Friday, September 18, 2009

Nizar Anwar Harami..! Diam Dan Nantikan

On Track..! itulah gambaran yang boleh diberi. Pengambilalihan Selangor akan berlaku jua. Retreat team blogger patriot bersama ‘mastermind’ berlangsung malam tadi. ADUN-ADUN PKR dan PAS tak perlu lagi memberi sebarang komen atau kenyataan bagi menghangatkan isu ini. Diam dan nanti langkah seterusnya. Klik retreat


Tokey - Lepas Aidiladha sejarah akan tercipta.


We have the numbers..!

We have the numbers..!


"Sama Rata,Sama Rasa Depan Belakang Sama Saja"

8 comments:

abghalim said...

Tiada Salam Atau Ucapan
Tiada Pesan Tanda Ingatan
Suasana Penuh Keriangan
ku Teringat Pada Seseorang
Oh

Di Hari Yang Berbahgia Ini
Hatiku Kosong dan Sepi Sekali
Betapa Manis Kenangi Lalu
Menyambut Raya Bersama Denganku
Oh

Korus
Tiada Bisikan Lembut Yang ku Dengar
Hanya Suara Azan Sayup Bergema
Masih Kurasakan Hangat Tanganmu
Di Pagi Raya Bersalam Dengan Ku

Tetamu Datang Tetamu Pergi
Namun Tak Tiba Orang ku Nanti
Hanya Sepasang Kurung Nan Biru
Menjadi Teman Mengubat Rindu Ku
Oh


abghalim MOHON AMPUN DAN MAAF
Selamat Hari Raya Aidil Fitri

PemudaRasah said...

Aku cuma sedih dengan orang UMNO yang masih tak pernah nak insaf dengan perbuatan2 yang mereka lakukan. Suka aku nak ulas bahawa majoriti pengundi dari golongan muda telah menolak UMNO-BN dan akan menghukum UMNO-BN pada pru-13. UMNO-BN boleh merancang apa saja di Selangor tapi jangan lupa perancangan ALLAH yang terbaik. Pakatan rakyat tidak sekalipun gentar jika peristiwa Di Perak berulang di Selangor kerana ianya tidak bersifat kekal dan hanya sementara. Sayang sekali unngkapan dan slogan satu Malaysia hanyalah retiorik dan tidak langsung dipraktik oleh pimpinan UMNO. Janganlah cepat yakin dan bersangka oranag melayu tetap menyokong UMNO kerana keyakinan yang tinggi itulah yang menyebabkan UMNO terlungkup pada setiap pilihanraya kecil. MASANYA PASTI AKAN TIBA......

PemudaRasah said...

Aku cuma sedih dengan orang UMNO yang masih tak pernah nak insaf dengan perbuatan2 yang mereka lakukan. Suka aku nak ulas bahawa majoriti pengundi dari golongan muda telah menolak UMNO-BN dan akan menghukum UMNO-BN pada pru-13. UMNO-BN boleh merancang apa saja di Selangor tapi jangan lupa perancangan ALLAH yang terbaik. Pakatan rakyat tidak sekalipun gentar jika peristiwa Di Perak berulang di Selangor kerana ianya tidak bersifat kekal dan hanya sementara. Sayang sekali unngkapan dan slogan satu Malaysia hanyalah retiorik dan tidak langsung dipraktik oleh pimpinan UMNO. Janganlah cepat yakin dan bersangka oranag melayu tetap menyokong UMNO kerana keyakinan yang tinggi itulah yang menyebabkan UMNO terlungkup pada setiap pilihanraya kecil. MASANYA PASTI AKAN TIBA......

PemudaRasah said...

Belum pun pilihanraya kecil Bagan Pinang bermula, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) petang tadi baru menerima satu lagi Surat Perletakan Jawatan dari Adun Johol, Barisan Nasional.

Punca pengutusan surat tersebut kerana ADUNnya sedang bersabung nyawa; akibat penyakit kanser tulang tahapan ketiga/genting.

Ini menandakan Negeri Sembilan bakal menempuhi satu lagi pilihanraya kecil; selepas selesainya pilihanraya kecil Bagan Pinang kelak.

Pun begitu, MKT PKR Badrul Hisham Shaharin @ Chegubard berkata, SPR sedaya upaya cuba menyelamatkan BN dengan menolak surat perletakan jawatan itu.

Dalam perkembangan berkaitan, dua ADUN BN yang lain sedang berdepan dengan pertuduhan rasuah; yang membolehkan kedua-dua mereka hilang kedudukan sebagai ADUN.

Jika berlaku juga pilihanraya di kedua-dua Dun itu, menjadikan BN Umno terus diselubungi sindrom takut kalah pilihamraya (atychiphobhia).

Ini kerana, Umno sudah kalah tujuh kali berturut-turut di Semenanjung – Permatang Pauh, Kuala Terengganu, Bukit Gantang, Bukit Selambau, Manek Urai, Penanti dan Permatang Pasir.

Umno BN bertambah bimbang, takut-takut Negeri Sembilan akan jatuh dalam genggaman Pakatan Rakyat (PR).

Ianya tidak mustahil kerana perbezaan kerusi BN-PR hanya empat kerusi sahaja.

Sama-sama kita nantikan apa pula konspirasi SPR-UMNO BN dalam masa terdekat ini demi mempertahankan status quo mereka sebagai pemerintah zalim menjelang PRU13 kelak. -zainulfaqar

Anonymous said...

Pemuda rasah..
tak payah la nk ckp2 panjang2 ... membazir ruang betul la ko nie... kalau rasa confident ape nk takut... penulis kata we have the numbers... ayat sapa tu... hahaha.. bapak penipu...

Kalau betul la ADUN Johol antar surat.. bagus la tu... maknanya die bertangggung jawap... kalau rasa tak boleh berkhidmat akibat masalah kesihatan elok berenti dari tak berkhidmat langsung pada rakyat... ala macam ADUN Galas tu.. tak pe .. ulamak PR.. nik aziz kata tak pe... tak payah la nk percaya sgt ckp cikgu Bad tu... mamat tu mmg tak kisah even kalau terpaksa jual anak bini, mak bapak pun die sanggup asalkan die boleh jilat si anuwar...

Kelakar aku dgr PR tak gentar... tu yang duk meroyan siang malam hilang kerusi MB Perak tu ape cerita pulak... duk jaja cerita mengarut... kesian.. elok la hang p nasihat si nizar tu.. sudah2 la.. rakyat dah naik muak tgk perangai hangpa.. bodoh piang... jangan lupa nasihatkan si anwar tu sekali... tangguh tetap tangguh... tak payah nk manipulasi prosedur mahkamah... bicara jer.. awat... 10 peguam tu tak pandai ker org mmg dah tak boleh nk pusing.. pasal dah mmg betul anwar tu gay... hahahaha... bacul punya PR...

PR nie kalau sembang mmg kencang.. tapi habuk pun tarak... cakap tak serupa bikin, cakap,cakap,cakap... tak bikin2... Kalau dah rasa PR tu bagus sgt... ape nk risau.. tgu jer la PRU13...

akai ada kaa...

ninja said...

kpd pemuda rasah dan kepada mereka-mereka pembela kepada pakatan menghancurkan Islam dan Ketuanan Melayu (PR)...aku pengundi asal Parlimen Pmtg Pauh dan Dun Penanti nak habaq...anwar enjin belakang yang menyebabkan arwah YB Haji Zabidi kalah sebagai MP Pmtg Pauh..Anwar gila nak jadi no.1 sampai sanggup menjatuhkan YB Haji Zabidi yang menjadi MP PAS di Pmtg pada masa tu..owg umno pun bagi undi kat arwah Haji Zabidi sebab Hj Zabidi seorang ulama...xkan lupa apa yang anwar enjin belakang dah buat kat arwah...hampa xpyhlah dok kata anwar betul..kita tgk apa nak jadi kat dun Penanti dan Parlimen Pmtg Pauh pada PRU 13...Ketuanan Melayu mendaulatkan Hudud serta menolak Pakatan Rakyat..kita tgu saja...mana p Hudud dalam pakatan rakyat..syabas kpd Jamil Khir lantikan PM kerana telah menyuarakan Hudud dalam parlimen baru-baru ini...harap MP pembangkang dah buleh elaun DAPlah tuhan depa...dulu kata tolak hudud kafir tapi hari nie depa x terima hudud.,mana dia draf hudud...mana berani nak bersuara cari DAP x bagi elaun...kpd blog pembela negara teruskan usaha untuk melihat Ketuanan Melayu terus berkuasa serta mendaulatkan hak Allah ( Hudud ) di bumi Malaysia...sama-sama kita lawan, tentang mereka yang nak menjadikan malaysia negara x beraja dan membuang apa yang telah terkandung dalam perjanjian kemerdekaan.

ninja said...

PRK Penanti baru-baru nie jumlah keluar mengundi x sampai pun 50% sb pengundi sini dah x maw kat anwar enjin belakang...hampa dok stim lagi kat anwar.,hampa x pyh la dok komen banyak anwar baguih..aku nie pengundi sini aku lebih kenal dia.,owg sini dah buktikan menolak anwar enjin belakang tapi hampa pemuda rasah dok stim lagi kat anwar.,boleh hilang teruna hang kat dia pemuda rasah ooi...nak buat lagu mana dah hang stim lagu tue...hang apply jadi coffee boy dia...ada lagi kosong....Nizar pulak kerana stim kat anwar terus bertuhankan DAP..gila babi...Hudud pun Nizar dah main-main...sembahyang lilin pun dah p..apa nie...DAP nak suruh pakai songkok hitam masa nak dapat tauliah sebab menang PRU 12 pun x maw sb memang DAP x maw Islam dan Melayu....Nizar xkan syok naik camry dan DAP dok bagi stim sampai lupa hak Allah dan Ketuanan Melayu...ingat apa pun hanya taat Allah dan Rasul.,pemimpin cuma ikut dan bila x betul kena lawan pemimpin yang x betul...

ninja said...

nie pemuda rasah...di penang nie satu-satunya dun pembangkang yang kuat Dun Pmtg Pasir,,tahun 2004 semua dun kalah cuma sini saja yang bertahan, masuk tahun nie dah 3 penggal bertahan, 2004 dun PKR pun tunggin di Penang...tapi yang sedihnya DAP x bagi langsung jawatan exco kat arwah YB Hamdan.,Anwar enjin belakang pun x bagi kat Pas jawatan exco...tapi apa pun satu ucapan terima kasih kpd MB Kedah hari nie sb sanggup mengadap sultan memohon menggugurkan jawatan exco yang dipegang YB Radhi setelah YB Radhi keluar dari PKR dan memberikan jawatan exco kpd YB Cina Lunas...dah x da ka YB melayu dari Pas di Kedah sampai kena bagi kat YB cina jugak exco nie...di penang jgn haraplah DAP nak bagi exco kat pas tapi di kedah sanggup tolak satu bangsa satu agama kerana cina...thanks apa yang berlau di kedah...( halau kambing tangkap babi )...di atas nama ketuanan Melayu mendaulatkan Islam ( Hudud ) aku mendoakan robohnya kerajaan pakatan rakyat di Selangor...InsyaAllah....