Thursday, November 05, 2009

Nizar Anwar Attarturk: Bukti Rakyat Semakin Marah Dan Benci Dengan Anwar Ibrahim

Jalan Tun Razak

Jalan Duta

Bukit Tungku berhampiran The Mall

Tokey meronda dengan sahabat pada awal pagi kelmarin. Asalnya mahu mengambil angin Kuala Lumpur pada waktu malam. Tak disangka-sangka Tokey terjumpa banner-banner tidak bertuan disekitar Kuala Lumpur.

Asalnya Tokey melalui Jalan Tun Razak berhampiran GH tetapi telah terjumpa banner yang pertama diatas. Tokey berpendapat ini adalah kemarahan rakyat terhadap apa yang berlaku pagi 2 Nov dimana Anwar Ibrahim telah memfailkan untuk menggugurkan pertuduhan terhadap kes liwatnya.

Setelah melalui Jalan Duta, Tokey terjumpa lagi satu banner berkaitan hal yang sama. Wah..ini sudah betul-betul hebat nie. Individu yang gantung pasti benar-benar kecewa dengan apa yang berlaku. Tokey yakin pasti ada banyak lagi banner yang sama digantung disekitar Kuala Lumpur.

Pendapat Tokey, ini telah membuktikan bahawa rakyat sudah muak dan benci dengan tingkah laku Anwar Ibrahim yang cuba menafikan keadilan untuk Saiful Bukhari. Kepada mereka yang menggantung banner tersebut sekalung syabas untuk saudara kerana suara kemarahan anda sudah didengari oleh seluruh rakyat Malaysia bila Tokey mempublish cerita ini. Minta e-mail Tokey untuk ucapan syabas atas keberanian anda

Kepada saudaraku Saiful anda tidak keseorangan dalam menghadapi dugaan Allah. Percayalah rakyat Malaysia masih bersama-sama untuk berkongsi dugaan ini. Kepada sang peliwat pujangga Putrajaya berilah Tokey peluang untuk menampar mukamu sebagai tanda kekecewaan kerana merosakkan keharmonian bumi yang bertuah ini.

Tokey - Masih ada lagi gambar yang Tokey enggan siarkan kerana ini sudah cukup menggambarkan kemarahan rakyat Malaysia.

Tolong sebarkan....

15 comments:

Anonymous said...

Tokey,

gambar banner diatas masih ada lagi. pagi tadi saya ada perasan tapi takde blog nak tunjuk kat rakyat malaysia.

macam karpal singh kata "Anwar ibrahim harus bertaubat"

sendiri mau ingat itupun masih ada yang boleh berpeluk ramah dengan peliwat tu

Jeffry said...

SALAM TOKEY...FUYOOO GEREKK TUU..NAMA DIA KENE SERU KELILING DUNIA..AGAKNYE ANUWAR KAT RUMAH TGH GARUK MONTOT BARANGKALI!. KEHKEHKEH..SIAP LE LU NUAR WEIII!!!..HARKK PTUIHHHH

TokeyGaram said...

gerek sehhh..

sinar fm kata..MANTAP BEB..heheh

Anonymous said...

sdr Saiful..Kami di selatan tanah air menyokong sdr. Kebenaran akan memihak kpd yang benar..

Anonymous said...

Buat la kerja sebar fitnah ni,esok berulat jubur baru tau.

Memang dasar manusia sangat celaka

My Longest Yard said...

Mohon siarkan lagi gambar kalau ada...plzzzzzz :)

Anonymous said...

anoy 6:06 PM, November 05, 2009

aku takut jubo ko je yg berulat... di hentam dek nuarr.

Anonymous said...

kalau boleh buatkan dlm bentuk multimedia & mainkan kat skrin besar kat dataran merdeka tu supaya nostalgia & otak menyokong PKR akan kembali berfungsi...

Anonymous said...

sian kat saiful..dah la serahkan jubo kat nuar pastu langsung haram jadah tu tak nak mengaku

Junah said...

Salam,

cantek2 rakyat bukan bodo, sekali dua blh la sabar ni asyik taggh2 mna keadilan yg dilaungkn.

Anonymous said...

Sangat bagus!!
Idea Banner yg tak bertuan ni sangat bijak. Harap boleh dibuat begini di seluruh Negara, dari utara hingga ke selatan.
Pakatan Ranjang Hampir karam!!

GOMO said...

salam bro..ha ha ha
rakyat dah bangkit menentang si peliwat tegar ni. biar kita ganyang depa cukup cukup.

Anonymous said...

alah cite lapuk org2 yg hati mati je percaya citer saiful tu, kes liwat1 tarikh pertuduhan dipinda2 thn pertama tivoli villa belum siap maka dipinda lah lagi ke tarikh baru malangnya pulak tertuduh tidak berada dlm negara maka dipindalah pulak ke satu tarikh baru, kes saiful ni pulak awal2 doktor dah mengesahkan saiful tidak diliwat, kantoi lagi, minta perbicaraan di mahkahmah tinggi dan takut serah bukti..pahal takut? takut kantoi lagi?

pkr cabang klang said...

ceteknya pemikiran dan otan tuan empunya blog dan penyokong tegar umngok..siapa yang takut siapa sekarang ni?anwar takut saiful ke atau saiful takut anwar?kalau saiful benar kenapa pendakwa raya tak mau bagi segala laporan yang peguam anwar minta.bagi jer la.bukan susah.ni sure laporan tu dah kena 'oter'.doktor kat pusrawi ngan hkl dah sah kah tiada tanda saiful diliwat.tak kann nak guna pakar dari luar lagi kot cam kes beng hock.lagi la hang pa kantoi nanti.penipu besar.
ermmm..aku dengar saiful ada beli rumah lot banglow kat seksyen 13 shah alam dari cerita yg aku dengar rumah tu renovation jer dah rm3 juta.banyak duit mamat tu kan.study pun kantoi.perggghhhh...cayalah la lu mamat saiful.yang dok gantung tu keja orang umngok besa la..dasar pengecut...ha ha ha

Anonymous said...

x payah nak bising2....baca tulisan MSO...anwar akan ke sungai buloh...hua..hua...hua..sedangkan MSO bayangkan ada kes kenapa puak2 bengap pkr ni masih nak mempertahankannya lagi..