Wednesday, September 09, 2009

Nizar Anwar Attarturk..! No Petrol No Runding.

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan pintu rundingan di antara Pas dan UMNO mengenai masa depan Islam dan ummah di negara ini sudah tertutup rapat.

Beliau berkata, soal itu telah berlalu dan tidak perlu dibangkitkan lagi kerana sudah tidak ada lagi apa-apa perkara yang hendak dirundingkan.

Menteri Besar itu sebaliknya berkata, pihaknya bersedia mengadakan rundingan jika ia berkaitan isu pemberian royalti minyak kepada kerajaan Pas Kelantan.

Sumber: Utusan

Tokey : Nik Aziz petrol kata telah berjaya menukar pemikiran rakyat Kelantan daripada metaliti pak turut eropah kepada pak turut nabi. Nabi PAS mengajar Nik Aziz untuk menolak segala perbincangan demi kepentingan ummah tetapi kepentingan undi dan duniawi adalah lebih penting untuk Nik Aziz petrol. Biarkan Nik Aziz dengan sikap riaknya kerana itu adalah dugaan Allah untuk manusia diakhir zaman. Tidak hairan Nik Aziz menjadi senyanyok ini kerana dia adalah bisul yang semakin hari semakin membusuk.

Tokey - Teringat drama Antara Garisan di Astro Ria tempoh hari. Kisah seorang ustaz yang kononnya diutus tuhan untuk membanteras maksiat disebuah kampung, alih-alih ustaz tuh sendiri yang melakukan maksiat kerana terikutkan bisikan syaitan.

Tokey - Dari dulu lagi tak anggap yang berjubah kopiah ini maksum dan bersih dari dosa. Lihatlah di Tabung Haji pasal kes pecah amanah. Bukankah yang kantol manusia yang berkopiah jubah..! Bangga ucap bermukadimah dengan ayat-ayat Allah tetapi jika sudah berkuasa pasti kopiah jubah itu ditanggalkannya.

Tokey - Mengikut perintah Allah tetapi tidak melabelkan diri bagus dalam suruhannya. Urusan syurga neraka adalah urusan Allah bukan Nik Aziz petrol dan Anwar Ibrahim.

"Sama Rata, Sama Rasa, Depan Belakang Sama Saja"

8 comments:

Anakbukitgantang said...

Pada hari ini Islam telah diletak setaraf dengan harga petrol!

kemana perginya perjuangan menegakkan ugana Islam?

Kenapa lebih senang bersekongkonl dengan agen dan proxy yahudi dari berpadu dengan orang Islam sendiri?

Adakaha cerita sedeh empayar Andalusia Islam yang hancur akan berlaku lagi disini?

Apakah nanti di tahun mendatang PAS di bawah Nik Azzi akan di letakkan beribu kesalahan seperti King Mahmood yang sanggup membelot dan merobohkan satu lagi negarakota Islam iaitu Cardoba semata mata untuk menyelamatkan Al Hambra yang akhirnya runtuh di tangan Ferdinand Katholik.

Apakah peranan semua muslimah yang bersekongkol dalam isu "no talk no petrol" sama dengan peranan Isabella, anak Amir Morocco yang asalnya Islam tapi sanggup murtad dan bernikah dengan Ferdinand setelah kematian suami pertamanya?

Sama sama kita fikir, menyokong PAS kini macam menyokong kafir. Saya tak mahu menanggung dosa anak cucu kita nanti dimurtadkan setelah satu persatu AGENDA TERSEMBUNYI musuh Islam dilaksananakan di Malaysia

Godisuno said...

sudah-sudahlah duk sibuk nak berunding dengan PAS tu. dah berpuluh tahun ahli PAS di tanam kepercayaan UMNO tu jahat, kafir, firaun, zalim dan sebagainya. Jangan duk terhegeh-hegeh dengan PAS lah. baik majukan Malaysia. biarkan mereka hidup dalam khayalan mereka. Penyakit riak mereka tu tak kemananya.

Anonymous said...

" Kenapa lebih senang bersekongkonl dengan agen dan proxy yahudi ? " - betul tu, buat apa nak bersekongkol ngan UMNO yang kunun nak bersatu hanya bila di tolak kebanyakan melayu, tapi tendang kawan bila dah senang...

"Adakaha cerita sedeh empayar Andalusia Islam yang hancur akan berlaku lagi disini ? " - andalusia ? not sure about andalusia, tapi cerita altantuya ramai yang tahu kot...

"Apakah nanti di tahun mendatang PAS di bawah Nik Azzi akan di letakkan beribu kesalahan seperti King Mahmood yang sanggup membelot dan merobohkan satu lagi negarakota Islam iaitu Cardoba semata mata untuk menyelamatkan Al Hambra yang akhirnya runtuh di tangan Ferdinand Katholik " - nie melalut apa nie brader ? nonsense anology .....

wénkt said...

PAS semakin teruk

dulu still respect Nik Aziz

tapi makin hari makin byk benda tak betul

ilang respect

Anonymous said...

saudara,

saya setuju dengan pendapat tentang perilaku manusia yang berlagak alim. Sebagai contoh dalam cerita yang dimaksudkan itu. sudah terang dan memang berlaku amnusia yang berlagak alim tidak lebih hanya mengejar keduniaan.

begitulah yang terjadi kepada nik aziz.

Anonymous said...

tokey,

saya sudah meragui nik aziz berlainan ketika arwah ustaz fadhil masih ada.

-Staf Tabung Haji-

TAAVEEKUN PERAK said...

hahahahahaahah nik aziz petrol.mcm2 hahaha.funny sungguh.hahahhhahah.

Ashley Ahmed said...

Salam,

harta, pangkat dan wanita cambodia mmg melemahkan jiwa!