Thursday, September 29, 2011

PANAS! Adakah Anwar Gemar Melancap Sehingga Kena Mati Pucuk?



Kata dari The Unspinners menyebut
Anwar ingin gunakan Thomas Hoogland bila perbicaraan bersambung nyanyi untuk kata dia tidak berkemampuan untuk melakukan seks kerana kecederaan belakang dan sakit pinggang yang dialami akibat bermain Sepak Takraw di penjara pada awal tahun 2001.

Thomas Hoogland pula adalah DOKTOR AJAIB yang berjaya memulihkan nyawa Anwar Ibrahim dalam tempoh kurang dari 24 jam!

Jom kita faham apa dia Erectile dysfunction atau mati pucuk sebelum kena tipu dengan Mat Saleh hidup-hidup.
Erectile dysfunction (ED) is the inability to get and maintain an erection that is sufficient for satisfactory sexual intercourse. ED is also known as impotence.

ED can have a range of causes that can be both physical and psychological (mental). Physical causes include:

Saya cuba untuk memahami masalah ini disebabkan kegagalan untuk zakar berfungsi boleh menyebabkan keruntuhan rumah tangga.

Sehinggalah terjumpa artikel dari Harian Metro berkenaan gejala ini.
Mati pucuk ialah tanda atau simptom penyakit atau masalah kesihatan yang menyebabkan kegagalan pencapaian ereksi. Mati pucuk bukan penyakit! Ia simptom penyakit!

Satu ketika, mati pucuk dikaitkan dengan gangguan fikiran dan lelaki yang mengalaminya biasa menyatakan mereka tidak terangsang, seolah-olah mengaitkan masalah mereka kepada pasangan.

Sebenarnya mereka berhajat untuk bersama dengan pasangan, tetapi tidak mampu kerana ereksi tidak berlaku atau ereksi tidak kekal.

Baru sekarang lelaki faham masalah ini ada kaitan dengan kurangnya kemasukan darah ke dalam ruang otot zakar yang menyebabkan kandungan darah tidak cukup untuk memadatkan zakar dan mengekalkan ereksi untuk tujuan persetubuhan. 
Sebilangan besar masalah mati pucuk (lebih 80 peratus) disebabkan masalah kesihatan. Jadi apa-apa masalah kesihatan yang menyebabkan kekurangan darah masuk ke dalam otot zakar ketika lelaki berhajat melakukan persetubuhan boleh menyebabkan mati pucuk.

Sebagai contoh, penyakit yang menyebabkan pembuluh darah sempit seperti ‘arterioscelerosis’ yang ada kaitan dengan peningkatan kolesterol dan lemak dalam darah yang berpunca daripada amalan tidak sihat seperti makan makanan mengandungi banyak lemak dan kolesterol, merokok kerana kandungan kimia dan nikotin menyebabkan dinding salur darah tercerut, serta tidak atau kurang mengamalkan senaman dan tekanan.
Mati pucuk bukanlah penyakit yang harus ditakuti dan ianya adalah simpton penyakit. Penyelesaiannya adalah dengan kerap melakukan senaman, menjaga pemakanan dan paling mujarab adalah melakukan urutan bagi melancarkan darah ke pembulur darah zakar.

Laluan darah ok maka zakar akan mencapai tahap persembahan yang mengagumkan ditambah dengan menelan sebiji VIAGRA maka kepuasan akan tercapai.

Tidak disebut pula sakit tulang belakang boleh mati pucuk. Sakit tulang belakang berkemungkinan boleh lumpuh untuk tempoh pendek atau jangka panjang.

Selain itu antara punca mati pucuk adalah kerana kegilaan menonton video lucah sehingga terpaksa melancap dan suka kepada seks bebas.

Jika benar pun Anwar alami masalah mati pucuk berkemungkinan adalah kegemaran untuk melancap, oral seks atau seks bebas. Ini yang tak tau tahap mana aktiviti seks bebas Anwar pasal lepas dia bebas keluar  dari penjara tahun 2004 hingga 2007 dia lebih enak menetap di US. Disana syurga untuk aktiviti songsang dan JAWI tiada kuasa di US.

INFO: Anwar konsisten dengan alasan dia mengalami sakit tulang belakang akibat kecederaan semasa dalam penjara tetapi harus diingat telah tersebar video penipu Anwar memakai pendakap leher semasa dalam penjara dulu yang mana kelihatan lakonan kepura-puraan Anwar yang sebenarnya sihat walafiat.

No comments: