Sunday, February 15, 2009

Apa Akan Jadi Jika....Katanya

Apa akan jadi jika...
BN/UMO tewas di Bukit Selambau (BS) dan Bukit Gantang (BG). Penyokong pembangkang bersorak, pemimpin apatah lagi kurang ajar nampaknya mendabik dada.
Kononnya ada pertolongan dari langit.
Kononnya rakyat menolak habis BN/UMNO
Paling hebat sekali Pakatan Keparat akan cakap SPR telus telah menjalankan tugas dengan adil dan berhemah, tiada pengundi hantu dan BN/UMNO akan berkubur pada PRU ke 13 nanti. Seperti mana di Permatang Pauh (PP) dan Kuala Terengganu (KT), Anwar Ibrahim Munafikun semakin kembangla punggok hang macam burung merak. Pencacai-pencacai Anwar Ibrahim Munafikun makin galak menjilat kangkangan anda.!

Apa akan jadi jika...
Bab ini paling tak best...
Macam biasa BN/UMNO dituduh kononnya membeli pengundi dengan pelbagai peruntukkan.Rasuah Pilihanraya katanya...
BN/UMNO akan disepak bertubi-tubi kononnya membawa pengundi hantu dari kawasan sekitar..Paling berkelayakan dilabel pengundi hantu adalah Polis ataupun SB katanya...
Macam biasa alasan yang tak lapuk dek hujan tak lekang dek panas, SPR tidak telus dan gagal dalam menjalankan tugas dengan adil..katanya..
Apakah lupa pejilat-penjilat Anwar Ibrahim Munafikun kemenangan di PP dan KT itu adalah kerana rakyat mahukan demokrasi yang adil katanya..tetapi..jika di BS dan BG anda tewas inilah adalah alasan yangterbaik..katanya..ini juga dinamakan demokrasi.
Tetapi depa ini terlupa Anwar Ibrahim Munafikun seorang yang maksum, tidak boleh ditegur dan seorang yang maha hebat cap ayam dan jika BS dan BG kembali kepada BN/UMNO, SPR, Polis dan Kerajaan akan diludah habis-habisan oleh penjilat-penjilat peliwat maha munafik itu...

Apa Akan Jadi Jika...Katanya
BN/UMNO tewas, hamPAS dan No.1 Nyanyok Kelantan akan cakap, ini adalah bukti rakyat menolak BN/UMNO dan menyeru rakyat menolak Kerajaan KAFIR dan HARAM katanya...
Sokongan terhadap peliwat maha munafik semakin galak, DAP akan di'anakemas'kan kerana DAP lebih memahami Islam dari UMNO..katanya..
Itulah No.1 Nyanyok Kelantan...yang tidak ada pendirian, tidak relevan dan bakal disingkirkan dalam Muktamar hamPAS akan datang...

Apa Akan Jadi Jika...Katanya
BN/UMNO menang di BS dan BG...No.1 Nyanyok Kelantan akan kutuk BN/UMNO kerana membeli undi, kemenangan itu diisytiharkan HARAM dan rakyat yang menyokong BN/UMNO jangan harap dapat bau syurga..katanya
Beliau sahaja yang layak nak semak nama-nama ahli syurga..katanya
Siapa cakap tak relevan berani demo ghoyak kat ambo gitu..katanya
SPR difatwakan haram kerana menyokong kerajaan HARAM..katanya


Inilah senario yang akan berlaku jika sesuatu perkara tidak memihak kepada Pakatan Keparat yang tiada bezanya dengan kerajaan campuran Israel..saling curiga mencurigai antara satu sama lain....

4 comments:

PAPA GOMO said...

HUA...HUA,..HUA...GUA SOKONG APA LU KATA NI...

DASAR PAKATAN RAKYAT TERUTAMANYA PAS AKAN MEMAINKAN SENTIMEN PENGUNDI HANTU, KAFIR, HARAM DAN BERMACAM-MACAM LAGI.

MEMANG HARAMJADAH LAH MEREKA NI SEMUA PAKATAN RAKYAT.

APA PUN KITA BPN HARUS BERSIAP SEDIA BAGI MENGEMPUR BLOGGER PAKATAN RAKYAT DENGAN HUJAH DAN REALITI YANG SEBENAR SEPANJANG PILIHANRAYA.

KITA HARUS MENYAMPAIKAN MAKLUMAT YANG BETUL DAN SAHIH TAMPA FITNAH PADA RAKYAT.

HARAP PEKARA INI KITA BINCANGKAN BERSAMA PANG5 DAN ABG TUAH NANTI.

Lord Garam said...

Salam GOMO,

Yes..gua sokong lu...

Pembangkang memang tak bley pakai...

Anonymous said...

Salam GM & GOMO,

Apa akan jadi jika...kita mampu mengubah minda anak-anak muda kita supaya lebih telus dan jelas melihat kebenaran. Jangan ikut perasaan dan gelora jiwa berontak mereka.

Saya semasa pelajar dulu pun telah mengikut jalan salah dan menyokong DSA tetapi akhirnya saya tahu dan menemui kebenaran buka disitu.

Lord Garam said...

Salam Beranikan Hati,
Sesungguhnya anda masih belum terlambat untuk melihat segala keaiban ini. Anwar Ibrahim Munafikun akan dilondeh seaib-aibnya bila tiba masanya nanti.