Thursday, April 22, 2010

H.Selangor: PKR Akan Menang.

PKR akan memenangi PRK Hulu Selangor dengan cara yang sangat kotor dan menjijikkan pernah berlaku dalam sejarah politik moden negara.

Sudah hilang nilai demokrasi kerana tekanan dan 'despret' mahu berkuasa. Percaturan Anwar Ibrahim dengan tidak meletakkan Dr. Halili dan memilih Hj. Zaid Ibrahim kerana sumber kewangan yang tidak perlu dibazirkan.

Plan B PKR, beli undi jika tidak mahu maruah tercalar selepas gelombang pemimpin keluar secara besar-besaran.

PKR sangat terdesak dan maruah PAS sangat murah.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

Unknown said...

Apakah kita ingin anak-anak Melayu merempat di bumi sendiri...Tolak calon MIC. Melayu selamat.

Unknown said...

Apakah kita ingin anak-anak Melayu merempat di bumi sendiri...Tolak calon MIC. Melayu selamat.

Anonymous said...

Saya sokong Umno tapi saya geram tengok cara Umno manage di PRK HS ... kenapa orang Umno yang nak disuruh kerja kuat pada hal ini PKR lawan MIC... macam kena di perbodohkan je orang Umno ni... Nanti MIC tu dah menang boleh la dia kalungkan selipar pulak pada Tan Sri Muhyidin Yasin... rasanya bila Calon Bebas En Johan dah tak ada kita undi je la Zaid Ibrahim... daripada undi calon kurang ajar yang akan kalungkan kita selipar...Ishhh geram betul la dengan Umno ni... orang tengah bersemangat sokong Umno dia pulak pergi potong semangat kita... elok benar hari tu letak calon Umno... rasanya PKR menang dengan undi protes orang Melayu la ahad nanti...

mail said...

apakah kita mau anak-anak melayu dijajah oleh bangsa asing...tolak calun pkr melayu selamat.

Anonymous said...

We have got the numbers...!!!
apa kah kita mahu pemimpin yang kaki mabuk dan gila judi...tolak PKR dan undi BN..untuk kesejahteraan tanah air kita...

Anonymous said...

Saya agak pesimistik dgn cara berkempen BN. Rata2 org melayu skrg agak liberal dlm isu arak dan judi terutama penyokong PAS. Sentimen membenci Israel di Malaysia sebenarnya dipelopori oleh Tun Mahathir, doktrin ini tidak begitu ketara dalam PAS kerana bagi mereka Islam tidak pernah mengajar membenci Yahudi dan negara Israel. Maka peluang adalah lebih cerah kpd PKR kerana BN tidak begitu mempunyai isu.

Melayu Pasir Gudang said...

Salam.

Hashim
Meletakakan calon MIC di kerusi P094 bukan bermakna anak-anak melayu di sana akan merempat di bumi sendiri,anda perlu ada fakta untuk berkata begitu. Jangan memalukan diri anda dengan dakyah begitu.

Anos 1.20pm
Penyokong dan pendukung UMNO mesti faham Fasal 3: Asas dan Tujuan UMNO dalam Perlembagaannya. sya tukiskan balik kepada perkara 3.6: asas dan tujuan UMNO ditubuhkan iaitu "Mewujudkan kerjasama antara kaum bagi melahirkan satu bangsa Malaysia yang kuat dan bersatu berasaskan kepada hak-hka asasi Manusia dan Hak -hak Istimewa orang melayu dan bumiputera".
Saya juga seperti kamu bila selesai konyensyen Bndi shah alam Tempohari bila DS Najib umumkan P094 akan di beri kepada MIC, untuk bacaan lanjut sila layari http://melayupasirgudang.blogspot.com/2010/04/memahami-minda-perdana-menteri.html. Bacalah dengan minda yang terbuka agar Malaysia tetap berada digengaman orang melayu.

zenci said...

xd sape yg merempat..yg penting YB itu adil dan saksama...