Tuesday, February 17, 2009

Angka 3 dan 13

1. Angka 3 banyak kisah disebalik nombor ini...Ingatan, jika pilihanraya kecil DUN Bukit Lanjan serentak dengan 2 buah bukit lagi maka ada 3 pilihanraya kecil (PRK) bakal disaksikan rakyat Malaysia.

2. Perhatian, jika ketiga-tiga PRK ini menyaksikan BN tumbang ia adalah satu isyarat untuk BN/UMNO menghadapi malapetaka yang lebih besar.

3. Fikirkan dan renungkan, angka 3 banyak memberi musibah kepada bumi Malaysia. Pertama, kejadian 13 Mei . Tak perlu aku hurai kisah tragis ini kerana semua rakyat Malaysia sudah sedia maklum akan musibah ini. Angkaranya semua orang dah tahu.

4. Kedua, jika 3 PRK ini BN tumbang maka pada PRU ke-13 BN akan bungkus dan bencana yang lebih teruk akan berlaku. Fikirkan acuan siapa kalu tidak Anwar Ibrahim Munafikun. Ingatan itu adalah No.13.

5. Ketiga, segala musibah ini jika tidak diperhalusi dan dikaji maka PRU ke-13 itu bakal berlangsung pada tahun 2012 atau awal tahun 2013. Ingatan No.13 itu.

6. Ketakutan No.13 ini sebenarnya dibawa oleh orang-orang Yahudi dan bangsa-bangsa lain didunia kerana apa, kerana mereka takut angka 13 yang dibawa dan dipegang oleh Umat Islam.

Renungkanlah angka 13 dalam kehidupan kita

3 comments:

Panglima Perang Cyber said...

bagi kita no 13 ada makna tersendiri...

pak lah tahu sbb dia guna no ni..

PARPUKARI said...

MUAHAHAHA TUAN PANGLIMA NI NAKAL TAU...

HMMM ADA LOGIK JUGAK U PUNYA TEORI NI YA....AL JUB JUB NI MEMANG BAHAYA LA....TOBAT...AKU TAKKAN LEPASKAN DIA LA..

bluehope said...

Dasat....no 3 bahaya! Waktu BlueHope 3 tawon dulu, mak ayah suka gadoh. Bila umo 13 tawon lak, asyik jalan kaki jerrr gi skolah sbb keta ayah asyik rosak jerr.. Bila umo 23 tawon, keje kt area pendalaman...susah idop kt situ. Umo 33...berat badan dah mula naik. Tension kt nombor 3 nihhh...