Tuesday, February 03, 2009

Berfikirlah Sejenak Wahai Ahli Politik


Belum apa-apa lagi GPK dah sound sama SPR..kasi tempoh 48 jam bikin semak surat 2 bahlol yang nak meloncat..oink..oink..

Inilah sikap dan tabiat 'bakal pemimpin Malaysia' yang mengelarkan diri mereka pejuang rakyat dan demokrasi HHAATTTUUIIHHHH....yang dikepalai oleh Anwar Ibrahim Munafikun..Mengapa mesti membantah..?, mengapa mesti mengelabah..?mengapa mesti bersikap 'kePARITan'..berfikirlah secara matang, bertindaklah secara profesional, dan beretika..

Makin terbukalah sikap sebenar GPK yang memaksa ADUN-ADUN bahlol mereka menandatangani surat bangang kerana sindrom takut dengan bayang-banyang sendiri..adakah ini pejuang demokrasi HHAATTTUUIIHHH sebenar.? bertindak secara beretika.?

Bila tengok TV reaksi Bang Nasha second man PAS yang membidas SPR tidak berhak mempertikaikan surat bangang tuh rasa-rasa logik ker kenyataan seorang pemimpin yang dipilih rakyat yang memberi kenyataan bahlol...lepas tuh kenyataan orang kuat DAP Perak pun sama juga bahlolnya...

Penyokong-penyokong GPK yang dah dibutakan hati oleh wayang drama Anwar Ibrahim berfikirlah sejenak...adakah ini ciri-ciri sebuah kerajaan yang demokrasi HHAATTTUUUIIHHH...adakah ini pemimpin yang kita mahukan.? hanya tahu mencari kesalahan orang lain, tidak beretika, matang (jauh sekali) apatah lagi profesional..!

Kepada bahlol-bahlol GPK ambillah pendekatan pemerintah menerima seadanya ADUNnya yang meloncat oink..oink..yang nak jadi katak, terlingkup,tongang terbalik asalkan dalam PRU akan datang tahulah nasib ADUNnya..buatlah kerja dari sibuk berpolitik longkang. tunaikanlah mandat yang diberi rakyat untuk meraih sokongan ikhlas demi berkerja untuk Allah S.A.W

Wahai ahli-ahli politik sedarlah Anwar Ibrahim Munafikun sedang ketawa melihat atmosfera politik Malaysia berubah-ubah mengikut sesedap hatinya daripada membicarakan kisah aibnya yang bakal ke udara beberapa ketika nanti.

4 comments:

TokBatinSenoi said...

salam
Percaturan politik yang mencelarukan persepsi orang Melayu... Sangat merugikan.

gotahlantun said...

salam,

Puak2 yang tak suka melayu bersatu, sekarang ni tengah letup2kan jari..bersedia nak tepuk tangan.

Zahari Ismail said...

huyooo...gua tabik kat lu...kerana memiliki tenaga yang banyak...gua tak leh...sebab tenaga yang diamanahkan kat gua hanya tok jadi saksi kebesaran dia.jika gua salah guna berdendam secara auto gua terlepas pandang kebesaran dia.dan gua terpaksa menaggung sakit...gua dah kena,gua tabik lu punya dunia.

semoga lu berjaya.

peh semangat gila...

Muhammad Azli Shukri said...

politik malaysia makin kucar kacir dan yang rugi adalah orang Melayu sendiri.