Saturday, August 29, 2009

Nizar Take Beer.! Selangor Bangkit : Hangpa Pasti Sudah Tahu


Tokey mendapat khabar yang boleh dipercayai, regim Khalid Gagap akan berakhir Sept ini. Ini pasti kerana sudah banyak sangat kecelaruan yang timbul selepas Khalid mengambil alih pentadbiran Selangor. Bermula dengan langkah Khalid yang tidak adil memberi peruntukkan kepada sekolah yang melibatkan aliran pelbagai kaum, penyelewengan yang berlaku di pejabatnya sendiri dan paling sadis kegilaan Khalid mahu mengambil wang zakat bagi tujuan pembangunan telah menyedarkan beberapa pihak khususnya rakan dagang Khalid dalam pakatan.

Tokey malas hendak ulas panjang-panjang, Regim Khalid pasti tahu apa yang akan berlaku pada Sept nanti. Samada mereka hendak menafikan ataupun bermain taktik politik lancap Regim Khalid akan digulingkan pada tarikh tersebut. Tanyalah speaker mengapa mesti dia mengantung 5 ADUN BN selama 6 – 12 bulan.? Fikirlah mengapa mesti isu kuil seksyen 23 meletup kelmarin. Jika kelmarin di Klang beberapa orang anak buah Khalid Gagap memberi ceramah menyentuh isu ini sudah pasti ini bukan omongan kosong. Meraka pasti akan ber’road show’ selepas ini untuk menanam kerana itu sahaja bullet yang mereka ada.

Tokey pernah hintkan sebelum ini akan ada 10 ADUN daripada pakatan yang letih melihat kecelaruan ini berikrar akan menukar status mereka dan menyokong kepimpinan BN bagi membentuk satu lagi sejarah moden politik Malaysia selepas Perak. Ya..! ini bukan lagi cerita kosong meja bulat warung mamak, ini pasti akan membuat regim Khalid mengigit jari dan paling sadis menutup ego Anwar Ibrahim yang melobi politik lancap lompat melompat.

Tokey hendak tegaskan, bulan Sept ini adalah penentu sisa-sisa regim Khalid untuk bersenang lenang di SUK dan mengucapkan selamat tinggal diatas kebodohan yang dicipta sendiri.Tokey bukan mahu mem 'BN' diri sendiri tetapi demi kesejahteraan bangsa dan agama regim Khalid musti ditukar.

9 comments:

Shah said...

Mana PAS? Mana Hadi Awang? Buat lahceramah perdana di Shah Alam Sek 23 kalau berani? Cakap kosong boleh. Kerana nak kuasa politik sanggup biarkan Islam di hina dan jadi boneka kepada DAP. Sanggup Melayu tak ada hak di Tanah Melayu

nel said...

Dikhabarkan hari ini oleh semua peniaga daging di Selangor bahawa kepala lembu habis dilanggan oleh puak-puak UMNO...Tukar ajelah lambang kriss tu dengan parti cap kela lembu sebab yang menjadi pencacainya semuanya tak pakai akai sebab terlampau banyak makan kepala lembu....mmmbboooak!

YANG GAMBI said...

Salam, untuk pengetahwan Nel, ADUN-ADUN Melayu Islam yang ada dakam pakatan Selangor patut diberi hadiah otak lembu, mungkin juga lembu lebih cerdik sikit dari mereka, lembu bila petang dia tahu balik kandang......

vengai said...

Dei Tambi,

Selangor tak bangkit lah. Yang bangkit tai tai dan kroni UBN yang dah tak dapat kontrak dan duit free. Yang paling bangkit Toyol Tempe and his paid underdogs je.
Isu kepala lembu yang dicanang pun gagal. Mungkin hang jenis melayu bangang.

Believe me my malay brothers and sisters in Selangor are smarter than u ass holes.

They know the plot well and the way ur Regime rule the country.ok.They are not gaining anything out of the UBN regime
ruling.
Only the Regime top gun ass lickers and their cronies enrich themselves.
Sell ur story to the Sepilok in Sabah. I think even the sepilok will spit at u.

faizal said...

Peringatan supaya jangan mempermain-mainkan takbir

PEMBATALAN TAUHID

Bukan semua orang Islam yang mengucap dua kalimah syahadah akan kekal di dalam Islamnya sampai ke akhir hayat, bahkan ada di antaranya terkeluar dari agama Islam menjadi murtad sama ada dengan disedari atau pun tidak. Yang menjadi murtad itu kerana melakukan perkara-perkara yang membatalkan tauhid, iman dan syahadah mereka.

eXception said...

Khalid Ibrahim terlalu sombong. Disuruhnya MBSA bertemu dengan penduduk. Bukan dia mahu turun padang ambil tahu masalah, tetapi buat sombong dan angkuh. Tak layak baginya mencemar duli bertemu dengan rakyat golongan bawahan. Walhal Sultan Selangor sendiri sanggup mencemar duli bertemu dengan rakyat jelata.

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

ajijasin said...

salam alaikum warahmatullahi wabarakatuh.

AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN!!!
MARHABAN YA RAMADHAN!!!

MALAM KE SEPULUH RAMADHAN!!!
MALAM SEPULUH PERTAMA TERAKHIR RAHMAT ALLAH UNTUK HAMBANYA!!!

DAN SALAM MERDEKA!!!

MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!

Junah said...

Salam bro,

pangkah PAS dapat kuil.

Salam merdeka

ISAC said...

Kalau tanya TGNA pasal kuil kat Sek 23 tu, mesti dia kata "ambo dok masuk campo....ambo doa jo pada Allah s.w.t"....