Thursday, August 20, 2009

Ini Sorga Aku Yang Punya.. Jackass Dan Kisah 10 Adun


GM hairan betul dengan satu manusia munafik yang bernama Nik Aziz atau pendita usang menghitung hari. Kehairanan GM bertambah-tambah dengan pengikut gila dan pengipas taksub yang membiarkan sindrom nyanyok pendita ini semakin bercambah.

Disatu ketika dalam kenyataan media Haprak Deli, pendita nie menafikan pernah mengatakan ''ahli UMNO'' tidak akan masuk syurga tetapi realitinya pendita ini memang kata macam tuh. Tak tau kenapa pengipas taksub masih boleh melihat kenyanyokan pendita ini.

Sudah jelas, pendita usang Nik Aziz makin teruk dilapah usia dengan peluang yang diberi Allah untuk bertaubat. Masih ada sinar kesian yang diberi tetapi tidak disedari oleh pendita usang Nik Aziz.

Mengapa Hadi Awe, Ustaz Nasha dan lain lain pengipas diam melihat telatah sarkas pendita mempersendakan Islam.? Langsung tidak terusik iman mereka melihat kelucuan Nik Aziz. Ini mungkin akibat kerana bersahabat dengan syaitan DAP dan paling akrab dia bersahabat dengan Anwar Ibrahim pemegang juara munafik sepanjang zaman.

Cakap berkaitan Anwar Ibrahim, dalam ceramah kelmarin hebat mengatakan akan menjawab satu persatu kenyataan pengkhianat yang dilabel kemas kepadanya. Sekarang Anwar cuba ingin mewangi taik yang sentiasa busuk di hadapan pemujanya.

Semua orang tau apa yang sudah Anwar buat daripada mula-mula dalam UMNO sampailah dia rosakkan apa yang pernah diciptanya. Manusia munafik inilah yang membawa sindrom munafik beranak pinak di dalam PAS dan membusung di dalam minda pendita usang Nik Aziz.

Sudah ada petanda dan ingatan yang disampaikan oleh yang Esa. Melihat gelagat PAS yang semakin bongkak tanpa mereka sedar ini adalah cabaran yang diberi untuk mereka menilai semula asas perjuangan Fasal 3 yang diagungkan.

Di Selangor GM dengar sudah ready 10 orang ADUN/AP PAS dan PKR yang mahu keluar daripada geng budak jahat pakatan. Ini bukan cerita kosong kerana ada usaha untuk memujuk mereka untuk tidak keluar kerana depa takut kisah Perak siri 2 akan berlaku.

Orang-orang besar PAS dan PKR sepatutnya nilai kenapa 10 orang ini buat kerja gila untuk isytihar Bebas.? Depa semua dah sedar yang selama ini PAS dan PKR asyik kena kencing dengan tingkah laku DAP yang seleweng duit kerajaan negeri macam dalam kes Teoh sampai dia terjun bangunan sebab dah termuntah dengan kerja kotor DAP.

GM - Ini bukan cerita main-main.....

4 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

Kawan ingatlah, dia terlupa kot, terlalu banyak baca kitab, dia terasa macam dia jadi paderi pulak, boleh mengampunkan dosa-dosa orang dan boleh memastikan orang masuk syurga.

Kalau macam ni berterusan, tak mustahil akan berlaku, bila dia di Kelantan dia jadi imam dalam Masjid, bila gi Selangor dia jadi imam dalam gereja dengan Ronnie Liu.....

Lin said...

salam

Teringat citer P Ramlee

keh keh keh


Ramadhan sudah datang kena simpan duit bagi duit raya bro

salam

eXception said...

Nik Aziz nak bersemuka Majlis Fatwa bg menafikan dia tak berkata demikian.... Tapi sayang, kata orang terlanjur kata, tak boleh tarik balik...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Ashley Ahmed said...

Salam,

manusia ajaib!