Tuesday, June 02, 2009

Ayuh Mujahiddin Maya Kita Doakan Kebenaran Memihak Kepada Saiful

Saiful sudah bersumpah, Anwar bila lagi.? Anwar Ibrahim adalah spesis sesumpah yang pernah pupus hampir 500 tahun dahulu selepas spesis sesumpah Kitul di Melaka
Anwar sedar kes main bontotnya dengan Saiful akan mencemarkan imejnya secara total. Kes liwat bangsatnya akan membawanya ke Sg. Buloh untuk tempoh yang cukup lama. Beliau akan terus dikhuarintin di situ sehingga menghabiskan sisa-sisa hidupnya. Beliau akan terus terduduk menyesali akan perbuatan sumbangnya. Anwar mengecewakan penyokong-penyokong tegar, pemuja dan paling sedih Anwar akan mengecewakan anak-anaknya. Wan Azizah sudah kering airmata mengenangkan perihal songsang suami sendiri.

Si bangsat Anwar adalah desperado yang terdesak. Menggadaikan segala hak kepunyaan bangsa demi cita-cita songsangnya. Menjelang tarikh 1 Julai 2009 akan membawa lembaran kegelapan dalam hidup Anwar bangsat. Peguam, ahli politik pemujanya dan segelintir penyokong tahu Anwar memang melakukan perbuatan terkutuk itu. Mereka sedar tetapi kerana Anwar bangsat adalah ‘jambatan’ untuk kekuasaan mereka memejamkan mata seketika. Betapa naïf dan hinanya Anwar dan pemujanya.

Kes bontot kedua adalah kes yang diyakini cukup membawa Anwar terduduk selama-lamanya. Tiada konspirasi lagi dan tiada lagi cubaan membunuhnya hanya bisikan syaitan dan nafsu menggila yang memerangkap Anwar.

Ayuh Mujahiddin Maya kita doakan semoga kebenaran akan memihak kepada Saiful.

2 comments:

Cucu Tok Selampit said...

I'm with you on this one Bro.

Lord Garam said...

BRO,

GIVE A FULL THROTLE TO SAIFUL BRO...

"ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT" MEMINJAM KATA-KATA KAPAL SIN..