kali ini Selangor terkejut dengan PRK, Khalid sudah kerah tukar pejabat MB ke Hulu Selangor. Sudah 9 kali BN harungi PRK belum dengaq pejabat PM berubah tempat ikut situasi.

Tak mungkin Khalid terpaksa pindah kalu tidak niat jahatnya mahu satu bumbung dengan jentera SPR. Khalid sudah terang kerahkan jentera negeri untuk mainan politik PKR. Itu pun Pemuda UMNO lembab nak spin isu.

PRK kali ini sangat ditunggu-tunggu untuk kuburkan PKR yang bermain dengan teknik politik fitnah yang tidak beretika. Jika PKR kalah bermakna ini tamparan sulong kepada Anwar Ibrahim.

Untuk blogger, selain kita menyerang peribadi calon jangan kita lupakan isu-isu setempat yang mahu disuarakan rakyat. Depa dah lama menyimpan biarlah kali ini kita gunakan kesempatan PRK ini untuk menyuarakan isi hati depa.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Anonymous said...

tahniah kpd penduduk Hulu Selangor kerana kamu semua akan menerima 'Durian Runtuh' daripada BN sempena PRK nanti,

mcm biasa la tektik BN, bile ade PRK mcm ni ader la yg dapat tanah, dapat peruntukan ini, dapat peruntukan itu, dpt apa2 jer la yg sblm ni ko org x penah dengar pun.

tak percaya? tengok la berita TV3 jam 8mlm ni start mlm ni.

Anonymous said...

PKR akan bungkuih.percayalah

pejuang said...

Terima Kasih juga kepada pimpinan Pakatan Reput kerana memberi gula2 getah yang menjelang PRK Hulu Selangor.Jalan yang elok pun nak diturapnya..

Anonymous said...

Khas buat penduduk Hulu Selangor,ingatlah bumi mu itu asalnya nya milik kita, orang Melayu,Batang Kali,Kg-Kg Melayu yang lain telahpun wujud sejak sekian lama,tanah ini tanah milik kita,datuk nenek kita bersusah payah membuka daerah ini,ingatlah jangan kita bertuankan selain orang Melayu sendiri,dayus dan bacul namanya sekiranya kita bertuan kan orang kafir, pilihlah Melayu dan Islam

Anonymous said...

Anon 12:52,
tulisan gaya-gaya macam nizar pancing undi masa bertanding DUN Pasir Panjang. Dah memang otak orang PAS nak pemimpin Islam sahaja tapi kat penang tak sedaq lagi guan eng dok perbodohkan orang islam...

bodoh punya anon