Friday, February 13, 2009

Transformasi Minda Kebusukan

Atmosfera politik Malaysia mengalami suhu yang tidak menentu sejak kebelakangan ini.Isu lompat parti, Derhaka, Fitnah dan Rasuah Politik menjadi cerita yang menarik untuk ditontoni.

Bermula dengan langkah Anwar Ibrahim Munafikun menjerit rancangannya untuk menubuhkan 'kerajaan 16 Sept' melalui pintu belakang tidak menjadi kenyataan. Anwar Ibrahim Munafikun bijak mengatur strategik licik untuk memporak porandakan BN dengan cerita-cerita fantasi dan tahyulistik yang tak sudah-sudah sehinggakan 'menghambat' BN sampai ke Taiwan.

Alih-alih bila tiba masanya, satu Malaysia telah berjaya dibohonginya. Alangkah menyedihkan apabila parti yang mengaku membawa syiar Islam PAS habis tipunya hidup-hidup.

PAS yang menyedari perilaku jijik Anwar Ibrahim Munafikun menyifatkan lebih baik bersekongkol dengan peliwat itu daripada bermuzakarah bersama UMNO.Astaghfirullah...benar-benar petanda dunia menujut semakin dekat dengan kita.!

Sementahlah kekalahan BN di Permatang Pauh dan Kuala Terengganu semacam memberi rahmat kepada Anwar Ibrahim Munafikun menjerit bahawa masa semakin hampir untuk BN 'ditalkinkan' dengan sokongan padu rakyat berikutan kemenangan di dua [2] pilihan raya kecil lalu.

Tambahan pula kemasukan Dato'Nasaruddin Hashim, ADUN Bota kedalam PKR untuk membentuk gabungan yang kuat di Perak telah memberi petanda kepada Anwar Ibrahim Munafikun untuk mencapai cita-cita fantasinya.

Tetapi Anwar Ibrahim Munafikun lupa, sebijak-bijak beliau terserlah kebodohan yang nyata. Beliau terlupa akan langkah sumbangnya dan membaca gerak geri BN dalam memberi ADUN Bota itu kedalam PKR di Perak. UMNO memberi satu tetapi dengan kebijaksanaan Najib, BN memperoleh tiga [3] ADUN sekali gus.! Anwar Ibrahim Munafikun kena tipu..

Seperti mahu mencuci tangan, Anwar Ibrahim Munafikun tahu akan kesukaan orang-orang Melayu. Beliau tahu orang Melayu memang gemar cerita-cerita fitnah. Dihantarnya Si Bahlol dari Ipoh Barat iaitu Fauzi 'Bahlol' Muda.

Wujudkan satu cerita fitnah dan ditambah dengan akuan bersumpah cap ayam maka bergegarlah suhu politik seketika dengan BN cuba menyogok beliau RM 50 Juta supaya ditariknya ADUN PKR untuk berpaling tadah.

Setelah berjaya, Anwar Ibrahim Munafikun membakar semangat rakyat Perak untuk menentang Tuanku Sultan kononnya Tuanku Sultan tidak layak untuk menentukan siapa yang berhak berkuasa di bumi Perak. Laungan 'Hidup Rakyat' menjadi keramat dengan tiba-tiba.

Seperti telah dirancang, Tuanku Sultan dihina dan bermulalah episod malang bagi institusi Raja di Malaysia yang dijanakan oleh Anwar Ibrahim Keparat Munafikun.

Lupakan seketika tindak tanduk PAS mereka sudah jauh benar terpesong dari asas perjuangannya. Agama mana yang mengajar untuk menghina, mencela dan memberontak melawan pemerintah yang adil.?

Disinilah kelemahan paling jelas orang Melayu amnya di Perak. Mereka tidak mengetahui dan memahami perlembangaan negeri sendiri. Buku perlu dibuka, penerangan yang jelas perlu diperjelaskan sejelas-jelasnya. Kemungkinan mereka sudah alpa dengan pemikiran yang taksub kepada pemimpin hingga tidak dapat membezakan kebenaran atau kebatilan.

Apa yang berlaku di Perak memerlukan ketekunan pemerintah dalam memberi penjelasan berhubung hal ehwal perlembangaan negeri. Kepada parti pembangkang, belajarlah untuk bersabar dan terimalah kenyataan anda telah kehilangan kuasa akibat bersekongkol dengan peliwat maha munafik itu.

Selepas ini apa yang nyata kelibat sumbang Anwar Ibrahim Munafikun akan dilondeh seaib-aibnya bila tiba masanya dan buku-buku sejarah pasti tidak akan mencatatkan namanya sebagai manusia yang terbilang tetapi sebagai manusia yang SUPER TEMBERANG.

No comments: