Wednesday, August 12, 2009

Kepala Hotak Kau...ANWAR..!

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim kesal dengan sikap Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang memilih cara berpolitik menggunakan serangan secara peribadi.
Bagaimanapun Ahli Parlimen Permatang Pauh itu berkata, beliau tidak berhasrat untuk terjebak di dalam pertikaian peribadi dengan Muhyiddin sebaliknya akan berhujah dari sudut dasar sahaja. “Ramai mahu saya serang balas (Muhyiddin).
Tetapi saya rasa masih tidak perlu berbuat begitu untuk masa sekarang, saya akan menjelaskan isu-isu pokok yang perlu dijawab oleh mereka (Barisan Nasional),” katanya kepada media di ibu pejabat PKR di sini, semalam. Sinar Harian


GM: Anwar kata serangan peribadi. GM kata kepala hotak kau Anwar....Dia lupa apa yang pernah dibuat terhadap pemimpin-pemimpin UMNO khususnya Najib.

6 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

Dia memang mudah lupa, macam dia juga lupa berapa kali dia dah sodok belakang orang.....

Tungaklangit said...

salam bro garamanis

kalau saya pun akan marah tengok loyar buruk si anwar ni...

tapi itulah kelebihannya yang membuat ramai jatuh hati dan menyiakan apa yang dikatakan oleh si anwar ini...

tapi itu tak selamanya satu hari dia akan jatuh juga mungkin tahun ini atau tahun depan rakyat akan tahu siapa anwar


salam

Junah said...

Salam,

Dia nak berlakon baik la tu..

TokeyGaram said...

SAHABAT,

ITULAH MANUSIA MUNAFIK YANG BERNAMA ANWAR IBRAHIM.

bungaraya said...

Kepala butuh hotak anwar. Lagi kepala hottttaaakkk orang-orang yang menjadi kerbau dicucuk hidung dibelakangnya!!!!

DozzVader said...

Bukan itu hari cakap nak saman ker? ahaks!!Bukti Anuwar the bontot teramat takut dengan TS Muhyidin.

Tan Sri patut ajak anuwar gaduh 1 by 1 jer.. biar si peliwat tu tahu tinggi rendah langit..