Thursday, December 03, 2009

SERIUS: Hadi Awang Akui Penglibatan Skandal Seks Pemimpin PAS.

video

Heboh la nie skandal seks melibatkan pemimpin tinggi PAS yang akan dibongkar oleh sahabat blog Screwkuat. Perkara ini bukan baru kerana sebelum ini Hadi Awang pernah menyatakan secara terbuka dihadapan penyokong tegar PAS di Bagan Pinang mengenai penglibatan pemimpin Pakatan Rakyat (malu akui anak buah sendiri) ketika dalam satu ceramahnya. Harus kasi peringat Hadi Awang sudah lama mengetahui durjana yang dibuat anak buahnya walaupun Mat Sabu sudah insaf cium tangan dengan Nik Aziz perihal kantoi urut dengan Normah dulu.

Siapa lebai kongkek yang dimaksudkan Hadi Awang.? Apa pun Nik Aziz sudah menjaminkan sorga untuk pemimpin PAS tersebut.....!

17 comments:

Anonymous said...

Lancau, butuh pak hang..dedah la sapa pemimpin Pas tersebut. Boleh kami nilai betul ke dak berita tu.2

Anak Lenggong said...

kah kah kah..anon 10.29..cantik nya bahasa ko...camni rupanya bahsa konon nya pejuang islam...pejuang kepala hotak ko adalaaa....apa ko ingat melayu pas tu baik sangat kee..!!!..weii diaorang serupa ko jugak pantang tengok pompuan ..mata tak berkedip..tersilap pandang lebai kat kepala boleh dicampak oooo...sama supa ko jugak kata pejuang islam tapi dok search gambar bogel kat internet...pieeerahhh mangkok ..pejuang islam konon...

Anonymous said...

Woii pundek la budak2 pas..kata islam..islam mende

Anak Selayang said...

hai orang pas bila hang ada skandal nampaknya hang marah hampa pun orang biasa juga tak lari dari maksiat. teruskan pendedahan ini biar mereka tahu pas pun bukan ahli syurga.

Anonymous said...

Teruskan pendedahan ini. Biar PAS rasa bahangnya.Jangan cari salah UMNO saja.PAS pun penuh dengan perbuatan nahi mungkar.Jangan fikir akan masuk syurga aja.......

Anonymous said...

Teruskan pendedahan ini, mereka ingatPAS ahli syurga ke. Jangan nampak keselahan orang ajee. Sendiri punya rumah tangga pun penuh dengan kekotoran. Hidup ! Malaysia,...

Anonymous said...

Teruskan pendedahan ini, mereka ingatPAS ahli syurga ke. Jangan nampak keselahan orang ajee. Sendiri punya rumah tangga pun penuh dengan kekotoran. Hidup ! Malaysia,...

Anonymous said...

Lebai PAS dah lama tibai anak pompuan dia sendiri. Kes sumbang mahram yang paling banyak sekali di Kelantan dan di kalangan penyokong PAS di Felda. Sebab tu 'sumbang mahram' itu mula sekali dicipta oleh lebai PAS sendiri.

PAS maksudnya Parti Ajaran Setan. Setan PAS ni semua sex maniac belaka. Dalam kepala dia tak ada benda lain kecuali seks gila dgn betina. Kepala kotek depa ni meleleh saja.

Tau tak pasal apa depa pakai jubah? Depa pakai jubah sebab bila kotek keras, tak nampak sangat. Kalau terlalu keras boleh bongkok sikit - tak nampak kotek sudah naik keras. Lihatlah bila Hadi cakap - dia selalu bongkok - nak nyorok kotek dia keras.

PAS itu Parti Ajaran Setan. Pengikut PAS semua setan kafir yang dilaknati Allah. Kalau dia tak tibai anak pompuan dia sendiri dia melancap siang malam. PAS memang ada bakat melancap. Nik Aziz pula kena melancap selepas sembahyang. Muka isteri dia macam pungkok lembu pada musim panas - kering sepet. Tak selera langsung.
Lepas sembahyang datanglah betina-betina PAS nak bersalam dgn tok guru setan. Kotek dia keras beb. Melancap - sabun satu kotak habis. Pukimak punya Parti Ajaran Setan (PAS)

SKREW BARU said...

MasyaAllah.....apa dah jadi ni..semua gunakan kata-kata kesat..

Aku harap skrewkuat cepat-cepatlah bagi dedah ini cerita supaya tak ada yg maki maki....Masyaallah

Anonymous said...

Dalam keadaan begini,ramai yg suspence...yg berkaitan tentu takut...malam tak boleh tidur

Lama kelamaan ada yg sakit jantung .

Munngkin ada yg mati.

Waaah ....pilihanraya lagi.

Anonymous said...

cakap sekerat kerat, ucapan hadi dipotong potong !!! apa lah bodoh sangat pecaya

Anonymous said...

Agaknya Orang2 PAS ni mencarut sebab ulama dia org kata tuhan pun mencarut..

Mana peginya akal yang tuhan kasi kat engkau org.

art6t9 said...

hanpa pun serupa gak laaaaaa.dok bising2 ajer .......

Anonymous said...

oh. yang main dengan pelacur tu kat perak kan. katanya dah keluar pakatan, jd bebas. masih lg kes mahkamah. betul ke gitu?

Anonymous said...

Apa nak heran, Biasa la PAS...
Parti Ajaran Sesat..
Pendukung Ajaran Syaitan..
Pembela Amoi Sundal..
Parti Air Sirap... hua..hua..hua..

Dik Eli bogel depa bela, siap peluk2, siap nangis2 lagi muslimahnya.
Peliwat tegar depa bela gak. PM didoa pecah perut. Al-Juburi tak plak didoa pecah buntut.
Lagi..??
Kes ADUN 'PAKAI' bini dalam uzur... mcm orang takde agama jer..??
Lagi..??
Cukup la dulu.. Kang tak pasal Tok Dungu doa apa plak kat aku tapi yang dapat bala rakyat sendiri. Kesian rakyat kelantan dapat Tok Dungu yang betul2... DUNGU.

ITU PUN DEMO TOK SEDAR2 LAGI...WEH.
GUANO MU NIE...

PAKMALAU said...

SALAM.

KALAU NAK MEMAKI HAMUN ELOK SAJA KE BLOG TOK GURU...DISANA RAMAI KRONI2 YANG BIJAK MEMAKI HAMUN !!

Anonymous said...

awg suke blok umno:woi mat screwtak cukup. siarlah ucapan penuh jangan ambik yg dah di edit. ucapan penuh baru betoi2 jantan. kalau mcm ni lu cam pondan