Sunday, April 25, 2010

H.Selangor: Banyak Pahala Kita

Aku sangkut jem ke KKB. Baru lepaih sembang dengan 1 budak Kelantan. Marah betoi dia kata PR kalah. Dia kata Malaysiakini dan Anwar Ibrahim lapor PKR menang.

Banyak pahala kita lapor benda yang betul.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Anonymous said...

Haha, depa kena kencing dengan Anuwar lagi... percaya habih depa tu.. Kalaulah keputusan tu keluar tahun depan, mesti depa kata Anuwar and Malaysiakini yang betui.

Nasib baik bilang undi beberapa jam saja. Keputusan pun terserlah..

Hai orang PKR, tok sah percaya dah la Anuwar and Malaysiakini tu.. mana ada berita depa yang betui.

-Art-

Anonymous said...

Malaysiakini patut tukar Kelentongkini

Anonymous said...

tapi masih ramai yang percaya
kelentong DS Anuar itu. Orang terpesona dengar dia berucap walaupun banyak yang dia cakap kelentong dan janji kosong. Sebab orang melayu malaysia ni mudah sangat nak dikelentongkan. Mesti ada pengikutnya. Kalau ada yang sebarkan ajaran sesat pun ada pengikutnya. Bukan orang kurang cerdik saja yang jadi pengikut, orang cerdik pun sama juga.... hairan-hairan. Kalau nak dibilang banyak kes orang melayu malaysia ramai yang kena kelentong. Macam-macam kes. Tengok sajalah budak yang menyamar sebagai Tuan Muda Pahang. Boleh kelentong semua pegawai PLKN dengan begitu mudah saja mereka percaya. Sebab itulah tak hairan kalau DS Anuar mudah kelentong orang melayu, sebab sejak dahulu orang melayu ni mudah sangat kena kelentong dan percaya pada fitnah.Harap orang melayu sedar diri dan jangan mudah kena kelentong apa saja. Selidik dahulu rekod orang bercakap itu sama ada dia pernah ada kes kelentong orang ke tidak. Tapi penyakit orang melayu mudah lupa.

Anonymous said...

dh tau depa 2 kaki kencin watpe hanpa nk caya pada ngan muka hang.

jiwakita said...

salam....

huhuhu...ramai gak pengundi PR nie kena kelentong oleh PKR (Parti Kelentong Rakyat)...nampaknya meresap
gak mentaliti diorang undi kerna
Selangor diperintah oleh PR.....

syabas pada pengundi mengundi BN kerna negara di perintah BN!