Wednesday, September 02, 2009

Nik Aziz Nak Bubar PAS.

Ini ciri kepimpinan PKR dan budak jahat pakatan untuk masa akan datang. Baru dapat memerintah satu negeri sudah macam-macam onar yang dibuat oleh pemimpin dan ahli bawahan. Bayangkan jika parti human right ini memerintah bumi Malaysia, rasanya mahu jahanam dan konflik yang lebih teruk bakal berlaku.

Anwar Ibrahim seorang banduan adalah penasihat yang memimpin PKR. Jika penasihat pun bermentaliti rendah taraf banduan haprak apatah lagi pemimpin bawahan yang lebih daif. Rasa nak ludah bila dengar Nik Aziz sanggup nak bubar PAS kerana yakin untuk menubuhkan parti baru seperti yang dicadangkan oleh Tian Chua.

Nik Aziz kata, PAS sanggup bubarkan parti jika parti gabungan yang hendak ditubuhkan berlandaskan kepada Islam. Alahai pendita usang, sekecil isu arak pun PAS tak dapat nak uruskan inikan pula hendak gabungkan semua parti mengikut acuan PAS.

TokeyGaram - Apahal nak buat parti baru berlandaskan Islam. Fasal 3 Perlembangan PAS dah terang kata nak tubuhkan negara Islam. Benarlah kata seorang YDP PAS, Nik Aziz adalah sawang dinding yang teringin benar untuk dibuang tapi apakan daya nampak cantik untuk hias sebuah rumah.

5 comments:

Anonymous said...

setakat nak hilangkan boring, boleh la baca cerita2 mcm ni.. tapi klau nak percaya..ya ampun..."lambak lagi eh".ambo lamo doh dok dlm umno.. banyok lajok doh keno tipu. peminpin penipu no1,ni kn pula demo hok ambo xkenal sapo2.."islam penyelesaian"

Anonymous said...

kepada 'ambo'.....kenali islam dengan lebih dekat...x dak pejuang islam dalam sejarah yang gadaikan agama untuk kepentingan diri...sejarah itu hanya ada dalam PASir....

Anonymous said...

Kencing kuat lah tukang tulis cerita ni...

Anonymous said...

salam bro, yang dokument yang discan ni boleh tak besatkan, tulisan kecik dan tak nampak...thanks - al Haadi

YANG GAMBI said...

Salam,

Apabila 'penasihat' datang dari banduan, maka pemikirannya pun sama dengan manusia yang suka melanggar undang-undang..... itulah yang terjadi di Perak.