Thursday, December 31, 2009

Allahuakbar

Seruan utk hadir ramai2 d masjid wilayah, esok lepas jumaat 1/1/2010 bagi sama menunjukkan kepekaan saudara terhadap keputusan 'boleh' oleh hakim Low Bi Lian ke atas Kes permohonan gereja kristian yg mahu guna Kalimah Allah. Ramai2 nyatakan bantahan anda. Wasalam.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Rewind: Desperado Anwar Untuk Menipu Rakyat Malaysia.

Bagaimana Anwar Ibrahim semasa menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri telah menggunakan dan memaksa Polis untuk menipu Dr. Mahathir, UMNO dan rakyat Malaysia apabila salahlaku seks Anwar mula mendapat perhatian sekitar tahun 1997.

1. Pada 11 ogos 1997, jam 5 petang, memo siasatan Ummi dan Surat Pengakuan Bersumpah Azizan diserahkan kepada Dr. Mahathir di Jabatan Perdana Menteri.

2. Anwar Ibrahim menjelaskan bahawa Ummi membuat surat memo sebegitu rupa kerana beliau (Ummi) kononya jatuh cinta kepada Anwar selama dua tahun berturut-turut tetapi beliau (Anwar) tidak membalas cinta romatik ini (macam cerita 'The Fatal Attraction' agaknya). Tetapi bila ditunjuk Pengakuan Bersumpah Azizan, Anwar jadi menggelabah dan panik.

3. Ketika Ummi dan Azizan sedang disiasat oleh Cawangan Khas Polis (SB) dari Bukit Aman, Anwar tanpa disedari telah menalipon Azizan dihadapan tiga (3) orang pegawai/anggota SB dan Azizan telah menguatkan volume suara taliponnya supaya didengari oleh pegawai-pegawai/anggota SB ini. Adalah jelas Anwar meminta merahsiakan hubungan homoseksual mereka dan merayu agar Azizan menafikan sama sekali pada bila-bila masa. Bukti ini tidak boleh disorok oleh Bukit Aman.

4. Ketika disoal siasat oleh polis, Azizan membawa sebuah surah Al-Yasin dan sebuah Al-Quran kecil dan bersumpah dihadapan penyiasat-penyiasat ini tentang kebenaran apa yang telah diperkatakan iaitu beliau telah diliwat (sodomised) tidak kurang dari 15 kali.

5.Pada 16 ogos 1997, Anwar mengarahkan Azmin (Setiausaha Sulitnya dan suami kepada Sheeda) untuk pergi kepada bapanya (Pak Ali) dan menyatakan kepada Pak Ali kononnya PM tidak percaya surat Ummi, PM balingkan surat berkenaan di muka Azmin dan menggugut jika ayahnya (Pak Ali) tidak menandatangani surat yang mengatakan bahawa Ummi adalah anak yang bermasalah maka Azmin akan dibuang kerja.

6. Kerana takutkan PM marah dan Azmin dibuang kerja, Pak Ali telah terpaksa menandatangani surat yang dikehendaki oleh Anwar ini. Sebenarnya segala perlakuan Azmin kepada Pak Ali (bapa beliau) dan surat fitnah terhadap Ummi yang ditandatangani oleh Pak Ali adalah satu rancangan jahat yang telah dirancang oleh Anwar sendiri.

7. Berlandaskan kepada surat Pak Ali ini, pada pagi 17 Ogos 1997, Azmin diarah oleh Anwar membuat laporan polis di Bukit Aman kononnya Ummi sedang melakukan satu "perbuatan jenayah" untuk menggulingkan Timbalan Perdana Menteri.

8. PM pada masa ini berada di Sabah kerana lawatan rasmi dan Anwar berkehendakkan pihak polis membuat "missi khas" secepat mungkin terhadap Ummi dan Azizan sebelum PM balik dari Sabah.

9. Pada 17 ogos 1997, jam 5 petang, berlandaskan laporan jenayah yang di buat oleh Azmin, seramai 30 orang pegawai dan anggota polis lengkap dengan senjata api M-16 telah mengepung rumah Dr. Ristina di Bangsar, pecahkan pintu gatenya dan Ummi telah diheret ke Bukit Aman.

10. Di Bukit Aman, sepanjang malam 17 Ogos 1997 hingga ke pagi 18 Ogos 1997, kedua Ummi dan Azizan telah ditahan dan di 'torture secara psycho' sehingga hampir tumbang dengan menggunakan laporan Azmin dan surat Pak Ali. Polis menuduh Ummi dan Azizan dijadikan alat politik bagi menggulingkan Anwar.

11. Bagi membuktikan bahawa ahli-ahli politik tidak terlibat di dalam usaha Ummi ini, pasukan polis telah membawa Ummi kepejabatnya di Gombak di malam yang saya untuk melihat sendiri segala kertas-kertas catatan dan draf yang Ummi sendiri tulis dengan pensil dan pen dan bukan direka dan dirancang oleh sesiapa yang lain sepertimana yang disyaki. Adalah jelas Ummi membuat memo kepada PM berasaskan keputusan sebulat kata dengan ahli-ahli keluarganya yang merasai perbuatan terkutuk Anwar itu menjadikan Azmin seorang suami yang dayus dan menimpakan penghinaan kepada seluruh ahli keluarga Azmin/Ummi sendiri.

12. Di pagi 18 ogos 1997 kedua Ummi dan Azizan telah diberi kata dua (ultimatum) iaitu samada tandatangan surat untuk tutup kes ini atau merengkok di dalam tahanan ISA selama dua tahun tanpa pembicaraan di mahkamah.

13. Kerana takutkan ugutan penjara dua tahun di bawah ISA, polis berjaya memaksa kedua Ummi dan Azizan menandatangani surat-surat yang diperlukan oleh Anwar bagi menutup pekong, tembelang dan perbuatan munafik beliau ini. Selamatlah skandal yang paling aib, keji dan terkutuk dalam sejarah politik tanahair.

14. Akhirnya Ummi dilepaskan pada jam 11 malam 18 Ogos 1997 dengan amaran keras iaitu jika mereka timbulkan semula skandal Anwar ini, mereka akan terus dihantar ke penjara di bawah ISA.

15. Pada masa yang sama, lima (5) orang pegawai polis telah membawa Azizan ke rumah Anwar Ibrahim dan menggugut Azizan jika beliau tidak minta maaf dengan Anwar pada malam itu juga, beliau akan diseksa dan di penjara di bawah ISA. Kata Azizan selepas peristiwa meminta maaf secara paksa ini: "Empat (4) tahun Anwar Ibrahim main bontot saya, akhirnya saya dipaksa oleh polis melutut meminta maaf kepada manusia binatang ini yang telah menghilangkan nilai diri saya selagi saya masih hidup"

16. Pada 20 Ogos 1997, selepas Mesyuarat Kabinet, Anwar dengan senyum lebar dan sinis membawa surat Pak Ali, laporan polis Azmin, surat-surat pengakuan Ummi dan Azizan kepada Dr. Mahathir dan menyatakan perbuatan Ummi dan Azizan adalah fitnah kepada saya semata-mata.

17. Pada 31 Januari 1998 bersamaan 2 Hari Raya Aidil Fitri, ketika sedang memandu bersama isteri yang mengandung 6 bulan dan dua orang anak, kereta yang dipandu oleh Azizan telah 'dilanggar' oleh sebuah kereta lain yang tidak dikenali. Akibatnya, isteri Azizan bersama anak kandung yang belum lahir (6 bulan) telah terkorban. Manakala Azizan dan dua anaknya telah diselamatkan oleh Allah SWT. Apa yang pelik ialah dua minggu sebelum itu, pada pertengahan bulan Ramadhan, pintu hadapan rumah Ummi telah disimbah dengan darah.Setelah diperiksa oleh pakar kimia, darah tersebut adalah darah seekor binatang (anjing). Sebuah laporan polis yang berkaitan telah pun dibuat mengenai perkara ini.

Wednesday, December 30, 2009

Selamat


Husam Musa sudah berani bersuara sinis kepada Nik Aziz dengan menyuruh supaya keluarga tidak mencampuri urusan negeri. Rasanya Husam orang kedua yang bernada sonsang terhadap Nik Aziz.

1. Bila pula kita nak dengan "kaki desak" macam Mahfuz Omar yang mahu ambil inisiatif terbalik mendesak keluarga Nik Aziz supaya jangan campuri urusan negeri. Mahfuz memang terkenal sebagai kaki desak yang berotak kecil. Kepakarannya cuma mendesak entah-entah demo kumpulan pendesak didesak oleh mahfuz. Siapa tahu.?

2. Ustaz Nasha hanya mampu tersenyum kali ini. Celaka..celaka yang keluar dari mulut Nik Aziz adalah merujuk kepada blogger PAS yang anti dengannya. Maksudnya "budak nakal" yang kutuk Nasha telah ditulah oleh Nik Aziz. Bila pula Nik Aziz nak "sampahkan" blogger2 ini.?

3. Kenapa mesti Husam minta Nik Aziz bahagikan family dan politik. Adalah lebih elok cadang asingkan politik dan agama. Nampak sangat Husam lebih idam kuasa daripada fardu kifayah. Nik Aziz sudah tua, mata pun makin kabur janganlah nanti mata hati ditutup terus oleh Allah S.W.T untuk memohon ampun atas fatwa sonsang yang diucapkan dulu.

4. Nik Aziz perlu sedaf makin banyak perkara-perkara pelik dibuat makin jelas hendak ditunjukkan dosa lampaunya. Rosak orang bawahan adalah kerana orang atas yang lemah. Macam situasi hari ini, jahanamnya PAS kerana masih menyimpan orang macam Nik Aziz. Nyanyok sudah tak boleh diubati.

5. Maksum sangatkah Nik Aziz hingga tiada ulama PAS yang boleh nasihatinya? Di Kelantan hanya Tok Guru Lah yang berani tegur Nik Aziz. Dia lebih berani kerana sedar agama dan politik perlu diasingkan. Bukan seperti orang PAS yang menggunakan agama untuk kepentingan politik. Jangan pula Nik Aziz kata Rasullulah juga berpolitik tapi yang Nik Aziz tak nampak politik dulu berucapnya menggunakan mulut dan akal tapi hari ini politiknya berasaskan sifat dendam. Tak boleh samakan.

Tokey - Belum dengar pemimpin PAS minta Dr. Rosli hidup berasing dengan isteri keduanya. Dapat Phd tapi bahlol dalam hal berkahwin. Mana Nasruddin Tantawi yang hebat memecah rumah tangga orang lain. Bila kena batang hidung sendiri berlari menyorok diri. Apa jenis Ketua Pemuda tak boleh nak urus anak buah yang tidak mengisytiharkan isteri. Yang anehnya berbangga belajar agama dari PAS dan kuliah mingguan Nik Aziz.

Siapa yang salah, PAS atau Nik Aziz.?


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tuesday, December 29, 2009

PAS Yang Selalunya Overacting

Bila PAS dicemari pelbagai masalah pasti Nik Aziz akan berlawan arus atau cuba mengalihkan perhatian rakyat. Dulu bila timbul isu kempunan Haji, Nik Aziz meracau katakan ada "kolonel mat" hendak ganggu PAS Kelantan.

Kali ini sekali lagi PAS dalam situasi bercelaru, Nik Aziz timbulkan polimek untuk menerima MB bukan melayu asalkan islam. Nik Aziz cuba merujuk kepada perkahwinan mutaahnya dgn DAP.

Persoalannya pernahkah kedengaran dasar DAP yg mahu memperjuangkan Islam.? Yang kita tahu ketegasan DAP menolak dasar Islam dan Hudud yg dianggap "outdated" tambahan Karpal Singh meminta sesiapa yg berani melangkah mayatnya jika dasar itu dibincangkan.

Bagaimana pula dgn pemimpin lain yg mengidam jawatan itu.? PAS tak payah nak bangkitkan isu ini kerana ketika Dr.Ridzuan Tee dihina kerana mempertahankan Islam PAS lebih selesa berdiam diri.

Khalid Samad semasa ceramahnya baru2 ini turut menempelak Riduan Tee kerana lebih mengutamakan Islam sebagai agama rasmi Malaysia dalam segala aspek termasuklah Khalid menyampah dengan pelaksanaan Islam sebagai agama rasmi dan hak istimewa Melayu.

Benarlah petanda sudah ada dan sedang ditunjukkan satu persatu paling jelas, sikap nyanyok Nik Aziz sudah memecahbelahkan umat islam. Nik Aziz adalah pendeta usang yg sedang melihat dosa2 lampau ditunjukkan satu persatu kerana mempermainkan ajaran Allah S.W.T..

Takbir.!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Saturday, December 26, 2009

Melayu Rasis

Blog Pisau kasi cerita:-

Cukup banyak bukti menerusi laporan blog dan media seperti Malaysiakini ,Suara Keadilan,Harakah Daily & Malaysian Insider,blog Lim Kit Siang,blog Lim Guan Eng khususnya berbahasa Inggeris dan Cina yang mempromosi sentimen mahukan kuasa politik. Mesej yang boleh dibaca ialah banyak kalangan kaum Cina sudah tidak berpuas hati dengan sekadar menguasai ekonomi?

Persoalannya apakah yang akan berlaku jika kaum Cina juga menguasai politik dan di mana kedudukan Melayu nanti?Pisau persoalankan ini supaya anda merenungi nasib untung kita semua lebih-lebih lagi kedudukan Melayu kini makin kritikal akibat berpecah belah akibat berbeza fahaman politik.

Cuba anda perhatikan,pelbagai isu dimainkan berkenaan orang melayu oleh parti chauvanist cina,malah paling menyedihkan semuanya mahu di persoalkan termasuk yang termaktub didalam perlembagaan negera.

Anda harus sedar,walaupun pada masa sekarang orang melayu menguasai politik di negara ini,tetapi hakikatnya kaum cina lebih berkuasa kerana penguasaan kek ekonomi yang melebihi 81% jauh sekali dengan pegangan ekonomi oleh bangsa melayu.

Ya,mereka mempersoalkan DEB,tetapi hakikatnya kaum Cina yang paling banyak menikmati hasil daripada DEB.Dasar Ekonomi Baru telah memberikan kouta 30% kepada bumiputra(yang ternyata hanya mampu mencecah 19% sahaja) walhal penguasaan 70% terus dinikmati oleh golongan usahawan cina yang sudah lama berakar umbi sejak dulu lagi.Mereka mewujudkan jaringan pembekal dan pemborong yang mendudui hierarki teratas dalam perniagaan. Pemborong dan pembekal bahan mentah dikuasai oleh mereka.Bayangkan jika jumlah kos projek kerajaan bernilai RM100juta ,bahan mentah hampir mencecah 85% daripada nilai kos projek,siapakah yang banyak mendapat kelebihan dari nilai kos projek kerajaan?

Thursday, December 24, 2009

Breaking News: Bala Tidak Layak Menjadi Penyiasat.



TG terkejut apabila nama P.I Bala tiba-tiba muncul setelah hampir setahun dia bersembunyi daripada perhatian umum. TG tidaklah kangen tetapi rasanya agak kaget kerana sebelum itu Anwar sudah mengisytiharkan perang terhadap Najib. Usaha pertamanya adalah dengan menerbitkan video pengakuan Bala yang disiarkan melalui blog Raja Petra, Raja munafik yang tiada jajahan cuma hebat dalam menjajah minda menabur fitnah.

Jika diteliti plot drama Bala muncul seiring dengan usaha terdesak Anwar yang cuba untuk mengalih perhatian rakyat daripada meneliti perbicaraan sodominya. Masih teringat betapa pengakuan P.I Bala dalam akuan bersumpah yang dipertikaikan menampakkan karektor Bala daripada dulu sampai penglibatannya dalam kes Altantuya, P.I Bala diragui..!

Mengikut maklumat yang TG dapat secara kasarnya, rekod Bala dalam PDRM boleh dianggap sampah dengan pelbagai masalah disiplin dan intergritinya diragui sebagai kaki ponteng dan malas bekerja. Apakah tempoh kerja hampir 16 tahun dengan pangkat Lans Koperal, Bala boleh menjadi penyiasat yang disegani..? Itu belum didedahkan pelbagai lagi kesalahan tatatertib seperti jenayah ugut yang pernah dilakukannya. Dalam PDRM jika seseorang itu tidak dinaikkan pangkat walaupun sudah hampir 20 tahun bertugas bermakna dia sangat tidak berdisplin.

Kewibawaan Bala sangat diragui, daripada betugas di hutan (PPH) hingga menjadi Polis bandar (G.D) pekerjaannya amat membosankan. Untuk itu, Bala memohon untuk memasuki Cawangan Khas (SB) itupun setelah pelbagai rekod buruk dikumpul Bala sebelum itu.

Dalam SB, Bala cuma sempat bertugas selama 2 tahun. Dia tidak diberi tugas yang lebih mencabar kerana rekod lampau yang dikumpulnya. Bala ditugaskan di airport Subang, itupun Bala cuma mengira kapal terbang yang turun naik di airport subang atau Traffic Control Officer (TCO). Apa kelayakan yang Bala ada untuk dia mengiklankan diri mengoffer sebagai penyiasat persendirian.? Apa pengalaman yang ada jika cuma 2 tahun dalam SB itupun sebagai TCO dan jaminan kehebatan yang boleh dibanggakan.!

Selepas keluar daripada PDRM, Bala diupah menyiasat dan terjerumus di dalam kes Altantuya . Agak mengejutkan apabila bagaimana seorang yang tidak berdisplin dan mempunyai beberapa kes tatatertib Bala boleh menjadi penyiasat persendirian. Kredibilitinya bertambah diragui kerana sepanjang berkhidmat dalam PDRM Bala pernah menyalurkan maklumat yang salah berkaitan satu kes culik. Apa jenis penyiasat jika kesilapan sebegini boleh berlaku.

Semasa Bala membuat akuan bersumpah dulu rasanya ramai rakyat Malaysia yang kena tipu tetapi bagi bekas-bekas rakannya dalam PDRM depa sudah tahu temberang yang Bala sedang panggungkan. Apa yang susah tulis dalam satu kertas pegi jumpa Pesuruhjaya sumpah bayar RM 6.00 cop sain maka jadilah Akuan bersumpah.

Bagi Anwar, Bala adalah salah satu aset penting untuk dia mengeksploitasi penglibatannya dalam kes altantuya untuk menjahanamkan imej Najib dan memesongkan perhatian rakyat. Samada betul atau tidak desperado Anwar akan sampai kemuncaknya dengan membawa kemarahan rakyat untuk menyokong dan memuja Anwar sebagai Harapan Baru Malaysia

Tapi jika benarlah Bala ini hebat sangat mintalah dia siasat kes sodomi Anwar daripada sibuk menjaja Akuan bersumpah Rm 6.00 dari koridor Jalan Chow Kit.

Tuesday, December 22, 2009

DAP No.1, Gerakan Masih Terkial-kial.

TG tidaklah berapa arif sangat berkaitan gelombang rebutan jawatan yang dicetuskan UMNO Penang. Depa berkenan sangat jawatan Pengerusi dari Gerakan adalah munasabah sebab Gerakan tidak mempunyai kerusi langsung di Penang. Logiklah UMNO tuntut status quo BN untuk menyenangkan pengaliran aktiviti rakyat. MCA yang dapat satu kerusi di Perak pun diberi satu jawatan Exco.

Senario 2008, Koh Su Koon kalah ditangan Ramasamy (TKM 2) pun dengan majoriti hampir 10,000. Kekalahan yang cukup memalukan bagi seorang Ketua Menteri. Jadi tak perlulah diungkit warisan 35 tahun Gerakan dominasi jawatan itu, Depa perlu menilai senario semasa. Malaysianinsider ada melaporkan [Klik]

Sepatutnya, Gerakan perlu mencari formulasi untuk meraih kembali sokongan setelah hilang kesemua kerusi yang ditanding dan menilai keterbukaan PM memberi jawatan kabinet walaupun Gerakan mempamerkan prestasi yang merudum pada PRU ke-12 dulu.

Lebih elok, Gerakan tak perlu mencari alasan tetapi lebih elok mencari jalan untuk memintas kedudukan DAP dalam kategori mendaftar pemilih baru sebagai usaha menonjolkan kembali pengaruh yang semakin malap. Pedulikan MCA jika tak kerana kebodohan Tee Kiat tak mungkin Tiong Lai akan terjebak dalam permainan licik Kit Siang menjahanamkan MCA.

Monday, December 21, 2009

GARAM AWANI: Konvensyen Penuh Dengan Manusia Hipokrit

PAS masih lagi beretorik kononnya kesungguhan DAPig untuk duduk semeja dan berpeluk mesra membuktikan PR semakin menuju ke Putrajaya. PKR sudah hancus disebabkan kes sodomi Anwar semakin menghambat saban malam. Anwar mahukan momentum ahli memuja dan bersedia untuk menangis bersama jika dia terbukti ke Sg Buloh.

Dasar bersama Pakatan Rakyat (PR) diumumkan Ketua Umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim hanya ’indah khabar dari rupa’ kerana ia jelas tidak menggambarkan kesepakatan gabungan tiga parti dalam PR dalam beberapa isu penting. Bekas Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr Chandra Muzaffar berkata, dasar itu tidak jelas dan hanya menyatakan penyataan umum kepada rakyat bagi meraih sokongan terhadap Pas, PKR dan DAP. “Dasar yang digubal terlalu umum, sebagai contoh dasar keadilan sosial dan pembangunan insan dari segi agama, PR berikrar menubuhkan mekanisme menyeluruh untuk penyelesaian adil dalam kes-kes yang melibatkan pertindihan sistem perundangan sivil dan syariah, “PR hanya ingin menubuhkan, dan bukan memberi cara penyelesaian bagi isu tersebut. Sekiranya hak untuk mengadakan persembahan atau pertunjukan seni-budaya tanpa sekatan, adakah pemuda Pas juga akan bersetuju dengan cadangan?" Dr. Chandra Muzaffar [Klik]

Bolehkah kita percaya yang Nik Aziz gembira [Klik] dengan apa yang berlaku pada konvensyen hari tu jika kita tau rata-rata orang-orang PAS pulang awal dan tak puas hati kerana depa rasa macam dikencing hidup-hidup oleh Anwar dan sikap hipokrit DAPig.

Itulah retorik Haprakdaily [Klik] yang rancak membuang asas perjuangan Negara Islam PAS setelah Nik Aziz dapat menembusi dada Karpal Singh [Klik] yang gembira perjuangan Negara Islam PAS sudah dibakulsampahkan.

Secara umumnya, Nik Aziz gagal memahami suara akar umbi PAS yang tidak memakai lencana PR dan keluar dewan setelah menyedari konvensyen itu penuh dengan manusia hipokrit dari ketiga-tiga parti termasuklah PAS sendiri. Nik Aziz cuma syok sendiri kerana duduk bersebelah dengan Karpal Singh, OKU yang lantang tidak mahu Negara Islam acuan PAS.

Hadi Kata Jangan Syok Sebar Fitnah

Hadi Awang kata blogger proPAS jangan syok sebar fitnah. Maksudnya Hadi Awang tak mampu nak kawal anak anak buah daripada berkata benar. Maksudnya juga, Hadi Awang sedaq depa jadi hebat sekarang disebabkan cerita-cerita fitnah adu domba anak-anak buah dia. Baru Hadi Awang nak suruh depa semua berhenti jadi blogger..!

TG nak tanya Hadi, bila pula nak nasihat Anwar Ibrahim supaya jangan syok tabur fitnah menyusahkan rakyat Malaysia. TG cadang supaya Anwar berdepan sebagai anak jantan macam trademark Anwar 'lawan tetap lawan' bukan 'tangguh tetap tangguh'. Cerita nasihat menasihati lebih kurang cerita iklan MURAI yang popular tahun lepas. Dok ulang tanya burung apa kat ayah tapi ayah langsung tak jemu bagi jawapan. Macam Anwar dok ulang kata ada konspirasi nak jatuhkan dia tapi masih ulang raba bontot teruna kesayangan keluarga.

TG kata dunia blog hari ini dah penuh dengan macam-macam kebusukan yang memuntah. Kalau ditulis cerita yang benar dikomen kononnya mengampu orang politik. Tapi kalu tulisan 100% fitnah percayanya hingga dijaja seluruh kampung. Paling enak kalu cerita keburukan orang PAS yang dipercayai benar, habis dihentam tak berdaulat dan mati tak dapat berkat tok guru.

Cuba tanya Hadi Awang, reaksi dia sebenarnya untuk siapa. Untuk orang di PMBK yang huru-harakan PAS Kelantan atau Hadi sinis kepada anak menantu yang tak sedar diri ganggu politik orang lain.

Hadi kena faham nak jadi blogger perlukan kebolehan..tahan maki. Ciri ini yang penting untuk jadi seorang blogger yang disengani. Jangan segan atau takut untuk blogger PAS terima komen dari rakyat marhaen yang tak tahu apa-apa.

Lebih penting katanya, para blogger perlu memahami bagaimana islam mengajar kita agar teliti dalam setiap penyebaran maklumat mahupun berita. Beliau turut memberi contoh bagaimana islam mementingkan empat orang saksi sebelum mengabsahkan sesuatu fitnah, manakala jika tiada empat orang saksi, sebarang fitnah itu tidak dikira sah biarpun ianya benar-benar belaku.- Hadi Awang

Tokey - Dalam kes sodomi pula nak cari mana 4 orang saksi kalau ada pasti sudah plan nak 'wakenabeb' kat Anwar. Itu nak dikata konspirasi ker..?

Thursday, December 17, 2009

GARAM AWANI: Cetak dan Sebarkan Petikan Komen Mualaf Zionis Melaka Dan Buat Banner Besar-Besar Letakkan Di Hadapan Rumah Nik Aziz

segiperkasa (1 year ago)
Send my regards to YB Lim Guan Eng... He is definitely one of my favourite politicians....

Heard so much nice stories about him...
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 1/3

Salam Sejahtera,
Taresa kok tidak sepatutnya terburu-buru mengeluarkan kenyataan untuk menghentikan azan,mahukan 30% zakat kepada non muslim dan tulisan jawi.Kenyataan taresa terlalu terburu-buru tanpa persetujuan Ahli parti dan saya sendiri amat kecewa dengan kenyataan beliau.Sepatutnya ini adalah rahsia DAP sehingga Anwar menjadi Perdana Menteri dan waktu itulah kita boleh menekan DS Anwar Ibrahim.Terlalu awal Taresa membuat kenyataan.Dan sekarang Taresa menafikan.Tetapi Taresa terlupa yang semuanya telah tersebar luas didalam blog DAP sendiri dan di internet.
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 2/3

Saya berharap semua Ahli DAP berhati-hati dalam menjalankan gerakan kita.Kita semakin hampir dan DS Anwar Ibrahim tidak boleh berbuat apa-apa.Ingat,gerakan kita ini adalah untuk anak bangsa kita yang selalu dikeji oleh Melayu.Ayuhlah bangun Cina, kuasai dan rebut apa yang melayu tidak mampu.Jangan kita berhutang budi dengan Melayu.Biar mereka yang berhutang dengan kita dan mengenang jasa kita.Kerana dengan itu kita boleh jadikan alasan yang, kita (cina) telah bertukus lumus dalam memajukan Malaysia.Dan kita mungkin dapat menukarkan tulisan Jawi kepada tulisan cina dan yang berkaitan dengan Melayu dan Islam.Seterusnya Melayu sudah tidak mempunyai apa-apa lagi.Disaat mereka berpecah itulah kita akan dapat mengambil alih tampuk kepimpinan daripada orang Melayu.
LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 3/3

Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih

Klik [LimGuanEngBlog]

Tokey - TG melihat politik yang dimainkan DAPig sebenarnya genius dan first class kerana memperbodohkan Anwar Ibrahim, PAS dan orang Melayu yang banggakan Ketuanan Rakyat. DAPig memang bijak dalam hal ini, UMNO lebih tahu dan lebih kenal sikap rasis DAPig. Malangnya masih ada pemimpin UMNO yang bodoh menunding jari menyalahkan orang lain. Klik. Disebabkan politik PAS membuang jati diri tanggal 19 Dis ini. TG malas nak tulis lagi..sambung la sendiri...

Tokey - TG cadang cetak dan sebarkan petikan komen Mualaf Zionis Melaka tuhh dan buat banner besar-besar letakkan di hadapan rumah Nik Aziz. Anwar Ibrahim, Ah..! pedulikan orang tua gay tuh..!

Monday, December 14, 2009

FOKUS: Haji Khairy Adalah Malapetaka.?

Blog Maharaja melaporkan:

Najib akan memendekan usia politikknya jika beliau melantik Ketua Pemuda UMNO Malaysia Khairy Jamaluddin menjadi timbalan menteri.Kabar kabar angin mengenainya yang sekarang tersebar luas di negara ini telahpun membawa kesan negatif kepada Najib malah apabila Menteri Pertahahan Ahmad Zahid Hamidi dilapurkan oleh Star mengatakan bahwa jika dia menjadi PM pada jam 12.50 dia akan melantik Khairy menjadi menteri pada jam 12.51 adalah memburukan lagi anggapan ramai terhadap PM.

Ini tidak sahaja kerana orang Melayu yang menolak Khairy kerana meanggap dia bertanggungjawab terhadap keliaran demokrasi sekarang ini yang membawa malapetaka kepada prinsip negara tetapi orang bukan Melayu pula percaya Khairy menjadi kaya raya dengan sekelip mata bukan kerana kepandaiannya tetapi kerana menjadi kroni PM seperti yang didakwa oleh Tun Mahathir.Luka parah kepada imej UMNO dan Barisan Nasional yang ditinggalkannya hingga ke saat ini maseh belum sembuh.

UMNO sendiri bukan sahaja masih yakin bahawa Khairi tidak mendapat sokongan dalam parti ( kemenangannya sebagai Ketua Pemuda UMNO kerana politik wang) tetapi juga meragukan sokongan di luar parti terhadapnya.Maka itulah sebabnya jentera pilihanraya BN dalam beberapa pilihanraya kecil yang telah diadakan meminta supaya Khairy menjauhkan diri, tidak menunjukan muka atau tidak memberikan sentuhannya.

Najib harus ingat kerana nasihat orang inilah negara berada dalam malapetaka kebebasan yang tidak terbatas dan liar hingga sekarang ini. Khairy adalah merupakan kepala di tingkat4 bersama seorang lagi tuhan hindu yang telah menyebabkan wartawan wartawan Melayu lari dari NST. Atas pengaruhnya jugalah maka Mas terpaksa membuka banyak ruang kepada Air Asia yang bukan merupakan penerbangan nasional.Khairy telah mempunyai hubungan rapat dengan Kalimullah yang telah menggunakan NST untuk menghancurkan asas asas ketatanegaraan yang diasaskan sejak merdeka.

Datuk Seri Najib harus melihat wajah Khairy sebagai orang yang telah mengkhianti asas asas keharmonian negara yang telah dibina oleh ayahnya Tun Abdul Razak. Sejak pemerentahan Abdullah Badawi DEB telah diinjak injak dan lain lain asas hidop bersama telah dihancurkan dalam euphoria kebebasan baru.Sebenarnya negara tidak aman lagi, selain dari rompakan, pencolekan, pendadahan dan pembunuhan juga telah berlaku pencabulan dan perogolan terhadap maruah negara.

Adakah Khairy yang mengetuai tingkat 4 dapat menapikan dosa dosa ini?Datuk Seri Najib biasa dengan bahasa yang indah dan beradab tetapi ruangan ini mahu memberitahunya secara terus terang dan dengan bahasa yang tidak berbunga supaya difahaminya dengan cepat bahawa jika beliau melantik Khairy menjadi timbalan menteri maka berarti beliau menjemput malapetaka kepada masa depan politiknya.Timbalannya Tan Sri Muhyiddin jika ikhlas mesti memberitahu dengan segera kepada Najib tanpa berlapik lapik supaya beliau tidak terpengaruh dengan gambaran kekuatan yang dilukiskannya sendiri.

Sebenarnya beliau tidak kuat seperti yang dilihatnya di kaca TV atau diinternet.Orang sedang bercakap tentang isterinya yang akan membawa banyak kerosakan kepadanya dan juga tentang dia tidak mempedulikan politik Kedah yang berada dalam tangan Pas dan juga tentang Terengganu yang akan jatuh kembali ketangan PAS.

Maharaja tidak perlu lagi memberitahu Datuk Sri Najib secara berhemah,berbahasa halus dan dengan penoh hormart kerana Joseline Tan seorang penganalisis politik Star yang telah mendapat hadiah khas kewartawanan dari UMNO telah pun memberitahunya dengan cara yang cukup terpelajar dalam rencananya di Star 13 Dismber.Syabas Joseline!

Bagaimanapun jika Najib hendak memendekan usia politiknya yang masih pendek silakan!

Tokey - Penat woo naik tangga bila lif rosak. Repair pun tak guna naik eskalator belum tentu selamat. Silap-silap kereta hinggap atas kepala macam di KB Mall.

Siapa Intan Tapi Mungkin Juga Azizah.?

Saya memetik sedikit daripada blog Ikut Suka Aku:-

SEBAGAIMANA PANGLIMA PERANG SALAHUDIN AL AYUBI DALAM PEPERANGAN SALIB YANG SANGGUP TIDAK MEMBAWA ORANG YANG TIDAK BANGUN MALAM UNTUK BERJUANG. KERANA BELIAU AMAT PASTI BAHAWA ORANG SEBEGITU AKAN MEROSAKKAN PERJUANGAN JIHAD FI SABILILLAH. MAKA KALAU BENAR TERUSKAN PEMBONGKARAN ANDA, KERANA SAYA JUGA AMAT SUKA.

- PAS kena siasat askar yang tidak bangun malam untuk melawan musuh kerana lena hanyut nafsu yang akan merosakkan PAS.

Sahabat blog screwkuat telah mededahkan beberapa kluw berkaitan skandal seks yang dikatakan melibatkan seorang pemimpin PAS pusat yang juga seorang Ahli Parlimen dari Kelantan. Antara yang menarik perhatian untuk difikirkan adalah hubungan intim wanita tersebut yang berasal dari Rawang dan menetap di Batu 16 Rawang. Orang Rawang boleh pegi snap gambar rumah jika ada yang mengetahui.

Kononnya Screwkuat kata wanita tersebut namanya INTAN tetapi dihujung blog itu, nama wanita yang menjadi tajuk lagu P.Ramlee pula dikaitkan. Ini bermaksud wanita tersebut bernama AZIZAH..! Orang Puduraya mungkin sangat kenal dengan nama itu..

Penyokong totok PAS mungkin tahu siapa isteri pemimpin PAS itu yang baru saja menjalani pembedahan bypass jantung atau kepimpinan PAS Pusat sendiri tahu siapa pemimpin yang kerap menggunakan perkhidmatan bas untuk bergerak jauh ke kg halaman dan ke timur. Mahfuz tak tahu bawa kereta, dia trauma. Mat Sabu sudah bertaubat dengan skandal urut dan Nik Aziz dah ampun dosa jamin sorga tapi depa semua bukan Ahli Parlimen Kelantan.

Tokey - Mat Sabu dah selamat, Abg Din ceramah ada malu-malu sikit bila muslimah tenung kat dia.


Friday, December 11, 2009

Uncensored 7: Pecah Monopoli Orang Melayu

Dalam siri Uncensored yang lepas telah didedahkan beberapa kepincangan dan tindakan berat sebelah regim Khalid menganiaya rakyat jati Selangor. Sudah acap kali memperkatakan kebebalan Exco Khalid (baca Melayu) yang tidak berbuat apa-apa melainkan menyokong membabi buta.

Walaupun dilihat sudah ada isu bola tanggung yang boleh dieksploitasi oleh kepimpinan UMNO Selangor tetapi oleh kerana kegagalan untuk memahami, menjiwai dan bertindak sebagai pembangkang, banyak isu yang berlalu begitu saja dan dipandang sepi oleh UMNO khususnya jentera penerangan yang totally out..! melainkan ber'syukor' saja....Itu antara kelemahan dan kebebalan jentera UMNO Selangor hari ini. Janganlah cuba menafikan.

Itu dipihak UMNO yang dok ber'syukor' setiap masa. Takpa biaq kat depa mungkin sebab Harrier dok parking elok kat garaj umah lagi depa semua masih dok mengelamun kira bintang.

Siri uncensored 6 [Rujuk] Tokey dedahkan bagaimana Khalid Gagap begitu 'teruja' dengan buah fikiran Exconya yang mahu supaya diadakan satu pilihan raya kerajaan tempatan bagi memilih semula pentadbir PBT. Khalid teruja dan terkesima dengan idea inovatif barisan exco yang planning untuk mengusir melayu jati Selangor.

Sehingga saat ini, maklumat dalaman mendedahkan Ronnie Liu dikatakan telah mendesak Khalid Ibrahim meminta Bahagian Sumber Manusia dan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) supaya melantik Pegawai-pegawai berbangsa Cina mengisi beberapa jawatan strategik seperti Datuk Bandar dan YDP PBT.

Bagi mejayakan percaturan ini, Ronnie liu telah meminta Khalid Ibrahim menukar Datuk Bandar MBPJ, YDP MPSJ dan YDP MPK dengan pegawai 'selective' Ronnie yang berbangsa Cina atas alasan Datuk Bandar dan YDP tersebut terlibat dengan penyelewengan dan rasuah. Perkara ini tidak dihebahkan kepada media kerana strategi Ronnie mahu menakut-nakutkan pegawai terbabit.

Dalam jangka masa panjang, perkiraan puak-puak ini untuk merevolusikan PBT akan terus melibatkan bandar-bandar besar dan juga daerah lain yang turut mengalami perubahan yang sama. Tahniah kat hangpa..! Dapat bos baru yang lebih dedikasi. Orang Melayu memang suka bekerja dibawah orang cina sebab kalu dibawah orang melayu hasad dengki menguasai diri. Ini sudah menjadi tabiat. Macam tuh la yang terjadi hari ini.

Nilaikan, kemunculan Datuk Bandar dan YDP PBT dari bangsa cina sudah tentu akan merobah wajah dan landskap otoriti PBT yang selama ini menjadi hak milik istimewa orang Melayu. Bayangkan bagaimana, bumi Shah Alam akan berubah menjadi seperti PJ yang dikuasai oleh orang cina, rumah urut dan panggung wayang pasti bersepah. Hari ini pun sudah kedengaran cadangan-cadangan tersebut.

Tidakkah hangpa semua rakyat Selangor nampak agenda tersembunyi puak-puak ini yang ingin menguasai dan memecahkan dominasi orang melayu. Bagi Tokey, tindakan depa semua sebenarnya adalah lebih rasist dan merbahaya.

Tepuk dada tanya Khalid....

Thursday, December 10, 2009

Rancangan 40 Hari Anwar

Tokey dihubungi oleh seorang teman 'cabang' yang memberi sedikit informasi berhubung tindak-tanduk Anwar dan langkah-langkah yang mahu dilaksanakan. Diberitakan Anwar sudah merancang beberapa perkara untuk mengalihkan perhatian rakyat daripada membicarakan isu liwatnya. Melalui Shamsul Iskandar, Anwar mahu satu program sebagai strategi awalan menimbulkan keraguan terhadap sistem kehakiman negara.

Anwar mahu program yang akan dinamakan ‘Keadilan For Anwar’. Diadakan secara tergesa-gesa bermula pada 11 Dis 09 dibuat bagi mendedahkan konspirasi-konspirasi yang kononnya dikenakan kepadanya dan menanam keyakinan rakyat kepadanya. Program itu akan dibuat selama 40 hari dengan berterusan sehinggalah tarikh 25 Jan 2010 hari Anwar dibicarakan.

Rancangan Anwar juga supaya rakyat tahu pembohongan laporan perubatan Saiful Bukhari dari Hospital Pusrawi dan juga Hospital Kuala Lumpur dan menimbulkan persepsi kesahihan pertuduhan liwat yang dikenakan keatasnya. Ini belum dikira lagi keinginan menggila Anwar untuk mengumpulkan crowd dan plan mobilasi yang besar. Sudah pasti akan memberi imej yang negatif kepada negara dan Anwar pasti mendapat kredit hasil daripada usaha itu..!

Tentunya Anwar mahu menggunakan kuda-kuda tunggangnya dalam PAS untuk melicinkan hasrat murninya. Anwar pasti menggunakan kekuatan penceramah PAS untuk menambahkan lagi sokongan dan memburuk-burukkan kerajaan hari ini. Ceramah-ceramah sudah diatur Anwar di seluruh negara yang akan melibatkan negeri-negeri PR dan akan digerakkan melalui cabang-cabang PKR seluruh negara.

Bermulanya esok, PKR akan memulakan beberapa siri demostrasi aman bagi menyatakan sokongan kepada Anwar dan mahu meraih simpati dari rakyat Malaysia. Tunggulah Bapa Keadilan ini pasti akan menafikan keadilan Saiful dan terus melarikan diri dihambat oleh seorang lelaki yang ditidurinya dulu.

Inilah usaha tersirat Anwar yang mahu menjahanamkan proses mahkamah walhal dialah jaguh yang mahukan keadilan keatas dirinya. Nilaikan sendiri perilaku Anwar yang digelar chameleon oleh media barat dan angkuh kononnya perjuangkan keadilan tetapi dalam masa yang sama cuba menafikan keadilan yang dicari oleh Saiful. [Rujuk]

Nazri, Politikus Yang Sanggup Makan Bangkai


Kebanyakan pemimpin pemimpin Malaysia seperti Tunku Abdul Rahman, Tun Abdul Razak, Tun Ismail dan beberapa orang lagi merupakan anak anak Melayu yang terdedah kepada pendidikan Inggeris di United Kingdom ketika Malaya masih berada di bawah penjajahan British.

Sekalipun mereka menerima sistem demokrasi Barat tetapi liberalisme mereka tidak sampai membaratkan rakyat dan negara sebaliknya setelah memimpin negara selepas kemerdekaan telah meningkatkan keperibadian bangsa, agama dan maruah negara menerusi pendidikan dan kebijaksanaan politik yang berasaskan kepada nilai nilai nasional sesoai dengan hasrat rakyat yang memberikan kepercayaan kepada mereka.

Bagaimanapun lain halnya dengan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz yang mendapat pendidikan Barat ,terasuh di London dan naik keatas menerusi semangat Melayu UMNO tetapi menyerlahkan prinsip survival dan mahu mencari populariti sehingga tidak lagi mengenali prinsip, identiti dan nilai parti.Tentunya orang Melayu terkejut apabila Nazri mengumukan untuk revamp BTN (Biro Tata Negara) dalam keadaan menghadapi tekanan pihak pembangkang dan bukannya dalam keadaan biasa.

Satu demi satu beliau tunduk kepada pembangkang . Dulunya beliau lah yang menasihatkan kepda Perdana Menteri Abdullah Badawi supaya menerima pembentukan Suruhanjaya Diraja untuk kes Linggam yang melibatkan maruah Tun Dr.Mahathir.Berikutan dengan bantahan Tun Mahathir terhadap pengumumannya untuk menyusun semula BTN yang terpaksa di betulkan oleh Ketua Penerangan UMNO Malaysia Ahmad Mazlan sebagai upgrade dan bukan revamp maka beliau menuduh Mahathir sebagai racis.

Apakah bezanya Nazri dengan Penasihat DAP Lim Kit Siang dan Lee Kuan Yew Menteri Mentor Singapura yang pernah menuduh Mahathir sebagai racis dan ultra.?Tujuan Nazri adalah untuk menunjukan dirinya sebagai semasa dengan kehendak politik sekarang yang demokratik dan global sifatnya.Adakah Nazri memikirkan dengan kenyataannya itu akan mengubah pandangan bukan Melayu terhadap UMNO. Apakah taraf Nazri dalam UMNO untuk sampai beliau memikirkan dirinya bagitu penting dan berpengaruh.

Beliau tidak lebih dari seekor binatang politik yang hanya melukut ditepi gantang dan cuba untuk terus menjadi menteri dalam semua keadaan dan di bawah semua Perdana Menteri.Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyuddin telah memberikan hukuman kepada Nazri sebagai seorang yang bersifat melampau. Kalau bukan kedudukannya sebagai Timbalan Perdana Menteri mungkin beliau akan menggunakan perkataan "biadab".

Orang bukan Melayu tidak akan kembali menyokong MCA atau MIC kerana mereka cuba bercakap sebagai DAP atau Gerakan kerana ini lebih menampakan kelemahan mereka atau sebagai parti yang tidak berpendirian malah inilah kesilapan besar yang telah dibuat oleh MCA tetapi tetap masih tidak dapat memperbaiki kedudukannya dan imejnya di kalangan masyarakat Cina.

Sudah sampai masanya bagi seluruh ahli UMNO untuk menyingkirkan binatang politik yang paling liar dalam UMNO yang sampai kepada peringkat sanggup memakan bangkai untuk hidup.Penyokong penyokong Datuk Seri Najib sedang memerhatikan sejauh mana Najib akan menyekutukan dirinya dengan pemimpin yang sanggup menjual maruah parti .

Petikan dari blog Maharaja

Uncensored 6: Kuasai PBT

Kali ini Tokey dedahkan strategi halus Pakatan Rakyat yang hendak mengusir rakyat Selangor jati daripada menguasai struktur organisasi kerajaan tempatan.

Pada 28 Okt 2008, ADUN-ADUN DAP telah mengusulkan untuk mengadakan semula Pilihan Raya Kerajaan tempatan (PBT) dan telah dibentangkan di dalam DUN. Usul tersebut telah mendapat sokongan padu dari ADUN-ADUN DAP dan PKR termasuklah si gagap dari Ijok, Khalid Ibrahim.

Khalid Ibrahim semasa dalam ucapannya di sidang DUN mahu supaya satu rangka kerja bagi menjayakan pilihan raya tersebut disusun bagi memastikan hasrat murni DAP dan PKR tercapai dan terlaksana.

Bagaimanapun, hasrat mahu mengadakan pilihan raya tersebut mula menampakkan hasil apabila aktivis masyarakat cina dan india telah membuat pembentangan dalam mesyuarat tindakan ekonomi Selangor (MTENS) pada 3 Julai 2009.

Dalam mesyuarat tersebut telah memperincikan beberapa langkah yang perlu diambil bagi memenuhi hasrat murni untuk menguasai kerajaan tempatan dan mencadangkan pilihan raya itu diadakan seawal Julai 2010. Hangpa semua tunggulah lepaih tuh pakat-pakat buat demo sobab nyosal bagi kat depa negeri hangpa...

Tokey tak salahkan depa sobab bila dah dapat kuasa janji manifesto yang lepas2 mesti lupa. Sindrom ini bukan baru. Semua orang pasti kena. Kerajaan juga yang kata pengundi zaman sekarang semua matang ranum macam di Manek Urai yang pilih penjuai ikan sebagai ADUN. Betoi tak..!

Cuba kita halusi perkara ini. Jika pilihan raya ini menjadi pasti hampir keseluruhan PBT akan dikuasai oleh orang cina kerana depa semua tinggai di bandar-bandar dan orang melayu tinggai di kampung-kampung. Tentu depa yang akan dipilih. Wang akan menjadi tuhan yang disembah...mungkin nasib Selangor akan jadi macam Penang atau lebih buruk lagi. Siapa tahu..?



Monday, December 07, 2009

NEWS: Puduraya Lokasi Bermadu Asmara

Berbalik ke Hentian Puduraya tadi, Tukang Screw diberitahu bahawa teman wanita yang menjadi mempunyai skandal dengan si polan ini bertugas di kaunter penjualan tiket di sana iaitu di kaunter bernombor 15 (Sutera Liner) dan 59 (Ekspress Maharani). Untuk makluman sahabat blogger, dua kaunter ini di bawah pengurusan wanita tersebut.

Semasa Tukang Screw menjalankan siasatan lanjut, sempatlah Tukang Screw bertanya kepada petugas di kaunter-kaunter berkenaan tentang seorang wanita berumur lingkungan 40-an, bersuami (berpengaruh di kalangan pemilik bas ekspress), bertudung pendek dan mempunyai beberapa orang anak yang antaranya sedang menuntut di luar negara.

Jawapan yang diberikan petugas di kaunter ialah... "Oh, itu Kak ******, dia tengah bercuti ni bang, hari Selasa atau Rabu baru balik." "Abang ni siapa? Oh, saya Pegawai Khas YB". Jawab Tukang Screw. "YB sihat? Mana dia sekarang?" solal petugas kaunter tersebut. "YB tengah seboklah, ke sana ke mari. Maklumlah berkhidmat untuk rakyat." Jawab Tukang Screw selamba karipap.


Tokey - Daripada gambar yang tersiar di blog Screwkuat mungkin kita boleh berteka teki siapa pemimpin yang dimaksudkan Hadi Awang [Rujuk] dan juga pendedahan Screwkuat

Sumber: Screwkuat

Uncensored 5: Khalid Is Clown, Sultan No Right.

Korang dah baca berkaitan peruntukan tak seimbang (boleh rujuk disudut kanan blog ini) dan bajet-bajet tambahan tak masuk akal yang telah dibuat dan diluluskan oleh regim Khalid gagap sepanjang hampir 2 tahun pentadbiran gila dia. Jika hendak dibandingkan dengan Julius Ceaser boleh dikatakan kedua-dua ini mempunyai personaliti yang sama iaitu tidur tak suka pakai spender sama macam Cik Eli exco kegemaran Khalid.

Tokey, hendak kasi tau pasal kedudukan agama Islam dan martabatnya dan bagaimana DAP dan PKR menggunakan kegagapan Khalid untuk bermaharajalela.

Satu ketika dulu terdapat satu pindaan yang memberi kuasa kepada Sultan Selangor untuk melantik terus ahli-ahli Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) tanpa perlu melalui Khalid Ibrahim tetapi telah menerima tentangan dan bantahan keras daripada ADUN DAP dan PKR termasuklah exco kerajaan negeri.

ADUN DAP, PKR dan Speaker DUN dengan biadap mempersoalkan hak Sultan Selangor dalam perkara ini. Depa anggap Sultan tidak lebih hanya Raja Berpelembagaan. Depa lupa yang Sultan adalah Ketua kepada agama Islam dalam negeri tetapi yang paling menyedihkan apabila ada yang mencadangkan supaya pindaan tersebut ditarik balik atau ditangguhkan. Bagaimana pun, dalam hal ini, YB Melayu Islam daripada bulan dan keris sepakat menyokong pindaan tersebut dan seterusnya diluluskan oleh Dewan.

Cuba kita kaji jika pindaan tersebut tidak diluluskan ia akan menimbulkan krisis perlembagaan di Selangor. Paling penting dan perlu diambil perhatian, dimana fungsi dan kedudukan Sultan sebagai payung orang melayu dan islam di Selangor jika pindaan itu tidak diluluskan.

Tokey ingin lontarkan soalan pada orang melayu yang duduk di kampung-kampung macam di Hulu Langat, Hulu Yam, Hulu Selangor dan segala macam hulu adakah depa tahu dan sedar akan permainan DAP dan PKR untuk menghakis kekuasaan Institusi Raja Melayu di negara kita sepertimana yang depa tengah rancak planning di Penang [Rujuk] dan [Rujuk].

Atau ketika ini, depa semua khayal dengan mabuk air paip free tiap-tiap bulan hingga mata hati menjadi buta untuk menilai permainan sumbang pentadbir Selangor. Renung sejenak untuk melihat pernahkah berlaku perkara seperti ini sebelum ini.? Pernahkan pelaksanaan hukum mencegah kemungkaran dimalukan hanya kerana mahu melaksanakan kepada bangsa sendiri. (baca isu arak).

Inilah hasilnya jika syiar kesamaratan telah menjadi halwa telinga untuk menutup dosa-dosa Khalid Ibrahim....

Sunday, December 06, 2009

X-FILES: Melayu Dan Wawasan Singapura

Tokey nak pesan kat oghang Melayu Penang. Tak kira hangpa dari parti mana pun tapi kalu hangpa ghasa hangpa ada maruah dan tak rela diperbodohkan mulai hari ini bangkitlah untuk selamatkan Penang daripada menjadi seperti Singapura atau dengan bahasa mudahnya jangan jadi seperti Melayu Singapura yang mengucapkan selamat tinggai pada saudara mara di Semenanjung kononnya hendak mencari kehidupan baru di Singapura 45 tahun dulu.

Pikiaq dan renung semula sejarah dulu. Belajaq daripada kesilapan warisan lampau Melayu Singapura. Apa yang depa dapat. Hendak laungkan azan pun depa malu-malu alah.

Mengikut pengiraan, manusia yang berhati DAP harbi Penang la nie dok selesa ataih meja congak bahagikan tanah sesama depa. Depa nak buat macam mana dulu Lee Kuan Yew halau Melayu cam hangpa sikit-sikit dari bumi Singapura. DAP praktikkan 'skil' dan 'wawasan' Singapura terjemahkan kat Penang, tanahair hangpa semua.

Jika la nie hangpa masih tak sedaq dan lembik cam oghang Kepala Bataih, aku ucapkan 'sayonara' kat hangpa. Jangan marah dan jangan terasa hati. Bacalah kat bawah ni apa yang hangpa bole buat dan buat dan terus buat....

1. Menghantar MEMORANDUM BANTAHAN KEPADA MAJLIS TANAH NEGARA.

2.Menghantar MEMEORANDUM BANTAHAN kepada SURUHANJAYA PILIHANRAYA.

3. Menghantar MEMORANDUM BANTAHAN kpd KEPALA CINA SOSIALIS P.PINANG.

4. Membuat ceramah dan seminar terbuka di Pulau Pinang.

5. Membuat undian secara online di Facebook.

6. Meminta agar kakitangan kerajaan Negeri TIDAK MEMATUHI SEBARANG ARAHAN KEPALA CINA SOSIALIS.

7. Bangkit dan bersemuka dgn YB-YB Cina Sosialis P.Pinang.

8. Memasang sepanduk bantahan secara besar-besaran.

9. Melakukan TINDAKAN SIVIL TIDAK MEMATUHI SEBARANG ARAHAN KEPALA CINA SOSIALIS DENGAN MENUTUP PEJABAT-PEJABAT NEGERI SEHINGGA KEPALA CINA SOSIALIS MELATAK JAWATAN.

10. Memulakan TINDAKAN PROSIDINGH SIVIL TERHADAP KEPALA CINA SOSIALIS DENGAN MEMOHON INJUKSI, WRIT MANDAMUS ( PERINTAH MAHKAMAH MENGHALANG DAN MEMBATALKAN SEBARANG PERINTAH KEPALA CINA SOSIALIS).

11. Tindakan prosiding sivil itu hendaklah di buat atas alasan dan hujah bahawa:-

a. Kepala Cina Sosialis telah ultra-vires dlm kuasa-kuasa nya dan bertindak dengan sewenang-wenangnya.

b. Melanggar hak-hak isitimewa Melayu di dalam Perlembagaan Malaysia.

c. Tindakan Kepala Cina Sosialis itu melanggar dan bertentangan dengan Perlembagaan Malaysia dan tidak sah serta terbatal.

d. Bahawa tindakan rezoning yg dilakukan oleh kepala Cina sosialis itu adalah di buat dengan niat jahat dan curang serta memprejudiskan hak-hak pengundi yg bukan penyokong parti sosialisnya.

e. Mendapatkan perintah injuksi terhadap DUN dan ahli DUN parti Cina sosialis itu drp terus menerus mengurangkan hak-hak isitmewa orang Melayu dan drp melakukan sebarang tindakan yg boleh menjejaskan kepentingan dan perlindungan hak-hak istimewa Melayu di dalam Perlembagaan.

f. Mengumpul bilangan jemaah melebihi 40 orang dan membaca Yassin 41 kali terhadap KEPALA CINA SOSIALIS DAN PARTI NYA DAN PARA AHLINYA KESEMUANYA DAN SETIAP SATU DAN TERHADAP MEREKA YG MENYOKONG MEREKA SUPAYA MEREKA MENERIMA BALA BENCANA dan menjadi ORANG YG HINA DAN TIDAK UPAYA MELAKUKAN APA JUA.

Friday, December 04, 2009

Uncensored 4: Kerana Khalid, Makin Bersepah Tokong dan Kuil Haram Di Selangor

Jika sebelum nie SU Kerajaan Negeri yang akan menjadi Pengerusi jawatankuasa rumah ibadat bukan islam. Ini yang diamalkan ketika BN perintah Selangor hampir 40 tahun dulu. Bagaimanapun selepas kejatuhan kuasa bongkak BN dan tabalnya Khalid Ibrahim sebagai MB gagap pertama negara habis semua ditukar dengan senang hati.

Kononnya tidak mahu terikut dengan gaya kepimpinan BN dulu. Ketika ini Pengerusi jawatankuasa rumah ibadat bukan islam telah disandang oleh Teresa Cock, Ronnie Liu dan Xavier Jayakumar itupun setelah dipinda dan ditekan oleh ADUN bukan islam pada kepala Khalid hingga tidak mampu dibuat apa-apa atas lagak sombong depa.

Janganlah kita pelik mana pergi YB melayu yang mengaku islam macam Hassan Ali, Khalid Samad atau Rodziah 375 yang tidak menentang pelaksanaan 'skim' baru itu. Anggaplah depa semua dan hanyut tidoq atas tilam kuasa brand PR. Setelah jawatan itu diisi, depa (pengerusi) telah melantik 6 orang ahli baru yang mewakili semua agama selain daripada Islam. Kasi ulang wakil Islam..ZERO.

Mengapa depa beriya-iya mahu pindaan jawatankuasa itu.? apa yang Hassan Ali dan Khalid buat kat bangunan SUK sampai tak mampu nak bantah..! Kita pusing kebelakang semula dan renungkan kembali tindakan depa semua. Jangan kerana air free tiap-tiap bulan kita mabuk dengan tawaran murah menjual hargai diri.

Penubuhan jawatankuasa ini hanya akan memudahkan lagi orang cina dan india menambah bilangan kuil dan tokong mereka di Selangor. Tidakkah ini secara tidak langsung akan membantutkan usaha menyebarkan syiar islam seperti mana janji manifesto PAS dulu. Mahu sebarkan syiar islam jika berkuasa di Selangor. La nie syiar islam haram tak nampak yang jelas syiar kesamarataan makin nampak.

Pernah dulu, Xavier buat sidang media mengumumkan bahawa tidak ada had kepada ketinggian pembinaan kuil dan tokong di Selangor. Dia juga mengumumkan PBT tidak lagi dibenarkan meroboh kuil dan tokong haram kecuali dengan kelulusan exco dan jawatankuasa rumah ibadat bukan islam yang dianggotainya.

Tapi yang paling kurang ajar dan celaka bila Xavier dengan angkuh akan mencadangkan supaya syarat pembinaan di taman-taman perumahan baru mesti berdasarkan nisbah 1 masjid/surau:1 gereja: 1 kuil. Apa niat Xavier..? bukankah ini jelas mahu menghalau orang melayu secara halus.

Kepada yang baca tak payah nak geleng-geleng kepala dan memaki hamun depan monitor atau menyesal memberi kuasa kepada Khalid Ibrahim berkuasa kerana inilah kemahuan hangpa 100%. Tahniah kerana menghilang pengaruh melayu dalam Selangor.

NEWS: Siapa Yang Gelisah Ketika Ini

Screwkuat sudah kasi hint....kasi dengar video ini [Rujuk]

Uncensored 3: Khalid Buat Gila Dengan Lulus Bajet Tambahan RM 10 Juta

Regim Khalid ketika ini menyorokkan kepala kerana segala tembelang gula-gula choki-choki dah diketahui umum. Depa tak risau jika rakyat bawahan yang tau yang paling depa risau bila blogger jalanan cam Tokey dan lain-lain mula buka pekung ketiak busuk Khalid menjahanamkan Negeri Selangor.

Semua tahu, Pak Anwar, Godfader Sg Buloh dah terima jawatan penasihat ekonomi Selangor hanya dengan bayaran RM 1 saja. Khalid menghina Anwar walaupun Khalid sinis tahu gaji bangla jaga tandas SACC Mall lebih mahal daripada bekas Menteri Kewangan..! Khalid membalas dendam pada Anwar kerana mengarahkan Azmin riuh isu rombakan exco Selangor dulu.

Persetankan politik baling telur Khalid kerana Tokey mahu tulis berkaitan rancangan regim Khalid menjahanamkan Selangor dan memperbodohkan rakyat.

Tahun 2008, tanpa perbincangan yang mendalam dan teliti dengan exco chempiang Selangor Khalid telah meluluskan Bajet tahunan khas. Jumlah yang diluluskan bukannya sekupang dua tetapi RM 10 juta..! cukup untuk membuatkan Teresa dan Xavier menjeling sinis pada exco Melayu dalam DUN. Bajet tersebut hanya untuk sekolah cina dan sekolah tamil padahal jumlah sekolah tersebut dalam negeri Selangor bukanlah banyak sepertimana sekolah agama rakyat dan sekolah kebangsaan. [Rujuk]

Tindakan Khalid cukup membuatkan exco Melayu kayu tidak mampu berbuat apa-apa kerana masing-masing mahu menjaga perut sendiri dan lebih mementingkan kepentingan ideologi kepartian daripada memikirkan nasib bangsa sendiri. Mahu tokey kasi peringat, perkara sebegini atau bajet tambahan seperti ini tidak pernah berlaku semasa pentadbiran BN dulu walaupun cerita busuk BN banyak diperkatakan tetapi tidak sesekali mahu menjahanamkan bumi sendiri.

Terbukti Khalid selain mempunyai masalah gagap (ketika tension) dia juga tidak punyai kemampuan untuk membuat keputusan adil sebagai seorang pemimpin sebuah negeri yang maju. Cuba tanya rakan-rakan dan fikirkan, kenapa mesti Khalid tidak mengumumkan bajet tambahan khusus untuk sekolah agama dan KAFA..? Jika Khalid beranggapan Pihak Zakat yang akan membiayai persoalaannya MANA HAK ANAK-ANAK KITA DI NEGERI SELANGOR.?

Dimana letaknya keadilan atau hak samarata bagi orang melayu kerana peruntukkan yang diluluskan hanya untuk orang cina dan india saja. Tepuk dada tanya Khalid..

Thursday, December 03, 2009

SERIUS: Hadi Awang Akui Penglibatan Skandal Seks Pemimpin PAS.

video

Heboh la nie skandal seks melibatkan pemimpin tinggi PAS yang akan dibongkar oleh sahabat blog Screwkuat. Perkara ini bukan baru kerana sebelum ini Hadi Awang pernah menyatakan secara terbuka dihadapan penyokong tegar PAS di Bagan Pinang mengenai penglibatan pemimpin Pakatan Rakyat (malu akui anak buah sendiri) ketika dalam satu ceramahnya. Harus kasi peringat Hadi Awang sudah lama mengetahui durjana yang dibuat anak buahnya walaupun Mat Sabu sudah insaf cium tangan dengan Nik Aziz perihal kantoi urut dengan Normah dulu.

Siapa lebai kongkek yang dimaksudkan Hadi Awang.? Apa pun Nik Aziz sudah menjaminkan sorga untuk pemimpin PAS tersebut.....!

Uncensored 2: Bantuan Tidak Seimbang Antara Sekolah Agama, Cina Dan Tamil


Kerajaan negeri telah memperuntukkan sebanyak RM 12 juta untuk diagih-agihkan kepada sekolah agama, tamil dan cina di Selangor. Sumbangan tersebut sepatutnya dibahagi-bahagikan kepada tiga jenis buah sekolah mengikut pecahan bilangan jumlah sekolah dan pelajar.

Jika mengikut statistik jumlah sekolah di Selangor, Sekolah Agama Rakyat, Sekolah Rendah Agama (SAR) dan Sekolah KAFA adalah jauh lebih banyak dari sekolah cina dan tamil.

Secara peratusannya SAR meliputi lebih 59% (498 sekolah) Sekolah cina 32% (108) dan sekolah tamil 9% (97) jumlah keseluruhan pelajar di seluruh Selangor. Maksudnya SAR atau Islam lebih banyak daripada kedua-dua jenis sekolah lain. Sepatutnya sumbangan sebanyak Rm 12 juta yang diperuntukkan msti diagih-agihkan mengikut bilangan sekolah/murid sebagaimana yang telah ditetapkan oleh Pejabat Kewangan negeri selama ini.

Tetapi yang paling sedih ialah semasa isu tersebut dibentangkan dalam mesyuarat exco, Teresa Cock telah membantah dengan menyatakan pembahagian tersebut tidak adil dan bersifat "racist". Peliknya YB-YB Melayu Islam hanya membatukan diri dan langsung tidak membantah. Ekoran desakan tersebut, Khalid Ibrahim memutuskan supaya sumbangan dibahagi samarata iaitu setiap jenis sekolah menerima peruntukkan sebanyak RM 4 juta. Bijak tak DAP yang dah bagi hangpa ayaq free tiap-tiap bulan..!

Bagi tujuan kepentingan politiknya juga, pada 27 Jun 2009 Khalid Ibrahim dengan selambanya telah menyerahkan cek berjumlah RM 2 juta kepada 4 lagi sekolah iaitu Sek.Men Kwang Hua, Pin Hua School Klang, Sek Men Chung Hwa dan Sek. Men Hin Hua, Klang. Peruntukan tersebut adalah sumbangan berasingan dari peruntukan sebanyak RM 4 juta dulu. Awat yang Khalid bagi kat sekolah cina saja tanpa beri pada sekolah rakyat atau KAFA

Kita harus kaji, pembahagian ini adalah tidak adil. Bak cerita 3 Abdul bahagikan harta Ismet Ulam raja. Nampaknya pelajar Melayu dan islamlah yang paling rugi kerana bilangan mereka ramai tetapi peruntukkan yang diterima paling sedikit.

Tahniah Khalid Ibrahim dan barisan exco islam chempiang kerana sanggup menggadaikan nasib dan masa depan pelajar melayu hanya kerana terpaksa tunduk kepada DAP dan PKR. Kepada orang melayu Selangor tak perlu nak menangis menyesal diri kerana ini yang hangpa semua cari. KESAMARATAAN

Wednesday, December 02, 2009

GARAM AWANI: Depa Dah Prepare Choki-Choki


Nampak gaya DAP masih lagi meneruskan taktik perang gerila menabur janji-janji manis dalam cubaan depa nak rampas balik negeri Perak yang depa hancoqkan. Dalam planning nak tariq balik sokongan rakyat, DAP sudah merangka beberapa cadangan yang akan dikuatkuasakan dalam manifesto depa untuk pilihan raya. Antara yang paling ketara depa nak ubah dan kasi umpan adalah:-

Ekonomi
  • Bekalan air secara percuma kepada keluarga miskin.
  • Lesen percuma selama 3 tahun kepada semua penjaja dan dikecuali daripada sewa gerai kerajaan selama 6 bulan.
  • Pemberian geran kekal kepada semua penduduk di 369 kampung tersusun dan 134 kampung baru.
  • Sistem tender terbuka projek kerajaan.
  • Pelabur yang melabur melebih RM 500 juta atau tawar 2,000 peluang pekerjaan akan diberi insentif potongan cukai dan pintu.
  • Tiada sebarang kenaikan cukai tanah sepanjang pemerintahan PR.
Politik
  • Pilihanraya Ketua kampung akan diadakan semula.
  • Laksana Dasar Muhibah bagi tarik lebih ramai kaum Cina dan India ceburi Perkhidmatan Awam Negeri.
  • Tawar 1,000 hektar tanah kepada SAR dan SRJK.
Sosial dan kebajikan
  • Tabung Warga Emas dan Ibu Tunggal akan diwujudkan iaitu sumbangan sebanyak RM 1,000 kepada golongan tersebut setiap bulan.
  • Tubuh Yayasan India Perak dengan peruntukan sebanyak RM 5 juta bagi bantu kaum India di Perak.
Screwkuat sudah kasi pulas ini temberang DAP

Tokey - Yang Selangor belum setel lagi janji manifesto dulu kini dok berangan kat Perak nak buat macam tuh. Cik Nurkiah Hanum kata " hoi oghang seblah, ko jangan nak woil..woil..woil kan aku, bilik ni aku yang bayar sewa, aku boleh buat apa yang aku suka"..

Panas - Gambar Sultan Perak Ditores, Mana Sensitiviti Rakyat Perak



Tokey mendapat kiriman daripada sahabat di Perak yang sedih dan kecewa apabila gambar Tuanku Sultan ditores oleh individu yang tidak bertanggungjawab. [Rujuk] Tokey persoalkan dimana sensitiviti rakyat bila Sultan @ payung agama kita diperlakukan sebegitu rupa. [Rujuk]
Harus kasi peringat Karpal Singh dulu pernah mahu menyaman Sultan Perak dan membangkitkan kemarahan rakyat keseluruhannya.

Fikir-fikirlah rakyat Perak yang maruah diri makin tergadai dek kerana politik sempit ala komunis.!

Uncensored 1: Bajet Tahunan Untuk Rumah Ibadat Bukan Islam.

Pada tahun 2006 dan 2007, peruntukan yang diluluskan untuk tujuan membina rumah ibadat bukan islam adalah sebanyak RM 2 juta setiap tahun. Pada tahun 2008 atas tujuan untuk memancing undi dalam pilihan raya umum ke-13 nanti, peruntukan tersebut telah ditambah kepada RM 3 juta.

Malangnya pada tahun 2009, Khalid Ibrahim tanpa merundingkan secara terperinci dengan exco kerajaan negeri termasuk kepimpinan PAS telah secar spontan gagap meluluskan peruntukan khas tahunan yang begitu tinggi iaitu RM 8 juta dalam Bajet 2009 untuk tujuan membina rumah ibadat bukan islam.

Untuk pengetahuan, bajet yang diluluskan hanya akan menyebabkan kuil-kuil Hindu dan tokong cina termasukyang dibina secara haram di seluruh ceruk Selangor tumbuh melata macam kambing berak tengah jalan bersepah merata-rata.

Yang kita tak sedaq, bajet tambahan untuk masjid dan surau kenapa tak diumumkan.? Pasai apa mesti YB islam macam Hassan Ali dan Khalid Samad membisu seribu bahasa dan tak persoal langsung musibah nie. Sah-sah Khalid Ibrahim jadi boneka cina DAP dan PKR saja.

Hanya kerana hendakkan sokongan orang bukan melayu depa sanggup gadai masa depan melayu dan Islam. Tahniah orang melayu yang melantik YB islam yang tak boleh diharap duduk dalam barisan exco chempiang Khalid Ibrahim.

Uncensored: Nasib Orang Melayu Selangor

Tahniah kepada orang melayu Selangor kerana beriya-iya sangat nakkan "Ketuanan Rakyat". Ialah mungkin hangpa dah jemu dengan "Ketuanan Melayu" yang diperjuangkan UMNO selama ini. Disebabkan fitnah, caci maki dan hasutan pemimpin Pakatan Rakyat (PR), hangpa sanggup buang BN dalam pilihan raya lepas.

Hangpa harap dengan menolak BN kehidupan hangpa akan bertambah menjadi baik. Oleh kerana terlalu nakkan sangat "Ketuanan Rakyat" dan termakan gula-gula PR, hangpa sanggup menggadai masa depan anak cucu sendiri. Mana taknya dalam tempoh kira-kira 18 bulan memerintah, PR yang diterajui Khalid Ibrahim dah lakukan macam-macam perkara yang merugikan orang melayu dan Islam tanpa kita sedari.

Jangan hairanlah apabila aku cakap macam ni kerana di Selangor yang memerintah orang cina dan India DAP serta PKR bukan orang melayu. Menteri besar yang ada tak lebih dari boneka atau tunggul kayu saja. Kenapa perkara ini berlaku, jawabnya mudah kerana gilakan kuasa.

Bila orang melayu Selangor nak sedar.? Mudah sangat gelap mata. Baru dapat air free 10 ringgit sebulan, dapat imbuhan khairat kematian dan beberapa imbuhan lagi dah tak nampak keburukan yang dilakukan oleh pemimpin PR. Berapa sen sangatlah nilainya benda-benda free yang kita dapat tu sebenarnya. Orang melayu mudah termakan dengan benda-benda free walaupun benda tu sebenarnya takdalah besar sangat nilainya pada orang cina dan india.

Sedar ke kita, dalam diam-diam depa bagi benda-benda free ni sebenarnya sedang berusaha menghapuskan hak istimewa kita sebagai penduduk asal Tanah Melayu, depa mahu samarata. Jangan buat-buat terkejut pak long oii..!

Apa hak istimewa yang aku maksudkan, mudah saja, biasiswa, kuota MRSM, dan UiTM, Felda, Felcra, Rumah PPRT, Tanah Rezab Melayu, tanah kurnia dan macam-macam lagi. Aku nak juga tanya orang melayu di Selangor, berapa ramai mak bapa yang mampu hantar anak melanjutkan pelajaran ke luar negara dengan duit sendiri.?, berapa ramai yang boleh beli rumah di bandar-bandar besar tanpa harga bumiputera atau berapa ramai anak melayu yang telah melanjutkan pelajaran di Kolej Tunku Abdul Rahman (TAR)..?


Dalam keadaan kita dok bertongkat (dibantu kerajaan) pun masih lemah, bagaimana nanti apabila kerajaan tidak lagi dapat membantu kerana terpaksa beri hak samarata terhadap semua kaum. Betoilah kata pepatah melayu kerana nyamuk kelambu dibakar, menang sorak kampung tergadai. Bilalah orang melayu nak sedar pun tak tahu..!

Bagi ahli dan pemimpin PAS pula janganlah kerana nakkan kuasa hingga sanggup jadi kuda tunggang Cina DAP dan PKR. Karpal Singh dah kata, langkah mayat dia dahulu sebelum tegakkan negara islam. Itu pun hangpa masih tak faham-faham, bolehkah nak tegak negara islam jika siang-siang lagi dia tolak.

Apa yang tidak islamnya UMNO.? Layakkah kita mengkafirkan saudara seislam kita. Sedih betoi memikirkan tentang sikap bangsa aku.

Inilah perkara-perkara yang akan aku dedahkan kepada orang melayu Selangor supaya depa sedar bahawa keputusan hangpa menolak BN sebenarnya telah memberi kesan buruk kepada melayu dan islam di negeri ini dalam jangka masa panjang. Ianya bukan rahsia kerana telah dibincangkan dalam Sidang DUN Selangor.

Inilah wajah sebenar manusia bernama Khalid Ibrahim, kuda tunggangan DAP dan PKR. Inilah dosa-dosa Khalid Ibrahim.