Sunday, February 22, 2009

PANAS : Usaha Terakhir Si Lahanat Haloba

PANAS...itulah yang GM boleh simpulkan. Terdapat usaha-usaha terakhir Anwar Ibrahim Munafikun dan 'si lahanat haloba' hendak menggagalkan cita-cita Datuk' Seri Najib menjadi PM.

Melalui sumber GM terdapat komplot pihak tertinggi telah menemui Si munafik itu untuk memaksa Pak Lah agar terus memegang jawatan PM. Ini disifatkan sebagai laluan mudah Anwar Ibrahim Munafikun meneruskan agenda yahudi dan dibantu 'pihak luar' supaya menjadikan bumi Malaysia ini berpecah belah khususnya orang Melayu.

Anwar Ibrahim Munafikun sangat takut menjelang bulan Mac ini kerana Pak Lah akan menyerahkan jawatan Presiden UMNO kepada Datuk' Seri Najib. Walau bagaimanapun terdapat mata-mata yang tidak senang akan peralihan kuasa ini dan berharap agar Pak Lah tidak menyerahkan jawatan PM kepada yang berhak..!

Melalui sumber GM, kejelikan ini bukanlah kerana bakal Presiden UMNO itu tidak layak menjadi PM tetapi sebenarnya Anwar Ibrahim Munafikun dan si lahanat haloba ini khuatir akan kebijaksanaan dan keberanian bakal Presiden itu yang akan mengempur habis-habisan bila menjadi PM kelak. Ini sangat ditakuti oleh si peliwat itu dan konco-konconya.

Diberitakan si peliwat dan si lahanat haloba telah berbincang, bersepakat dan paling jijik berhati zionis untuk menggempur habis-habisan secara kotor dan total terhadap bakal Presiden UMNO itu.

Nantikan pendedahan yang akan GM teruskan kerana ini adalah melibatkan maruah bangsa, agama dan negara yang pasti memperlihatkan 'man behind the scene or culprit' terhadap segala musibah dan kecelaruan yang wujud dewasa ini.

1 comment:

PAPA GOMO said...

SYABAS GM....ERKKKK GM???
HE HE HE NAMA GLOMOUR LAH NI YE...
SUKA KAU LAH GARAM....

YE BETUL TU BRO..ANWAR LAHKHANAT NI SEDANG MERENCANA PELBAGAI TAIK DALAM MENGHALANG NAJIB MENJADI PM. SO KITA JUGA KENA BERSAMA-SAMA MENGAWASI SETIAP BLOGGER PAKATAN RAKYAT YANG CUBA MENYEBARKAN FITNAH PADA MASYARAKAT.

KITA TENTANG MEREKA DENGAN HUJAH DAN FAKTA YANG ADA.

SALAM GM!!!
FUH NAMA ADA CLASS LAH...