Monday, December 14, 2009

Siapa Intan Tapi Mungkin Juga Azizah.?

Saya memetik sedikit daripada blog Ikut Suka Aku:-

SEBAGAIMANA PANGLIMA PERANG SALAHUDIN AL AYUBI DALAM PEPERANGAN SALIB YANG SANGGUP TIDAK MEMBAWA ORANG YANG TIDAK BANGUN MALAM UNTUK BERJUANG. KERANA BELIAU AMAT PASTI BAHAWA ORANG SEBEGITU AKAN MEROSAKKAN PERJUANGAN JIHAD FI SABILILLAH. MAKA KALAU BENAR TERUSKAN PEMBONGKARAN ANDA, KERANA SAYA JUGA AMAT SUKA.

- PAS kena siasat askar yang tidak bangun malam untuk melawan musuh kerana lena hanyut nafsu yang akan merosakkan PAS.

Sahabat blog screwkuat telah mededahkan beberapa kluw berkaitan skandal seks yang dikatakan melibatkan seorang pemimpin PAS pusat yang juga seorang Ahli Parlimen dari Kelantan. Antara yang menarik perhatian untuk difikirkan adalah hubungan intim wanita tersebut yang berasal dari Rawang dan menetap di Batu 16 Rawang. Orang Rawang boleh pegi snap gambar rumah jika ada yang mengetahui.

Kononnya Screwkuat kata wanita tersebut namanya INTAN tetapi dihujung blog itu, nama wanita yang menjadi tajuk lagu P.Ramlee pula dikaitkan. Ini bermaksud wanita tersebut bernama AZIZAH..! Orang Puduraya mungkin sangat kenal dengan nama itu..

Penyokong totok PAS mungkin tahu siapa isteri pemimpin PAS itu yang baru saja menjalani pembedahan bypass jantung atau kepimpinan PAS Pusat sendiri tahu siapa pemimpin yang kerap menggunakan perkhidmatan bas untuk bergerak jauh ke kg halaman dan ke timur. Mahfuz tak tahu bawa kereta, dia trauma. Mat Sabu sudah bertaubat dengan skandal urut dan Nik Aziz dah ampun dosa jamin sorga tapi depa semua bukan Ahli Parlimen Kelantan.

Tokey - Mat Sabu dah selamat, Abg Din ceramah ada malu-malu sikit bila muslimah tenung kat dia.


2 comments:

Anonymous said...

npe nk malukan org yg xberslah???
die mgsa fitnah!!!!!

Anonymous said...

tokey garam,

aku repot kat tok kadi.