Tuesday, December 29, 2009

PAS Yang Selalunya Overacting

Bila PAS dicemari pelbagai masalah pasti Nik Aziz akan berlawan arus atau cuba mengalihkan perhatian rakyat. Dulu bila timbul isu kempunan Haji, Nik Aziz meracau katakan ada "kolonel mat" hendak ganggu PAS Kelantan.

Kali ini sekali lagi PAS dalam situasi bercelaru, Nik Aziz timbulkan polimek untuk menerima MB bukan melayu asalkan islam. Nik Aziz cuba merujuk kepada perkahwinan mutaahnya dgn DAP.

Persoalannya pernahkah kedengaran dasar DAP yg mahu memperjuangkan Islam.? Yang kita tahu ketegasan DAP menolak dasar Islam dan Hudud yg dianggap "outdated" tambahan Karpal Singh meminta sesiapa yg berani melangkah mayatnya jika dasar itu dibincangkan.

Bagaimana pula dgn pemimpin lain yg mengidam jawatan itu.? PAS tak payah nak bangkitkan isu ini kerana ketika Dr.Ridzuan Tee dihina kerana mempertahankan Islam PAS lebih selesa berdiam diri.

Khalid Samad semasa ceramahnya baru2 ini turut menempelak Riduan Tee kerana lebih mengutamakan Islam sebagai agama rasmi Malaysia dalam segala aspek termasuklah Khalid menyampah dengan pelaksanaan Islam sebagai agama rasmi dan hak istimewa Melayu.

Benarlah petanda sudah ada dan sedang ditunjukkan satu persatu paling jelas, sikap nyanyok Nik Aziz sudah memecahbelahkan umat islam. Nik Aziz adalah pendeta usang yg sedang melihat dosa2 lampau ditunjukkan satu persatu kerana mempermainkan ajaran Allah S.W.T..

Takbir.!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

11 comments:

Anak Lenggong said...

Pas daripada dahulu lagi cuma tamakkan kuasa dan mau penuhkan isi perut dia sahaja..dan juga tujuan asal mereka hanya untuk menjatuhkan umno..peduli apa mereka dengan agama..janji kocek mereka berisi...

Anonymous said...

bro,
dah pakai blackberry ker? bagus setiap masa ada isu boleh hentam juak-juak pembangkang yang jahat

Anonymous said...

biasalah..dah nyanyuk..tp masih tak sedar2 lg..dulu cibuk suh tun m bersara..kena kat batang hidung sendiri..apa macam?tak kan smpai main ngan taik sendiri br nk bersara..bg la org muda..

Junah said...

Salam,

PokNik dok buka cerita lama

YANG GAMBI said...

Salam Tokey, PTU 13 sudah hampir, inilah masanya puak-puak PAS akan wujudkan isu-isu baru untuk tarik pengundi-pengundi bukan Melayu.... tapi lepas tu hamPAS juga jadinya.... macam mana dia orang sekarang laung-laungkan nak bawak Hudud di Kelantan, Trengganu dan Pahang sekarang ni..... ini sahaja yang mampu puak-puak munafik khawarij ni mampu buat...... menipu...

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

DR ROSLI MENGHINA MAHKAMAH
Berita terkini ialah Dr Rosli. Ketua Penerangan Pemuda Pas Kelantan telah menunjukkan sifat sebenar seorang ahli politik yang keras kepala. Tidak hairanlah kenapa dia menjadi ahli parti tersebut. Sifat kedebee menebal dalam mindanya

Rumahnya telah dikepung kerana kerana bersama isteri kedua walaupun telah diarahkan supaya tinggal berasingan.

Apa pula komen blogger Pas dan pucuk pimpinan Pas?

Anonymous said...

aku percaya orang2 poknik pun tak sokong dgn poknik...depa terpaksa yes je....depa pun otak normal jugak mcm org BN...nak cakap tak berani....

gotahlantun said...

jika tak sokong pok nik, tak masyuuuk syuuurga bro. ha ha..

MctHeory said...

rupa sebenar pas dan muncul. . lagi mau tunggu ka? hentam saja. .

bakmai said...

PAS jahat!!

ghostWRITER said...

hamPAS followers,
today word of da day is "CILAKO". Remember "CILAKO"!!!
ok? Now Pronouns "CILAKO!!"
hahaha!!! Dat wat "TOK GURU" teach. I'll follow.. hahha!!!