Tuesday, April 06, 2010

Hulu Selangor: Anwar Akan Bersumpah Malam Ini.

Maaf posting ini bukan mahu mengiklankan eksklusif ceramah oleh Sam Ketot jauh sekali mengangkat Nasaruddin sebagai penceramah yang hebat.

Untuk memberitahu kepada mana-mana pihak supaya mengambil kenyataan ini secara serius. Ceramah ini penting untuk masa depan negara dan juga memperbetulkan segala tanggapan yang tidak elok pernah dikeluarkan. Golongan pemuda, belia dan beliawanis digalakkan untuk hadiri memeriahkan Pentas Pemuda.

Apa yang penting sangat ceramah ini.?

Jangan keliru, ceramah ini penting kepada seluruh rakyat Malaysia kerana akan ada kejutan yang tidak disangka-sangka.

Ok, straight to the point. Aku mendapat khabar daripada Tropicana Office tempat Anwar Ibrahim merangka strategi PKR. Dalam perbualan lebih kurang 15 minit dengan seseorang didalam pejabat PKR. Katanya, Pentas Pemuda malam ini akan ada kejutan.!

Apa kejutan itu.? Ceramah malam ini Anwar akan hadir secara mengejut ke situ. Shamsul dan lain-lain penceramah tak tahu pasal perkara ini.

Katanya, Anwar akan bersumpah laknat malam ini untuk meyakinkan rakyat bahawa beliau tidak meliwat Saiful dan juga bersumpah yang beliau bukan agen Amerika berstatus G4..!

Maknanya, malam ini Anwar akan bersumpah laknat untuk menafikan segala tuduhan yang pernah dilemparkan keatasnya.

Ulang sekali lagi..

Malam ini di Pentas Pemuda Anwar akan bersumpah laknat menafikan segala tuduhan liwat dan fitnah buruk yang dilemparkan keatas.

Mari ramai-ramai kita ke sana. Jika tiada sumpah bermakna Anwar memang kaki penipu.

14 comments:

Anonymous said...

jom kita pergi ramai-ramai tengok anwar bersumpah. spa nak bayar duit petrol.?

Anonymous said...

bukan ke dulu ada blogger yg kata bang nuar nak bersumpah pada 25hb mac.tunggu nye tunggu x dak gak.mana satu yg betul ni?abih,mlm ni jadi sumpah?takut jadi sesumpah lak nanti

Anonymous said...

Elok la Anwar bersumpah. Nanti kilat sambar dia kalau dia bohong. Pastu juak2 PAS/PKR?DAPig nanti kata kerajaan ada teknologi hasilkan kilat. Pastu kilat tu sambar Anwar. Depa ni pembohong ja.

OghangKuale said...

Salam kome disana..

Hehehee..pandai mike ngusik2 deme ek? hehe.. Ni tektik nak menjerat Anwar neh..Elok buat selalu..biar diorg termakan cili..hehe

Nanti ada yg tanya penceramah tu..Anwar tak datang ke? kata ada upacara sesumpah..hehehe

Anonymous said...

Nak sumpah laknat tu kat mesjid ke atau kat atas stage?? ada pegang Quran ke tak masa sumpah tu nanti??

Jangan main main dengan sumpah laknat ni..

Local Fighter said...

Sumpah dengan mana -mana pun boleh asalkan jangan dalam jamban sudah le..

Sumpah tak payah pegang al-Quran pun boleh.

Ala apa nak heran, kalo Anwar bersumpah memang betul pun dia bersumpah..

Bukan bersumpah tak pernah meliwat tapi bersumpah tak kan meliwat lagi! hehehe

Galo said...

dulu masa PRK Bagan Pinang pun kata Aljuburi nak dtg buat sumpah laknat kat Masjid Jamek Port Dickson, berduyun2lah juak2 & bkn juak2 g Masjid berkenaan konon Aljuburi akan sumpah laknat, smp masa Aljuburi just meroyan jer kat dlm Masjid tu.
Ni sume hanye gimik nak org ramai dtg dengar kelentong dia jer.. Aljuburi mmg kaki liwat & dia xkan berani nak sumpah laknat, nak mampus!

Anonymous said...

aku pun dengar cerita yang sama. anwar nak bersumpah laknat pegang buku 5

Anonymous said...

Jangan tertipu, ini satu lagi taktik PKR haram jadah untuk meramaikan orang dtg mendengar ceramah pembohongan, kutuk-mengutuk dan fitnah mereka.

Anonymous said...

malam ni anwar al juburi akan jadi sesumpah kaler pe erk???

Anonymous said...

Beranike anwar bersumpah apa yang YB Zahrin dan YB Zulkifli Nordin beritau kat Parlimen tu semuanya bohong? Orang Melayu dah tak percaya pada Anwar keculai penyokong PKR dan PAS sahaja.

Anonymous said...

Apsal korang dengki sangat kat anwar. Dia hebat dlm memimpin cuma yg buta hati tak nampak semua tu. Umno hanya akan tinggal nama lepas pru ke-13.

Anonymous said...

Bekas PKR said...
Kalau Anwar bersumpah tunggang terbalik malam ini atau esok lusa pun, aku dah tak boleh percaya dah.

Mangkuk hayun ini kalau dah desperate terdesak sangat2 aku tak heran kalau dia nak bersumpah. Sedangkan penagih dadah pun kalau dah desperate nakkan benda tu sanggup membunuh mak bapa dan atok dia sendiri, apalah sangat si penagih jubur ni kalau nak bersumpah sekarang.

Bukankan Quardawi dah hantar CD mengatakan Anwar tak perlu bersumpah. Nampaknya Anwar kenalah minta CD baru dari Quardawi bertajuk Auta, oops Avatar.

Anonymous said...

Cekik said...
Aku potong jari kalau dia bersumpah malam ini.

Bila Saipul bersumpah laknat depan Quran dalam masjid bersaksikan imam dulu, bukan main dashyat Anwar mengutuk dan mempersenda sumpah Saiful.

Sebab itu aku kata potong jari, kalau dia berani bersumpah, macam mana dia nak jilat balik ludahnya sendiri terhadap Saiful.