Tuesday, September 01, 2009

Nizar Camry: Belit Berbelit Bukan Sembelit

Kelmarin di Lunas, Kulim (tempat aku bersekolah dulu, SMKK) kononnya budak-budak jahat pakatan telah mengadakan protes mendesak Radzhi Salleh meletak jawatan. Punya la ramai yang mai hingga jalan besar depan rumah kedai sesak dengan kenderaan. Orang ramai yang lalu lalang heran tengok kehadiran manusia yang ramai membuat protes untuk Radzhi Salleh letak jawatan.

Kira punya kira tak sampai 200 orang yang membuat protes itu. Habis jalan sesak dan menyusahkan penduduk Taman Sri Limau. Kalu tengok kain rentang yang dibawa tertulis "Kami Penduduk Lunas Mendesak Adun Lunas Letak Jawatan". Siapa yang mahu Radzhi Salleh letak jawatan..? 200 orang ini atau 26,000 penduduk Lunas..? Adakah suara protes nie mewakili 26,000 penduduk Lunas.

Budak-budak jahat pakatan ni cakap memang berbelit. Sebelit AP Padang Serai yang buat kecoh di Permatang Pasir. Kalau jumpa Gobala dan ular sawa elok dibunuh Gobala kerana belit Gobala lagi bahaya dan berbelit sama macam Anwar Ibrahim yang berbelit-belit cuba nak gugurkan kes liwatnya. Itu belum kira lagi dengan pembelit Hadi Awang yang cakap pasal kerajaan perpaduan sampai berbelit-belit UMNO juga yang kena. Elok diketuk kesemua sekali.

4 comments:

Junah said...

Salam,

APA?! 200 saja!

Jeffry said...

SLM BRO...XPE..BIAR RAMAI2 PEGI PIJAK2 KEPALE SI GOBLOK GOBALAK PEMBAWA BALAK DGN ANUWAR TU KEHKEHKEH

mack said...

kesian betul aku kat kau ni blog yang tak laku alahai tak cukup makanlah ya tu yang harga minyak kena naik. yang berbelit-belit tu umno dulu kata harga minyak tak naik tapi naik jugak bengap lah kau ni

TokeyGaram said...

HE..HE..HE..

TENSEN LER TUH SI MACK...