Sunday, February 15, 2009

Bai Singh: Selamat Jalan

Pakatan Keparat seperti mahu menyisihkan dan menendang Bai Singh berhubung saman terhadap Tuanku Sultan Perak. Pemuda PAS awal-awal lagi dah cuci tangan menganggap isu saman Bai Singh adalah bersifat peribadi.Klik

Kini No.1 Nyanyok Kelantan pun dan tendang Bai Singh jauh-jauh tak mahu bersama-sama dalam insiden biol tersebut. Yang nak dihairankan seangkatan dengan Bai Singh masih tunggu dan lihat untuk bersama memberi sokongan moral kepada OKU itu.

Inilah masalah Pakatan Keparat, bila dah tahu bersalah cepat-cepat cuci tangan..kononnya tidak mahu dilabel komplot. Apabila hal yang tidak menyebelahi mereka dijerit dan dihambur dengan pelbagai kata-kata cacian. Islam mende ajar umat macam gitu.

Anwar Ibrahim Munafikun jangan dicari lebih senang si peliwat itu berkaraoke di luar negeri langsung tinggalkan teman-teman sendirian. Terbukti benar dan sahih Anwar Ibrahim Munafikun cuci tangan dalam hal Bai Singh si OKU tua. Pakatan Keparat gagal tonjolkan kesefahaman. Nak memerintah mende bodoh piang gini..!

Tunggula lagi seminggu nak buang undi pasti si keparat maha munafik tuh datang dengan alasan kononnya urusan di Palestin lebih memerlukan beliau. Munafik benar si peliwat itu.Percayalah....

2 comments:

Parpu Kari said...

AKU SOKONG KAU BRO.....100%

ADI JAGAT PUTRA said...

mmg betul tu bro.masing - masing nak lepas tangan bila ada masalah.tapi kalau benda tu bagi untung kat depa dengan kerusi roda si OKU tu deme junjung atas kepala