Saturday, August 01, 2009

Regim Khalid Gagap


GM rasa terpanggil untuk berbicara berkaitan regim Khalid sejak memerintah bumi Selangor. Regim yang tidak pernah mendapat kuasa dan rasa teruja dengan kuasa yang ada. Khalid bukan seorang ahli politik, dia business minded, cakap melayunya otak niaga tapi tak tahu guna.


Rakan blogger GAP semalam mendedahkan kemungkaran regim Khalid yang menggunakan kuasa Exco PBT untuk melindungi kepentingan peribadi dalam urus niaga arak..


Ronnie, samseng taik kucing mengarahkan supaya rampasan yang dibuat oleh penguatkuasa Shah Alam dipulangkan kepada individu berkepentingan. Itu adalah antara contoh kemungkaran yang terjadi dalam regim Khalid yang ditujukan khas kepada rakyat yang menyokong pakatan gangster untuk lari daripada ‘kezaliman’ BN.


Sebenarnya banyak kejahatan yang dibuat oleh regim khalid yang tutup mata membiarkan exco-exconya bermaharajalela. Selain itu, Ronnie juga pernah minta tukar pegawai melayu untuk diletak pegawai cina. Alasannya pegawai melayu suka ambil rasuah dan seleweng. Mana PBT yang Ronnie tak masuk daripada PJ sampai la ke Klang semua dia terjah. Yang akan menyokong kegilaan Ronnie itu adalah Khalid. Memang rasist si Ronnie.



Pasal apa dia buat cam tuh..? sebab senang dia nak buat kerja. Rumah ayam, urut, along, kelab hingga kelab gay pasti ada komisen. Senang hidup. Cakap lantang depan ceramah kutuk kerajaan sana sini yang bersih tetap DAP. Peracangan halus puak ini adalah hanya mahu meramaikan orang cina di bandar dan jika ada pegawai cina yang ramai maka jadilah cam Singapore.


Itu baru sikit permainan bangsat budak jahat pakatan. Takpa GM akan dedah one by one. Jika itu kes di PBT ada banyak lagi yang sudah dilakukan regim Khalid semenjak dapat kuasa di Selangor.


Kita singkap kembali tahun 2006 dan 2007 ketika kerajaan BN mentadbir bumi bertuah Selangor. Ini kita cerita bab Agama sebab PAS cukup maksum dalam hal agama. Ketika itu, peruntukan untuk tujuan membina rumah ibadat bukan Islam adalah sebanyak RM2 juta setiap tahun. Tetapi tahun 2008 atas kegilaan inginkan kuasa regim Khalid telah memancing kumpulan bukan Islam dengan janji peruntukan tambahan sebanyak RM3 juta. Tak kisahlah jika itu strategi budak jahat pakatan untuk memenangi PRU ke-13 nanti.


Yang menjadi persoalan kepada kebodohan regim Khalid adalah tahun ini telah menjelaskan betapa teruknya Khalid tanpa runding secara terperinci dengan Exco kerajaan negeri terutamanya PAS telah meluluskan peruntukan khas tahunan sebanyak RM8 juta dalam Bajet 2009. Tujuannya adalah untuk menjaga golongan bukan Islam dengan meminggirkan umat Islam yang menjadi penduduk majoriti di Selangor. Yang jadi persoalan mengapa Bajet untuk masjid dan surau Khalid tak umumkan..?


Apakah kesan daripada kebodohan dan kegilaan regim Khalid ini.? Kesannya akan menyebabkan kuil hindu dan tokong cina tumbuh bersepah diseluruh pelusuk ceruk Selangor. Ini adalah contoh bagaimana budak jahat pakatan membuat urus tadbir untuk menyingkirkan orang Melayu secara halus. Khalid gagap boleh dianggap boneka cina DAP dan PKR saja kerana sanggup gadai masa depan orang melayu dan Islam.


Kepada yang pernah dan masih lagi menjadi penyokong tegar pakatan gangster, renungkanlah kecelaruan yang ditimbulkan oleh regim Khalid kerana mempermainkaan undi yang telah diberi setahun yang lalu.


Tahniah PAS kerana masih lagi menjadi pak turut dalam semua hal. PAS cuma hebat berdemonstrasi tetapi bingai dalam hal politik mentadbir.


5 comments:

Anonymous said...

SLM BRO...HEHEHE BTUL PUNYE IDIOT LA SI GAGAP NI!!..KLU SAPE MASUK TIM SI BANGSAT NI ALAMAT TELUNGKUP LA BROOO!!..IDOP KLU X MENYUSAHKAN ORG X SAH!..BAHALOL BADIGOL SO'OD PUNYE GAGAP!..PTUIHHH!!

yopman said...

Salam sejahtera,
Sementelah mike cerita pasal Selangor, teman nak tanya sikit. Mana perginya budak pendek rambut belah tengah (Hassan Ali le) tokoh utama Pas Selangor tu. Dah lama tak dengar cerita dia. Ketika orang Selangor sibuk pasal DAP dan inkues TBH, dia tak nampak muka pun?
Sakit ke dia atau disembunyikan jin belaan Anwar Ibrahim?

Ashley Ahmed said...

Salam Bro,

Maner suara PAS xdgr pun? klu BN buat baru pegang sardin cap ayam PAS dah tuduh jd bapak ayam.

Lord Garam said...

SALAM,

JEFF, KALID MEMANG IDIOT SAMPAI KENA TUNJAI KEPALA DENGAN BUDAK2 KONGSI MELAYU MASA ISU AZAN DULU..

YOPMAN,
DIA NAK LARI DARI BUDAK JAHAT PAKATAN TAPI GURU JAHAT NIK AJIS TAK KASI ITU YANG DIA MALAS AMBIK POT KAT SELANGOR DAH..DIA DAH BETOI2 FEDAP....KALID SAMAD GEREJA YANG MASIH SERONOK BERMUKAH DENGAN BUDAK JAHAT DAP..

JUNAH,
BIASAKLAH TUH BRO..PAS MEMANG AMAL AJARAN YAHUDI..MULUT BUSUK MENGALAHKAN ANJING

Arif Omar said...

mereka ini pelacur politik melayu pada dap. mati nanti ke neraka lah. ada pas pun diam membisu. hudud langsung dah tak berbunyi.