Thursday, December 10, 2009

Rancangan 40 Hari Anwar

Tokey dihubungi oleh seorang teman 'cabang' yang memberi sedikit informasi berhubung tindak-tanduk Anwar dan langkah-langkah yang mahu dilaksanakan. Diberitakan Anwar sudah merancang beberapa perkara untuk mengalihkan perhatian rakyat daripada membicarakan isu liwatnya. Melalui Shamsul Iskandar, Anwar mahu satu program sebagai strategi awalan menimbulkan keraguan terhadap sistem kehakiman negara.

Anwar mahu program yang akan dinamakan ‘Keadilan For Anwar’. Diadakan secara tergesa-gesa bermula pada 11 Dis 09 dibuat bagi mendedahkan konspirasi-konspirasi yang kononnya dikenakan kepadanya dan menanam keyakinan rakyat kepadanya. Program itu akan dibuat selama 40 hari dengan berterusan sehinggalah tarikh 25 Jan 2010 hari Anwar dibicarakan.

Rancangan Anwar juga supaya rakyat tahu pembohongan laporan perubatan Saiful Bukhari dari Hospital Pusrawi dan juga Hospital Kuala Lumpur dan menimbulkan persepsi kesahihan pertuduhan liwat yang dikenakan keatasnya. Ini belum dikira lagi keinginan menggila Anwar untuk mengumpulkan crowd dan plan mobilasi yang besar. Sudah pasti akan memberi imej yang negatif kepada negara dan Anwar pasti mendapat kredit hasil daripada usaha itu..!

Tentunya Anwar mahu menggunakan kuda-kuda tunggangnya dalam PAS untuk melicinkan hasrat murninya. Anwar pasti menggunakan kekuatan penceramah PAS untuk menambahkan lagi sokongan dan memburuk-burukkan kerajaan hari ini. Ceramah-ceramah sudah diatur Anwar di seluruh negara yang akan melibatkan negeri-negeri PR dan akan digerakkan melalui cabang-cabang PKR seluruh negara.

Bermulanya esok, PKR akan memulakan beberapa siri demostrasi aman bagi menyatakan sokongan kepada Anwar dan mahu meraih simpati dari rakyat Malaysia. Tunggulah Bapa Keadilan ini pasti akan menafikan keadilan Saiful dan terus melarikan diri dihambat oleh seorang lelaki yang ditidurinya dulu.

Inilah usaha tersirat Anwar yang mahu menjahanamkan proses mahkamah walhal dialah jaguh yang mahukan keadilan keatas dirinya. Nilaikan sendiri perilaku Anwar yang digelar chameleon oleh media barat dan angkuh kononnya perjuangkan keadilan tetapi dalam masa yang sama cuba menafikan keadilan yang dicari oleh Saiful. [Rujuk]

6 comments:

Jeffry said...

SLM TOKEY..WAH RANCANGAN DIA BTUL2 JAHAT SEYH!!. SAMPAI HAKIM PUN DIA NAK LIWAT. INI SUDAH LEBEYY MANN! TAK PUAS LG KE DIA NI NAK NYUNTUT RAKYAT? SIYAL BTUL LA!!

YG SI KETOT TU KASI IKAT KAT TIANG PASTU LTAK KERENGGE DLM SUAR DIA. BIAR DIA RASE HARKK PTUIHH!!

Junah said...

Salam,

ooo utk dia sja adil tu org lain konspirasi.

Anonymous said...

garamanis..apa citer ngan skrewkuat?aku dah 2 hari dok tgi klu ni..mcm nk kencing jer..

YANG GAMBI said...

Salam, Anwar ni sama je dengan tok guru, kalau kena pada dia orang semua tidak adil........ inilah kebijaksanaan pembelit-pembelit ini....

zizOu21 said...

bro.. kalo bleh, dedahkan laa segala perancangan nuar berahim yg bro tahu.. leh disebar2kan..

aku sokong ckp jeffry.. ketot tu patut disunat skali lg.. kasi ilg! haha

Ampatuan Jr said...

What is KFA? Kiss Friend's Ass? King Fucker Anwar? why KFA? why not 'Keadilan Untuk Anwar'(KUA)..tolong lah guna Bahasa Malaysia yg betul,nanti Rais Yatim marah tau!
Kuakuakuakua.....!!