Sunday, August 02, 2009

ISA: Melayu PR Menang Sorak.





Nilaikan,

GM petik sedikit daripada rakan blogger:-

Siapa yang cerdik,siapa yang pandai.kerja demo,berperang dengan polis,asap pemedih mata dan air asid menjadi habuan kepada mereka yang "cerdik pandai dan berakal ini"


Apakan daya,bangsa cina dan india jauh lebih bodoh,kerana tidak sama sama menyertai perhimpunan anti ISA.Yang "pandai dan berakal tak banyak sikit "adalah melayu PR.


Melayu PR berjaya mendapat darjat terpuji menjadi beruk & lembu yang boleh di gunakan untuk apa saja permasaalahan yang di idamkan oleh mereka bukan melayu.Cakap saja apa yang mahu,bakal ditunaikan oleh mereka mereka berbangsa melayu PR. Blog Pisau



GM: Cuba lihat gambar diatas. Tak nampak langsung wakil dari DAPSY..? Macam biasa nak tunjuk kat melayu PR, Uncle Lim mesti datang frontline kononnya wakil daripada DAP dan melayu PAS pun sorak bangga..takebeer..!





8 comments:

wakdanial said...

tahniah pembangkang..MELAYU DIPERBODOHKAN!

TAAVEEKUN PERAK said...

kan apabila PR berjaya memerintah kerajaan persekutuan apa akan jadi dgn nasib melayu.pastinya melukut di tepi gantang.chinese semakin berkuasa dan maha kaya serta indian semakin berjaya dan melayu semakin papa kedana.itulah kerja2 bodoh yg kini nampak terang dilakukan oleh puak PAKATAN RAKYAT.

Shah said...

DSAI buat Melayu jadi bodoh. DSAI buat Melayu di hina dan Islam di hina. DSAI memang hati busuk sebab main belakang ikut lubang busuk. Kalau nak tunjuk kuat pergi lah bantu orang Islam di Afghanistan, Pakistan

Unknown said...

Salam Blogger,
Tahniah kerana mempunyai blog yang mampu menarik minat pengunjung walaupun tidak mendapat sebarang bayaran atau upah selama ini.

Namun mahukan anda menjadikan blog ini sebagai sumber pendapatan? Anda hanya perlu memaparkan sedikit makluman iaitu:

”Dapatkan kitab perubatan, ramuan, petua, doa, dan amalan kesihatan & keselamatan diri secara percuma. Sila klik di sini”

Ya. Anda cuma perlu meletakkan link tersebut dalam blog ini dan anda akan menerima bayaran untuk tugas promosi tersebut.

Sila layari http://www.morhabshi.com untuk maklumat lanjut. Terima kasih.

Anonymous said...

SLM BRO..MELAYU PAS PKR NI SEMUA MMG BENGAP2 110%!!..DIORANG TLG BUAT KEJE KOTOR DAP..PTUIHH!!

PAPA GOMO said...

NI SEMUA ANWAR CELAKA PUNYA KERJA.
WABAK BABI TELAH MERACUNI RAKYAT MALAYSIA.

POK TAM said...

Kita semua panggil " sindrom BABI"

Unknown said...

Lembu2 ni berani berani berak tengah jalan kat kawasan Melayu berniaga je...berani buat la depan LOT 10 tu..!