Wednesday, February 04, 2009

Perak Tumbang: Baik Punya Cilok

Bapak marah..tak seronok..dok pikir bala apa pulak nak datang lepas nie.....

Hua..hua..hua..wah seronok betoi GM (aku ler tuh) bila Perak mencapai kemerdekaan setelah dijajah selama 10 bulan oleh GPK yang keparat..Ini adalah sejarah yang perlu dikaji selepas ini oleh penuntut-penuntut universiti jurusan Sains Politik bertapa BAHLOLnya ahli politik GPK yang tidak dapat membaca gerak geri lawan mereka dalam berpolitik..Sekalung tahniah kepada kecerdikkan Datuk Seri Najib bermain dengan masa depan orang Perak...

GM sendiri tak dapat nak membaca gerak saraf BN..yang nampak kebodohan 2 ekor keldai sain surat tidak bertarikh..tak ker BAHLOL namanya tuh..

Kepada penyokong-penyokong GPK janganlah selepas ini anda merusuh,berdemontrasi,mencerca dan pelbagai lagi tabiat gila anda mengatakan BN bertindak kuku besi dalam merampas Perak dari tangan SELEMBUZAR belaan anda...Tidakkah tindakan BN ini adalah tindakan orang yang cerdik,beretika,demokrasi dan pelbagai lagi pujian untuk orang yang melompat-lompat seperti mana Anwar Ibrahim Munafikun, SELEMBUZAR, Pak Nik Aziz, Nasharuddin dan ramai lagi pemimpin anda lemparkan semasa katak BN tersalah masuk kandang..?hua..hua..hua..SELEMBUZAR lepas ini tak merasa lah demo naek camry laghi..demo baru ghasor kejap jer...dah nak kena tarik..

Anwar Ibrahim Munafikun ke'BAHLOL'an anda terserlah dengan tindakan (langsung tidak bijak) dalam berpolitik walaupun penyokong-penyokong anda yang buta hati,buta perut dan macam-macam buta lah menggelarkan anda 'Ahli Politik Paling Bijak di Asia'...HHHAAATTTUUIIIHHHH...mungkin bagi PAS dan DAP anda dikira kategori genius tetapi anda diminta untuk menjalani ujian IQ terlebih dahulu dimana-mana hospital yang anda pilih..Pasti Hospital Pusrawi menjadi idaman anda bukan..!

Kepada Pak Nik Aziz dan cediakawan PAS anda digalakkan untuk bermuhasabah untuk menilai musibah yang berlaku akibat keBODOHan anda menyokong orang munafik..Inilah masanya anda bertindak keluar dari GPK (Gabungan Pakatan Keparat) dan berdirilah sendiri seperti mana anda lakukan 10 tahun dahulu..

Telah diketahui Anwar Ibrahim Munafikun hanya memerlukan anda dikala si munafik itu terkial-kial geli akibat digeletek sang DAP..

Kepada Anwar Ibrahim Munafikun hayatilah video BAIK PUNYA CILOK ditujukan khas untuk anda wahai sang pujangga PUTRAJAYA..hua..hua..hua..

(Digalakkan Untuk Menamakan 4 Watak Yang Melakonkan Watak-Watak ini.)

video

2 comments:

Ezad said...

alahai kesiannya..

baru je pakai cambry, dah kena naik proton balik..
drive sendiri lak tu...

ahahaha...

kerisku said...

pesan pok ajis, kita jangan la menyakiti org yg kalah pada prk kuala ganu aritu.
Aku tk kira nk kata gak kat puak2 pembangkang baru kat negeri perak tu. Lu pikior la sendiri... apa yg DAP buat kat org melayu perak.